حد مجاز

رئیس‌جمهور اوباما روز دوشنبه گفت که در صورتی که نبرد ادامه‌دار بین کاخ سفید و کاخ سفید منجر به تعطیلی دولت بر سقف بدهی شود ، بازرسی‌های سربازان قدیمی ممکن است به تاخیر بیافتد و نیروهای فعال وظیفه ممکن است دریافت نکنند .
اگرچه وزارت امور سربازان قدیمی و پنتاگون در هیچ گونه جزئیاتی در طول یک کنفرانس مطبوعاتی ۴۰ دقیقه‌ای کاخ سفید ، سربازان قدیمی و سربازان - همراه با دریافت کنندگان امنیت اجتماعی - مورد بحث قرار نگرفتند - در صدر فهرست افرادی که گفته می‌شود تحت‌تاثیر تعطیلی دولت قرار خواهند گرفت .
او گفت : " اگر جمهوری خواهان عضو کنگره به موقع لوایح آمریکایی را پرداخت نکنند ، منافع تامین اجتماعی و بازرسی‌های سربازان قدیمی به تاخیر خواهد افتاد .



شبکه بهداشت وجود ادارات منابع لازم بودجه متوازن رئیس حزب افراد گارد


پرداخت ماهانه your را با رتبه ، مکان و یا وظیفه محاسبه کنید .

بگذارید مقامات انتخاب‌شده شما بدانند که شما در مورد این مساله چه احساسی دارید .
او گفت : " I'm مایل به پیدا کردن سازش و زمینه‌ای مشترک [ با کنگره ] در مورد نحوه کاهش کسری بودجه … اما هیچ جایی برای بحث در مورد پرداخت قبوض کنگره ندارد . "
او گفت که هر گونه کاهش اضافی نباید متصل به بالا بردن سقف بدهی به میزان ۱۶.۴ تریلیون دلار باشد .
همان طور که یک سال پیش اتفاق افتاد ، مجلس نمایندگان تهدید کرد که سقف بدهی را افزایش نخواهد داد مگر اینکه به کاهش هزینه‌ها برسد . وزارت دفاع در پنج سال آینده مبلغ ۴۸۷ میلیارد دلار را کاهش داده‌است . کاهش اضافی - نتیجه یک معامله ترسیب کربن که یک سال پیش تشکیل شد تا آن را به تصویب بودجه برساند - یک احتمال نیز باقی می‌ماند .
در حال حاضر این کاهش‌ها برای اجرایی شدن در ماه مارس ، زمانی که قرارداد کوتاه‌مدت در ماه ژانویه به سر رسیدن به " پرتگاه مالی " به اتمام برسد ، قرار دارند .
فشار سیاسی ، تا به امروز ، the را از هر گونه کاهش جداسازی مصون داشت .
مدیران گذشته ، هم دموکرات و هم جمهوریخواه ، به طور معمول از کنگره خواسته‌اند تا حد مجاز بدهی را بالا ببرد تا به کشور اجازه پرداخت صورتحساب و ادامه دادن وام را بدهد . اگرچه گاهی اوقات انتقاد و بحث وجود داشته‌است ، اما از زمانی که اوباما در سال ۲۰۰۹ اداره را به دست گرفت که جمهوری خواهان به طور معمول ، حد مجاز بدهی را تبدیل به بحران گروگان‌گیری کرده‌اند .
اوباما گفت : " آن‌ها در قبال شکست دادن اقتصاد آمریکا یک باج را جمع‌آوری نخواهند کرد .
او گفت : " ما می‌توانیم مسئولانه عمل کنیم و صورتحساب America's را پرداخت کنیم، یا با غیرمسئولانه عمل کنیم و از طریق بحران اقتصادی دیگری وارد آمریکا شویم . … ما باید برای بحران به بحران تبدیل شویم ."
به گفته اوباما ، سایر مشاغل مربوط به امنیت عمومی شامل بازرسان مواد غذایی ، کنترل ترافیک هوایی و بازرسان ویژه ردیابی مواد هسته‌ای آزاد است ، اما این بازارها نیز به شدت آسیب می‌بینند .
اوباما به برخی از اعضای کنگره که هزینه‌های دولت را به عنوان یک بازیکن غیر فعال در زمانی که نوبت به اقتصاد می‌رسد را رد کرد ، تا زمانی که این هزینه‌ها باید با پروژه‌های دفاعی در حیاط پشت خود انجام شوند . او به قانونگذاران اشاره کرد که ارزش مشاغل دولتی در اقتصاد را به جز هنگامی که نوبت محافظت از پیمانکاران دفاع در مناطق زادگاهشان است را رد می‌کنند .
 " برخی از کسانی که می‌گویند ما باید هزینه‌ها را کاهش دهیم ، یا شکایت کنیم که مشاغل دولتی کاری انجام نمی‌دهند - وقتی نوبت به پیمان‌کار دفاع در منطقه آن‌ها می‌رسد ، آن‌ها فکر می‌کنند " وای ! اوباما گفت : " این بخش مهمی از اقتصاد منطقه من است . ما نمی‌توانیم مخارج آن را متوقف کنیم . ما فقط مطمئن میشیم که ما اون افراد دیگه رو خرج نمی‌کنیم . "
موضوعات مرتبط
فواید سرباز خدمت سربازی
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .



رئیس سابق همسر نظامی فعال وظیفه مدیر ارشد نتایج کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی سال ۹۶ - مدارک ثبت نام امریه دانشگاه ها چگونه است؟





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.