امنیت مرزی

وزارت کشاورزی اطمینان داده‌است که با وجود تعطیلی نسبی دولت , تامین بودجه برای ادامه برنامه تمبر غذایی خود در ماه فوریه صورت می‌گیرد . هزاران سرباز فعال و یک میلیون سرباز قدیمی از این برنامه سود می‌برند .
تامین بودجه بخش کشاورزی با آغاز تعطیلی به پایان رسید , اما مقامات روز چهارشنبه اعلام کردند که مزایای کامل برنامه کمکی تغذیه تکمیلی در ماه فوریه ادامه خواهد یافت .
به گفته سانی تاپ , وزیر کشاورزی , راه‌هایی برای تهیه پول مناسب برای برنامه‌های تغذیه و تغذیه کودکان زیر نظر مقامات بودجه‌ای وجود داشت که از قطعنامه مستمر قبلی کنگره باقی ماندند .
" در جهت رئیس‌جمهور , ما با دولت در این راه هم‌کاری کرده‌ایم . این قانون کار می‌کند و قانونی است . "
او گفت : " و ما می‌خواهیم به دولت‌ها اطمینان دهیم که منافع فوریه تامین خواهد شد . " شعار ما در اینجا در usda برای انجام درست و غذا دادن به همه بوده‌است . با این راه‌حل , ما " خوراک مصرفی همه " را داریم . و من معتقدم نقشه‌ای که ساخته‌ایم از بخش " درست " نیز مراقبت می‌کند . "
براساس توافق جدید حسابداری , این اداره در مورد برنامه تغذیه تکمیلی برای زنان , نوزادان و کودکان برنامه تغذیه تکمیلی برای زنان , نوزادان , و کودکان در این رویداد که هیچ تصمیمی برای تعطیلی دولت وجود ندارد , در ماه فوریه خواهد داشت .
به گفته اداره کشاورزی , در سال ۲۰۰۹ , در مجموع بیش از ۴۰۰ میلیون آمریکایی کم‌درآمد از مزایای snap استفاده کردند .
شمار خانواده‌های فعال نظامی که در حال حاضر در snap شرکت می‌کنند , ردیابی مشکل بوده‌است , اما تازه‌ترین برآوردها از سوی دفتر حسابداری دولتی در سال ۲۰۰۷ , این تعداد را در حدود ۲۷۰ نفر قرار داده‌است .
ای . ای . ای . ای. ای. ای . ای . " گزارش داد که این مشکل در برآورد تعداد ساقه‌های ناشی از شکست بخش کشاورزی و وزارت دفاع برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد نیروهای فعال در حال انجام‌وظیفه در snap .



فصل آزاد قانون میراث شرایط تدفین اعضای بدن پلاک کهنه درخواست استخدام




اداره امور سربازان قدیمی پرسش‌هایی درباره تعداد سربازان قدیمی در بخش کشاورزی که بلافاصله پاسخ ندادند , ارجاع داد .

سال گذشته , مرکز توجه به اولویت‌های بودجه و سیاست , در تجزیه و تحلیل دقیق آمار آمار , برآورد کرد که حدود ۲۲۵ میلیون سرباز قدیمی در حال خروج بودند .
در گزارشی در روز پنج شنبه , بردی محمدوف گفت که اداره امور کشاورزی برای حفظ منافع ناگهانی در ماه فوریه با " بار اداری و پیچیدگی‌های اجرایی " اصلاح خواهد شد . "
به هر حال , راه‌حل این دپارتمان " باید تضمین کند که می‌تواند تا ماه فوریه باز بماند و خانوارهای کم‌درآمد واجد شرایط با کمک‌های غذایی خود حداقل در کوتاه‌مدت مواجه نخواهند شد . "
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و دموکرات‌های عضو کنگره به بن‌بست رسیده‌اند تا دولت را در نزاع بر سر بودجه برای دیوار مرزی جنوبی بازگشایی کنند .
ترامپ درخواست ۱۱۵ میلیارد دلار برای دیوار کرده‌است . دموکرات‌ها یک میلیارد دلار برای امنیت مرزی پیشنهاد داده‌اند , اما هیچ چیز برای دیوار نیست.
ترامپ در یک توییت در روز جمعه گفت : " مانع فولادی یا دیوار باید مدت‌ها پیش توسط دولت‌های قبلی ساخته شده‌باشد . هرگز این کار را انجام نداده اند . بدون آن , کشور ما نمی‌تواند امن باشد . مجرمان , تبهکاران , قاچاقچیان انسان , مواد مخدر و غیره می‌توانند به آسانی به درون خود بریزند . می‌تواند سرد شود ! تقریبا ً کارگران فدرال در زمان تعطیلی یا بدون پرداخت پول کار می‌کنند . براساس اعلام دفتر بودجه کنگره , حدود ۷۵ درصد از کارگران فدرال سربازان قدیمی هستند .
شورای سربازان اتحادیه ملی اتحاد جماهیر شوروی اظهاراتی را از چند سرباز قدیمی تهیه کرد که تحت‌تاثیر تعطیلی قرار گرفته بودند, به شرطی که تنها نام آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد .


قانون ماموریت پرداخت ماهیانه یک ناوگان کاهش مالیات انتخاب رشته کارشناسی ٬ هوشمندانه تر اقدام کنید جزئیات پروژه کسری خدمت نظام وظیفه





منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.