سربازی

" بیمار " " بیمار " اندونزی تهدید شده‌است : والدین با کودکان خود

افسران پلیس در بیرون یک پاسگاه پلیس در surabaya اندونزی پس از انفجاری در روز دوشنبه . یک خانواده پنج‌نفره یک بمب را در ورودی مقر پلیس surabaya در روز دوشنبه منفجر کردند و چهار افسر پلیس را زخمی کردند.

اعتبار

Ulet Ifansasti / گتی ایماژ

تصویر

افسران پلیس در بیرون یک پاسگاه پلیس در surabaya اندونزی پس از انفجاری در روز دوشنبه . یک خانواده پنج‌نفره یک بمب را در ورودی مقر پلیس surabaya در روز دوشنبه منفجر کردند و چهار مامور پلیس officers.Cred itCreditUlet / گتی ایماژ را زخمی کردند

کنار جو Cochrane

۱۴ مه ۲۰۱۸

جاکارتا ، اندونزی - موج بمبگذاری های مرگبار در روزه‌ای یکشنبه و دوشنبه و گواه بر برنامه‌ریزی بیشتر ، اندونزی را درست پیش از ماه مبارک رمضان ، با کل خانواده - از جمله کودکان - که حملات انتحاری را علیه عبادت کنندگان مسیحی و پلیس انجام می‌دهند ، متزلزل کرده‌است .

کشف نگران‌کننده روز دوشنبه بمب‌های تکمیل‌شده در مجتمع مسکونی در خارج از شهر surabaya ، دومین شهر بزرگ اندونزی ، یک روز پس از آن صورت گرفت که اعضای یک خانواده تنها سه حمله را علیه کلیساهای جداگانه در شهر انجام دادند و هفت نفر را کشتند .

در شب یکشنبه ، سه عضو یک خانواده دیگر از جمله یک کودک در اثر انفجار یک بمب در آپارتمان آن‌ها در بیرون surabaya در زمانی که پلیس برای دستگیری آن‌ها تلاش کرد کشته شدند .

و روز دوشنبه صبح ، یک خانواده پنج‌نفره در دو موتورسیکلت یک بمب را در ورودی مرکز فرماندهی پلیس surabaya منفجر کردند که همه آن‌ها جز یکی از آن‌ها کشته و چهار مامور پلیس را زخمی کردند. یک دختر ۸ ساله که با مهاجمان بود از انفجار جان سالم بدر برد و به بیمارستان برده شد .

تبلیغ

The Widodo ، رئیس این کشور ، که آن‌ها را " بربری " خواند ، گفت که تعداد کشته‌ها و ۱۳ مظنون تروریستی از دو روز خشونت جان باختند و دست‌کم ۴۶ تن از جمله افسران پلیس زخمی شدند .

مقامات پلیس گفتند که مهاجمان ، چه با خون و چه دیگر روابط ، با یکدیگر کار می‌کردند .

ژنرال تیتو Karnavian ، رئیس پلیس ملی در طی کنفرانس خبری دوشنبه در surabaya گفت : " آن‌ها از یک سازمان هستند ." شهر ، ، پایتخت استان جاوه شرقی با جمعیتی حدود ۳ میلیون نفر ، یک جامعه مسیحی چینی بزرگ دارد .

کلیسای surabaya در شرق اندونزی یکی از سه کلیسا بود که روز یکشنبه توسط بمب گذاران انتحاری هدف قرار گرفت .

اعتبار

اندی Pinaria / surabaya goverment ، از طریق گتی ایماژ

تصویر

کلیسای surabaya Center در جاوه شرقی اندونزی یکی از سه کلیسا است که توسط بمب گذاران انتحاری در Sunday.Cred itAndy Pinaria / surabaya goverment ، از طریق گتی ایماژ )

یک روز پیش‌تر ، ژنرال Karnavian گفته بود که خانواده مضنون به این حملات اخیرا ً پس از اخراج از سوریه به اندونزی بازگشته اند .

روز دوشنبه ، ژنرال Karnavian گفت که بمب‌هایی که در روزه‌ای یکشنبه و دوشنبه منفجر شدند شبیه به ساخت آن‌ها بودند - بسیار قدرتمند و حساس به حرکت - به آن‌هایی که توسط دولت اسلامی در جنگ در عراق و سوریه مورد استفاده قرار می‌گرفتند .

او گفت که این نوع بمب‌ها به عنوان مادر شیطان شناخته می‌شوند .

دولت اسلامی مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته‌است و هر یک از بمب‌گذاری‌ها را " عملیات شهادت طلبانه " توصیف می‌کند که توسط سه حالت حمله انجام شده‌است : یک بمب ماشینی ، یک جلیقه انتحاری و یک بمب دارای موتور سیکلت . اما تحلیلگران می‌گویند که استفاده از کودکان در توطئه‌های تروریستی نشان‌دهنده یک پیشرفت جدید و تکان‌دهنده در اندونزی است .



منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.