سربازی

کن conboy ، مشاور امنیتی و تحلیل گر مبارزه با تروریسم در جاکارتا گفت : " از یک راه انتظار می‌رفت و هم کاملا ً غیرمنتظره بود ، و آن را به سطح جدیدی از بیماران می‌برد ، با استفاده از کودکان در این نوع چیزها ."

رودی Setiawan ، رئیس پلیس surabaya ، روز یک شنبه عکسی از یک خانواده مظنون به انجام حملات انتحاری به سه کلیسا را نشان داد .

اعتبار

Antara Foto از طریق رویترز

تصویر

رودی Setiawan ، رئیس پلیس surabaya ، در روز یک شنبه عکسی از یک خانواده را نشان داد که مظنون به انجام حملات انتحاری به three itAntara Foto از طریق رویترز بودند .

در طی حملات صبح روز یکشنبه ، یک بمب‌گذار انتحاری به نظر رسید که با لباس مبدل ساخته شده‌است . به عبارت دیگر ، مهاجم یک مینی ون تویوتا را با یک بمب کنار زد . هنوز یک مهاجم دیگر در فیلم با سرعت بر روی یک موتور سیکلت به سمت کلیسا پیش از انفجار دیده می‌شود .

فرانس Barung Mangera ، سخنگوی پلیس استانی ، گفت که در Sidoarjo ، حومه جنوبی of ، یک بمب در یک آپارتمان خانوادگی منفجر شد و پلیس در شب یکشنبه بسته شد و همسر و همسر و یکی از فرزندان آن‌ها را کشت و سه کودک دیگر را زخمی کرد . او مظنون کشته‌شده را آنتون Ferdiantono ۴۶ ساله معرفی کرد که مقامات پلیس بعدا ً گفتند که یکی از دوستان این مرد پشت بمب‌گذاری کلیسا بوده‌است .

آقای فرانس ، سخنگوی پلیس ، گفت که در انفجار نهایی خشونت روز دوشنبه ، چهار نفر از پنج نفر سوار بر موتورسیکلت کشته شدند و پنجمین دختر ۸ ساله به بیمارستان برده شد . چهار افسر پلیس زخمی شدند . یک ویدیو منتشر شده توسط یک خروجی خبری اندونزیایی ظاهر شد تا این انفجار که بر روی یکی از موتورها قرار داشت را نشان دهد ، افسران پلیس را خنثی کرد و به یک ماشین دیگر خسارت زد .

پلیس مبارزه با تروریسم گفت که آن‌ها در صبح روز دوشنبه به مجتمع مسکونی دیگری در Sidoarjo حمله کردند و چندین بمب تکمیل‌شده را پس از تخلیه ساکنان مجاور ، پیدا کردند .

Editors

یک وکیل ، ۱۹۴ Felony موارد ، و نه زمان

(Paramount ) : " کوه " هالیوود " ( Mountain ) : " حالا این یک molehill است .

طلوع آفتاب طلایی

advertisement

به گفته پلیس ، موج حملات مرگبار با بمبگذاری های کلیسا در روز یکشنبه آغاز شد که منجر به زخمی شدن حداقل ۴۳ نفر شد و در بخش‌های مختلف شهر در عرض چند دقیقه به وقوع پیوست .

اعضای خانواده در بمب‌گذاری کلیسا به عنوان dita Oepriarto و همسرش ، Kuswati شناسایی شده‌اند . به گفته پلیس ، دو تن از پسران ۱۸ و ۱۶ ساله همچنین دو دختر ۹ و ۱۲ ساله نیز در این مراسم شرکت داشتند .

اعضای خانواده روز دوشنبه در سوگ یکی از قربانیانی که در طی حملات روز یکشنبه در surabaya کشته شدند ، سوگواری کردند .

اعتبار

یونی Kriswanto / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

اعضای خانواده روز دوشنبه در سوگ یکی از قربانیان کشته‌شده در حملات روز یکشنبه کلیسای Surabaya.Cred itJuni Kriswanto / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )

پلیس گفت که پدر زن و دو دخترش را در کلیسای مسیحی اندونزی تعطیل کرده‌است . پلیس گفت که در آنجا ، زن تلاش کرد تا راه خود را به درون آن باز کند ، بمبی را در بیرون در ورودی منفجر کرد و خودش و دو دخترش را کشت .

به گفته پلیس ، این پسران سوار بر موتورسیکلت به هدفشان ، کلیسای سانتا ماریا ، پیش از منفجر کردن مواد منفجره خود سوار شدند .

اندونزی ، پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان جهان ، یکی از the شکل‌های اسلام در جهان است ، اما هنوز یک مشکل تروریستی داخلی دارد . این کشور در سال‌های پس از حملات ۱۱ سپتامبر در ایالات‌متحده ، از جمله بمبگذاری های مرگبار تروریستی در جزیره resort بالی در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۵ ، و بمب‌گذاری هتل‌های بین‌المللی در جاکارتا در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۹ ، شاهد حملات متعدد بوده‌است .



منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.