سربازی

معظم له , سخنگوی شورای نظامی روز چهارشنبه , روز چهارشنبه گفت : " دیروز , مبارزان ازبک - در میان آن‌ها خارجی‌ها - به نیروهای ما تسلیم شدند و تعداد مبارزان در روز قبل از آن بود . " او با استفاده از الفبای عربی برای دولت اسلامی گفت : " مبارزان باقی مانده بین کسانی که می‌خواهند تسلیم شوند و آن‌هایی که می‌خواهند تا پایان جنگ بجنگند , تقسیم می‌شوند . "

تعجب‌آور نیست که اکثریت افرادی که تسلیم شده‌اند مبارزان خارجی هستند . دولت اسلامی , با تاسیس خلافت خود , از دو کشور برگزیده شد و ده‌ها هزار نفر در قلمرو این کشور جمع شدند .

خارجی‌ها برخلاف مردم محلی اغلب فصیح عربی صحبت نمی‌کنند و ویژگی‌های غیر عربی آن‌ها به این معنی است که نمی‌توانند با مردم محلی ترکیب شوند . آن‌هایی که خود را تحویل می‌دهند, از جمله همسران و فرزندان مبارزان خارجی , به تلخی شکایت می‌کنند که همتایان محلی آن‌ها می‌توانند فرار کنند و آن‌ها را تنها بگذارند .

رهبران نیروهای دموکراتیک سوریه می‌گویند که تصمیم برای تغییر طرح جنگی آن‌ها به آن‌ها این امکان را داده‌است که سریع‌تر به دولت اسلامی حمله کنند .

در طی حملات قبلی , شبه نظامیان معمولا ً از یک جبهه منفرد حمله می‌کردند . سپس حمله متقابل مهاجم از سوی دولت اسلامی در ماه اکتبر در روستا رخ داد که تلفات سنگینی بر نیروهای ائتلاف وارد کرد و به ستیزه جویان اجازه داد دوباره مناطق را از دست بدهند .

یک سخنگوی نیروهای دموکراتیک سوریه گفت : " پس از آن , رهبری تصمیم به تغییر تاکتیک گرفت و ما را به حمله به دو یا حتی سه محور برد تا نیرویی که داعش نتواند با آن مقابله کند . " " در حال حاضر , این عملیات در دو محور انجام می‌شود - از شمال , ما به روستای " کو سن " , و از جنوب , روستا , حمله می‌کنیم . "

در روزه‌ای اخیر , دولت اسلامی نشان داده‌است که هنوز نیرویی قوی با هدایت حملات به عقب بر نیروهای آمریکایی است .

اولین انفجار , انفجار انتحاری در رستورانی در شهر دوشنبه بود که منجر به کشته شدن دو نفر از جمله دو عضو سرویس آمریکایی , یک غیرنظامی و یک پیمان‌کار ارتش شد . دومین حمله به یک کاروان آمریکایی در حال عبور از جنوب شهر سلیمانیه بود که جان هیچ‌کس را نگرفت , اما به خاطر ماهیت هدفمند آن نگران بود .

پلیس گفت که پدر پشت فرمان اتومبیل بود که به سومین کلیسای , یعنی مرکز انفجار بمب برخورد کرد و گمان می‌رود انفجار بمب در خودرو بوده‌است .

پلیس گفت که همه شش تن از اعضای خانواده در این انفجارها کشته شده‌اند .

پلیس بعدا ً سه بمب را در خانه خانواده به کار انداخت .

بمب‌گذاری‌های زمانی رخ داد که پیروان دولت اسلامی حضور خود را در اندونزی آغاز کردند که به تنوع و تحمل مذهبی خود افتخار می‌کند .

امضا برای مترجم

برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .

ثبت‌نام

تبلیغات

چهارشنبه گذشته , دولت اسلامی گفت که مسئول یک شورش در مرکز بازداشت پلیس در نزدیکی پایتخت اندونزی جاکارتا است که ده‌ها مظنون تروریست و زندانی را در خود جای داده‌است که بیشتر آن‌ها اعضای یک شبکه تروریستی اندونزیایی هستند که به دولت اسلامی وفادار بوده‌اند .

بازداشت شدگان پنج نگهبان را قبل از اینکه نظم برقرار شود , کشتند و یک زندانی نیز کشته شد .

دولت اسلامی که به نام داعش نیز شناخته می‌شود اولین حمله خود را در جنوب شرقی آسیا , زمانی که ستیزه جویان به یک مرکز خرید و مرکز خرید در مرکز جاکارتا , پایتخت اندونزی , با اسلحه و بمب‌های دست‌ساز حمله کردند , اعلام کرد .



منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.