صندوق استقلال

نانسی پلوسی رهبر اقلیت مجلس گفت زمانی که دموکرات‌ها کنترل خانه را در ماه ژانویه تحت کنترل قرار می‌دهند , یک اولویت بالا برای اطمینان از اینکه کاخ سفید به درستی قانون جدیدی را اجرا می‌کند که مزایای بیشتری برای مراقبان قدیمی دارد .
پلوسی , که احتمالا ً سخنگوی بعدی مجلس خواهد بود, شب پنجشنبه در یک گردهمایی متشکل از مراقبان قدیمی که میزبان سناتور سابق الیزابت دول بود , صحبت کرد . بنیاد خیریه الیزابت به مراقبان کهنه سرباز کمک کرد و در طول تابستان به فشار آوردن از طریق قانون کمک کرد .
پلوسی روز پنجشنبه گفت : " در اوایل سال جاری, کنگره در نهایت واجد شرایط بودن برنامه‌های [ مراقب ] برای هر دوره جنگی بود , اما کار ما انجام نمی‌شود . " " دموکرات‌ها اطمینان حاصل خواهند کرد که منابع لازم برای توسعه این حیاتی حیاتی را دارند . "
از طریق برنامه مراقبتی و مراقبتی که در بیمارستان‌ها اجرا می‌شود , مزایایی از قبیل کمک‌هزینه ماهانه , بیمه درمانی , آموزش پزشکی و دسترسی به دستیاران بهداشتی خانگی برای مراقبان خانوادگی در دسترس هستند - - اما تنها برای کسانی که بعد از این برنامه زخمی شدند .
قانون ماموریت و ماموریت که توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در ماه ژوئن امضا شد , اصلاحات عمده‌ای را در آینده به همراه دارد که شامل گسترش تدریجی منافع مراقبت کننده به سربازان قدیمی می‌باشد .
va در فرآیند اجرای قانون جدید است . این هفته , آژانس اعلام کرد که شروع به صحبت درباره ایجاد مقررات جدید برای برنامه مراقبتی می‌کند .
مرتبط : va در جستجوی منافع مراقبت دهنده
برنامه مراقبت کننده موجود در دو سال گذشته با دقت رو به رو شده‌است , پس از اینکه خانواده‌هایی که در این برنامه ثبت‌نام کرده‌اند شکایت کنان شکایت دارند که آن‌ها به طور غیرقابل توجیهی کاهش‌یافته اند . در روز جمعه , دو گروه از سربازان قدیمی که توسط صندوق استقلال هدایت می‌شدند , نامه‌ای را امضا کردند که به دبیر و امور خارجه رابرت گزارش شده‌بود .
این گروه‌ها نوشتند : " همانطور که سازمان va عمل ماموریت را انجام می‌دهد, این یک فرصت برای رفع این مشکلات است . "
va ورودی عمومی را در بخش مراقبت کننده این ماموریت به عهده خواهد گرفت .
سوزان کالینز , r - مین , روز پنجشنبه گفت که او بر مساله در کنگره جدید متمرکز خواهد بود .



کهنه کار مصارف شخصی صلیب سرخ فواید تحصیل کهنه کار امنیت مرزی



او در مراسم دل گفت : مسائلی وجود دارد که حتی در این دنیای کاملا ً قطبی از سیاست فراتر می‌رود و قطعا ً یکی از مراقبان نظامی است . " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " ". " " " " " " " " " " " " " " " " " " ", " " " " " " " " " ". "

پلوسی و کولینز مراسم اهدای جوایز را برای مراقبان در کنگره دریافت کردند . تام هنکس همچنین جایزه‌ای دریافت کرد . او رئیس قهرمانان پنهان , کمپینی برای بنیاد است که منابع را به مراقبین قدیمی می‌رساند .
هنکس قسمتی از کمپین قهرمانان پنهان است , چرا که در سال ۲۰۰۷ آغاز شد .
وی روز پنجشنبه گفت : " من به دنبال این مدت هستم . "
هنگامی که هنکس در مورد این کمپین با خبرنگاران صحبت کرد, او گفت : " من فکر می‌کنم کلمه کلیدی اینجا " پنهان " است . این افراد در سایه‌ها کار می‌کنند و فکر می‌کنند جایی برای برگشتن وجود ندارد , هیچ تماس تلفنی نمی‌تواند ایجاد کند. " مطالعه‌ای که از سوی سازمان تحقیقات rand " رند " صورت‌گرفته است , دریافته است که در ایالات‌متحده بیش از یک میلیون مراقبت کننده کهنه سرباز وجود دارد . rand دید که مراقبان با مشکلات سلامتی بیشتر , روابط سخت و مسائل محیط کار نسبت به عموم مواجه هستند .
هنکس گفت که به دلیل انتقال بیشتر اعضای خدمت از ارتش , بیشتر مراقبت کنندگان نیاز به کمک دارند .
او گفت : " این نقطه شروع کار است که برای یک نسل ادامه خواهد یافت . "
موضوعات مرتبط
عناوین نظامی معلولان قدیمی کهنه سربازان قدیمی مراقبت‌های بهداشتی سربازان قدیمی
حق تکثیر ستاره‌ها و نوارها . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .



درخواست استخدام قانون ماموریت پرداخت ماهیانه یک ناوگان لیست پنجاه دانشگاه برتر جهان در رشته برق و الکترونیک مدارک مورد نیاز معافیت تحصیلی سربازی - مشاوره نظام وظیفه




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.