یک ناوگان

اعضای سرویس seafaring ممکن است به زودی قادر به انتقال به ناوگان دریایی آمریکا با زحمت کم‌تر و با هزینه کم‌تر از فعلی که روز دوشنبه توسط دونالد ترامپ به امضا رسید ، باشند .
این دستور برای تقویت صفوف ناوگان بازرگانی دریایی و افزایش فرصت‌های شغلی برای انتقال نیروها طراحی شده‌است . ترامپ با اشاره به اینکه یک ناوگان نظامی قوی برای امنیت ملی حیاتی است ، گفت که این اقدام جدید به ایالات‌متحده اجازه خواهد داد تا " توانایی خود در پروژه را حفظ کرده و نیروهای جهانی را حفظ کند " در حالی که به اعضای خدمات برای پی‌گیری اعتبارات برای مشاغل پردرآمد کمک می‌کند .
تحت این دستور ، وزارت دفاع و امنیت داخلی در طول سال آینده ، همه آموزش‌های نظامی و تجربیاتی را که ممکن است با mariner تاجر و الزامات و الزامات مورد نیاز باشد ، مشخص می‌کنند .
مرکز دریایی ملی گارد ساحلی ملزم خواهد بود که تمام هزینه‌های credentialing و نیز هزینه شناسایی کارگران متصدی حمل و نقل را برای انتقال اعضای فعال خدمت که واجد شرایط هستند چشم‌پوشی کند .



ضربه مغزی حکم اجرایی شرایط مراقبت کسب آمادگی دیگر اقدامات کاهش مالیات



هدف این است که اطمینان حاصل شود که سربازان علاقه‌مند به دنبال کردن مسیر شغلی mariner بازرگانی ، به طور غیر از یک ماه پس از ترک ارتش ، گواهی‌ها یا سرویس‌های دریایی خود را دریافت خواهند کرد و به آن‌ها اجازه انتقال مستقیم به مشاغل جدید را می‌دهد .

با توجه به اظهارات پیتر بورگر ، رئیس اداره تجارت و سیاست صنعتی ، هزینه صدور مجوز و اعتبارات دریانوردی می‌تواند تا حدود ۲۵۰۰۰ دلار هزینه داشته باشد . دولت امیدوار است که با بخشیدن هزینه‌ها و تشویق اعضای سابق خدمات به خدمت در بخش دریایی غیر نظامی ، این کشور می‌تواند تعداد دریانوردان merchant را افزایش دهد که اعتبار نامحدودی به اقیانوس دارند .
در حال حاضر حدود ۱۲، ۰۰۰ نفر در این مشاغل خدمت می‌کنند .
اعضای مجموعه تفنگداران دریایی را می‌توان برای خدمت به نیروی دریایی احضار کرد . آن‌ها بر روی کشتی‌های تجاری دولتی و فدرالی با حمایت از عملیات‌های ارتش و ارتش خدمت می‌کنند .
به گفته کولشف ، کارگران حمل و نقل آب ایالات‌متحده بیش از ۶۵، ۷۰۰ دلار در سال درآمد دارند و بسیاری از دریانوردان merchant بیش از این مبلغ را به خانه می‌برند .
متوکل در طی تماس تلفنی با خبرنگاران در روز دوشنبه گفت : " بنابراین این فرصت خوبی برای کهنه سربازان دریایی است تا انتقال یکپارچه به مشاغل واقعا ً خوب و پردرآمد را منتقل کنند که به جبهه امنیت ملی ما کمک خواهد کرد ."
گارد ساحلی ایالات‌متحده مسئول credentialing دریانوردان غیر نظامی است . این کمیته در حال حاضر بر برنامه‌ای به نام افسر نظامی " Mariner " نظارت دارد که برای کمک به اعضای سرویس برای استفاده از زمان خود در خدمت به عنوان اعتبار برای خدمت به کشتی‌های تجاری طراحی شده‌است .
متوکل گفت که این برنامه جدید هم‌کاری نزدیکی با این برنامه و سیستم حفاظت ساحلی ملی گارد ساحلی دارد .
وی افزود که این برنامه برای سربازان قدیمی موجود خواهد بود ، اگرچه او جزئیاتی از چگونگی درخواست اعضای سابق خدمات ارائه نکرده است .
در این ترتیب ترامپ گفت که این برنامه ضروری است زیرا کمبود دریانوردان ماهر و ماهر ، خطری برای امنیت ملی محسوب می‌شود .
او نوشت : " هنگامی که رقبای استراتژیک ما ردپای جهانی خود را توسعه می‌دهند ، ایالات‌متحده باید توانایی خود برای پروژه و حفظ نیروهای جهانی را حفظ کند .
پاتریشیا Kime را می‌توان در Patricia.Kime@miltiary.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
ادیتور نظامی کهنه‌کار مشاغل قدیمی نیروی دریایی آمریکا ، برنامه‌های گذار دوران گذار نظامی ، برنامه گذار انتقال گذار نظامی
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .



غیر نظامیان مدرسه خارجی صندوق های بازنشستگی دفن زباله روش های صحیح مطالعه برای تیزهوشان مدت زمان معافیت سربازی




منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.