حمایت مالی

بر روی دولت زیر برای اطلاعات مربوط به GI بیل در آن کشور کلیک کنید .
لوییزیانا ، تگزاس
آرکانزاس
Tuition آزاد برای اداره آموزش عالی آرکانزاس دارای اختیار ارائه شهریه و شهریه رایگان در هر کشوری است که از دانشگاه ، دانشگاه ، مدرسه فنی یا مدرسه فنی پشتیبانی می‌شود ؛ به زن و فرزندان هر فرد Arkansan که از اول ژانویه ۱۹۶۰ به عنوان زندانی در وضعیت اقدام گم شده‌است . همان مقررات مربوط به همسر بازمانده و فرزندان هر فرد آرکانزاس که از سال ۱۹۶۰ در عمل کشته شد ، اعمال می‌شود .


آموزش رهبری بازار کار ترک ارتش اعتصاب غذا درک کامل حد مجاز





صفحه مزایای کهنه سربازان قدیمی آرکانزاس را بررسی کنید تا ببینید چه فواید دولتی دیگری ممکن است واجد شرایط شما باشند .

لوییزیانا
گروه کمک‌رسانی آموزشی Dependents : بند ۲۹ از قانون شماره ۲۹ قانون بازبینی‌شده در سال ۱۹۵۰ اصلاح و دوباره تصویب شده‌است تا کمک مالی برای کودکان و همسران باقی مانده از این کشور که در خدمت نیروهای مسلح ایالات‌متحده جان خود را از دست داده یا از معلولیت متصل به خدمات در طی دوران جنگ جان خود را از دست داده‌اند ، تامین شود . این قانون مزایای مشابهی برای کودکانی که در حال حاضر ۹۰ % یا بالاتر از افراد معلول قرار دارند ، از جمله ۱۰۰ % افراد معلول ، توسط وزارت امور سربازان قدیمی ایالات‌متحده که در نتیجه معلولیت یا معلول در خدمت نیروهای مسلح ایالات‌متحده در نظر گرفته می‌شود ، فراهم می‌کند . این قانون همچنین مستلزم آن است که سرباز قدیمی متوفی باید حداقل دوازده ماه قبل از ورود به خدمت یکی از ساکنان ایالت لویزیانا بوده‌است . این سرباز قدیمی زنده باید کم‌تر از بیست و چهار ماه قبل از پذیرش child's در این برنامه اقامت داشته باشد . همسر نجات‌یافته باید از این برنامه در مدت ده سال از صلاحیت تاریخی استفاده کند . یک بچه باید بین سنین شانزده تا بیست و پنج سال داشته باشد . اعضای گارد ملی از پرداخت شهریه در هر دانشگاه دولتی ، دانشگاه ، یا مدرسه فنی / فنی به مدت پنج سال یا درجه لیسانس معاف هستند ، هر کدام که زودتر باشد . ژنرال آجودانی ایالت لوییزیانا مسئول سیاست‌های کلی ، هدایت ، مدیریت و کاربرد صحیح این برنامه است .
صفحه مزایای کهنه سربازان Louisiana را بررسی کنید تا ببینید چه فواید دولتی دیگری ممکن است واجد شرایط شما باشند .
اوکلاهاما
هیچ مزایای تحصیلی خاصی وجود ندارد .
صفحه مزایای کهنه سربازان Oklahoma را بررسی کنید تا ببینید چه فواید دولتی دیگری ممکن است واجد شرایط شما باشند .
تگزاس
قانون Hazlewood قانون Hazlewood ایالت تگزاس است که افراد کارآزموده ، همسران و فرزندان وابسته به تحصیلات را با بهره آموزش تا ۱۵۰ ساعت معافیت از هزینه، از جمله هزینه‌های هزینه ، در موسسات عمومی آموزش عالی در تگزاس فراهم می‌کند . این شامل هزینه‌های زندگی ، کتاب و یا هزینه‌های تامین نمی‌شود .
یک سرباز کهنه‌کار باید :
در زمان ورود به وظیفه فعال نیروهای مسلح ایالات‌متحده ، تگزاس را به عنوان خانه ضبط صدا کرد ؛ یا به خدمت در تگزاس وارد شد؛ یا یکی از ساکنان تگزاس بود .
یک تخلیه یا تخلیه شرافتمندانه و یا تخلیه عمومی تحت شرایط شرافتمندانه ، همانطور که در گواهی Veteran's آزادی یا تخلیه از وظیفه فعال ( DD ۲۱۴ ۲۱۴ ) نشان داده شد .
به حداقل ۱۸۱ روز خدمت وظیفه فعال ( به استثنای آموزش ) خدمت کرد .
هیچ کمک‌هزینه تحصیلی فدرال ندارد و یا مزایای آموزش سربازان قدیمی فدرال که به پرداخت شهریه و شهریه اختصاص ندارد ( مانند فصل سی و سی و سی سال؛ برای مدت یا ترم enrolled که از ارزش سوده‌ای Hazlewood تجاوز نمی‌کند ؛
عدم پرداخت وام دانشجویی که توسط دولت تگزاس تضمین‌شده یا تضمین شده‌است .
Enroll در کلاس‌هایی که دانشگاه حمایت مالیاتی را دریافت می‌کند ( به عنوان مثال ، یک دوره که تنها به شهریه دانشجویان و حق بیمه برای پوشش هزینه آن وابسته نیست ) ، مگر این که هیات‌مدیره این کالج اجازه دهد که سربازان قدیمی از مزایای استفاده از دوره‌های non بهره‌مند شوند .
ملاقات با شرایط GPA و نیاز به ساعت بیش از حد



افراد گارد رئیس سابق همسر نظامی فعال وظیفه تحصیل پزشکی داروسازی و دندانپزشکی بدون کنکور در ترکیه مدارک معافیت پزشکی چیست ؟




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.