سربازی

پایین تا ۲ روستا در سوریه ، ISIS هنوز هم در حال جنگیدن هستند .

تصویری که از ویدئویی گرفته‌شده که نیروهای آمریکایی را در صحنه حمله انتحاری هفته گذشته در شهر Manbij سوریه نشان می‌دهد . چهار آمریکایی در این حمله کشته شدند .

اعتبار

از طریق خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

تصویری که از ویدئویی گرفته‌شده که نیروهای آمریکایی را در صحنه حمله انتحاری هفته گذشته در شهر Manbij سوریه نشان می‌دهد . چهار آمریکایی در the itCreditvia ، خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )

نویسنده : Rukmini Callimachi

۲۴ ژانویه ۲۰۱۹

بغداد - در امتداد دو منحنی تند رود فرات در شمال شرقی سوریه ، دولت اسلامی در حال مبارزه برای نگه داشتن آخرین نقطه از منطقه‌ای وسیع است که زمانی کنترل می‌شد .

این گروه در ارتفاع خود نسخه وحشیانه حکومت اسلامی خود را بر بیش از ۶۰ هزار مایل مربع در سوریه و عراق اجرا کرد . اکنون به دو روستا که شش مایل مربع را اشغال کرده‌اند ، فشرده می‌شود . به گفته سخنگوی شبه نظامیان و ناظران در منطقه ، سربازان پیاده این کشور در درگیری‌های سنگین با نیروهای نظامی تحت حمایت آمریکا و نیروهای دموکرات کردستان سوریه درگیر شده‌اند که برای بازگشت به خاک کشور مبارزه می‌کنند .

در حالی که برخی از افراط گرایان در حال مبارزه با این هدف هستند ، مقامات محلی می‌گویند که شبه نظامیان توسط ده‌ها تن تسلیم شده‌اند و الگوی مشاهده‌شده در سایر شهرها اندکی قبل از این که این گروه غارت شود را تکرار کردند .

حتی با پایان ایجاد خلیفه‌گری خود در سوریه و عراق در داخل دیدگاه ، مقامات غربی هشدار می‌دهند که این پایان تهدید خشونت‌آمیز این گروه نیست . این کشور ادامه حملات ویرانگری را ادامه داد که به ریشه‌های شورشی خود باز می‌گردد ، از جمله یک بمب‌گذاری انتحاری که هفته گذشته چهار آمریکایی را در Manbij کشت .

تبلیغ

سرهنگ شان رایان ، سخنگوی مستقر در بغداد برای نیروهای ائتلاف تحت حمایت آمریکا که با این گروه مبارزه می‌کند ، گفت : " من فکر می‌کنم که این پایان یک مرحله و آغاز جنگ بعدی است . همه باید هوشیار باشند ."

متخصصان می‌گویند که جاه‌طلبی‌های دولت اسلامی همیشه جهانی بوده‌است و وابستگان آن در افغانستان ، غرب آفریقا ، فیلیپین ، یمن ، سومالی و جاه‌ای دیگر در حال رشد بوده‌اند . و طبق برآورده‌ای جداگانه توسط بازرس کل پنتاگون ، سازمان ملل متحد و مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی ، این گروه در داخل سوریه و عراق هنوز بین ۲۰، ۰۰۰ تا ۳۰، ۰۰۰ جنگجو دارد .

در حالی که بسیاری از مبارزان در اواخر سال گذشته کشته شده‌اند ، تحلیلگران می‌گویند که تعداد زیادی از مردم به سادگی در میان مردم ذوب شده‌اند .

این دو روستا که هنوز توسط گروه - و Baghuz Fawqani برگزار می‌شوند، ۰.۰۱ درصد از خلافت در سوریه و عراق هستند . آن‌ها در داخل the که توسط دو خم در فرات ایجاد شده‌است ، می‌نشینند . زمین نزدیک به رودخانه است و سپس به طور فزاینده‌ای در حال خشک شدن است .

پس از ماه‌ها جنگ خسته‌کننده‌ای که جان هزاران جنگجو در سوریه را گرفته‌است ، شبه نظامیان تحت رهبری کردها به تازگی پیشرفت چشمگیری داشته‌اند . برخی مقامات با خوش بینی اعلام کرده‌اند که دو روستا در عرض چند روز سقوط خواهند کرد . برخی دیگر ، نبرد نهایی را برآورد می‌کنند ، که زمانی که ایالات‌متحده آماده می‌شود ۲، ۰۰۰ نیرو را در ماه‌های آینده از بین ببرد ، می‌تواند تا سه هفته طول بکشد . اگر آن‌ها بتوانند در Manbij عمل کنند ، که ۳۰۰ کیلومتر دورتر از جایی است که آن‌ها قلمرو را اشغال می‌کنند، شما به من می‌گویید ، آیا آن‌ها شکست می‌خورند ؟ او افزود : " دولت اسلامی در شام و شام و شام و شام در این کشور برای سال‌ها در حال آماده شدن هستند . "

" دولت اسلامی شام و شام به این معناست که شما هیچ چیز درباره تروریسم نمی‌دانید ، هیچ چیز در مورد هجوم ، هیچ چیز در مورد فعالیت‌های شورشی نیست ."


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.