سربازی

برخی از روستاها کاملا ً خالی هستند . یک نفر از آن‌ها پنج نفر باقی مانده‌است که از خرابه‌های کلیسای مریم باکره مراقبت می‌کنند که foundations آن را با دینامیت منفجر کرده‌اند. روستای دیگر تنها دو نفر دارد که مادر و پسرش هستند.

ترکیه

تل تال

سوریه

فرات

رودخانه

Khabur

رودخانه

الرقه

۸۰ MILES

ترکیه

مساحت :

جزئیات

سوریه

لبنان

دمشق

عراق

آردن

۱۰۰ MILES

او گفت : " آقای Barcham شک داشت که بسیاری از مردم برگردند . آن‌ها همه چیز خوبی در مورد نیاز به بازگشت دارند ، اما من فکر نمی‌کنم که آن‌ها این کار را بکنند ."

آشوریان یک اقلیت بومی خاور میانه هستند که ریشه‌های خود را در امپراتوری باستانی آشوری دنبال می‌کنند . جامعه اصلی آن‌ها در ایران ، عراق ، سوریه ، ترکیه و چند کشور غربی است . آن‌ها به تعدادی از کلیساها ، از جمله کلیسای آشوری شرق و کلیسای کاتولیک کلدانی هستند و آن‌ها گویش آرامی دارند .

زمانیکه دولت اسلامی وحشیگری خود را در عراق و سوریه آغاز کرد ، جهادگرایان مسلمان شیعه و enslaved را کشتند ، اما آن‌ها به دنبال گرفتن پول از آشوریان بودند، احتمالا ً با این فرض که بستگان خود را در خارج از کشور آزاد کنند تا آن‌ها آزاد شوند .

آن تاکتیک جواب داد . آقای Barcham گفت : حتی پیش از این که شام و شام بیرون بیاید ، آشوریان در حال خروج از خاور میانه بودند و بسیاری از مردم برای کمک به برادران خود که در سوریه اسیر شده بودند و پول نقد را برای پرداخت باج به خارج از کشور اعزام کرده بودند ، تظاهرات کردند .

Editors

بعد از آتش‌سوزی در کمپ چه اتفاقی می‌افتد

یخچال طبیعی هستند . میلیونها Rely که بر روی آب خود تکیه دارند .

کدام Allergens در غذا شما هستند ؟ نمی‌توانید همیشه از برچسب‌های بگویید

تبلیغ

سمیرا Nikola ، ۶۵ ساله ، در روستای مسیحی " تل Shamiran " جوجه‌ها را تغذیه می‌کند و می‌گوید : " فقط افراد شیطان‌صفت را از ما دور نگه دارید . "

اعتبار

Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز

تصویر

سمیرا Nikola ۶۵ ساله ، جوجه خود را در روستای مسیحی تل Shamiran تغذیه می‌کند و می‌گوید : " فقط افراد شیطان‌صفت را از ما دور نگه دارید . "

افراط گرایان خواستار ۵۰، ۰۰۰ دلار برای آزادی اسیران فردی شدند ، اما اغلب مبالغ کمتری را پذیرفتند . کلیسا هرگز دقیقا ً مشخص نکرده است که دولت چقدر پول را پرداخت کرده‌است ، اما اکثر آن‌ها فرض می‌کنند که این کلیسا بیش از یک میلیون دلار بوده‌است .

همه نجات پیدا نکردند . سه تن از گروگان‌ها که در لباس نارنجی به تن داشتند در ویدیویی کشته شدند که جهادی‌ها به دنبال پول برای دیگران می‌فرستادند . یک زن ربوده‌شده هرگز بازنگشت . روستاییان تصور می‌کردند که او مجبور است با یک مبارز اسلامی شام و شام ازدواج کند .

آن روزه‌ای ترس و خشونت در دهکده‌ها سپری شده‌است ، اما زخم‌های باقی مانده همه جا هستند .

Oshana Kasho Oshana ۸۱ ساله که تنها در جلوی خانه‌اش در تل تال نشسته بود گفت که او توسط جنگجویان دولت اسلامی شام و شام ربوده شده‌است و ۳۰ روز است که بستگانش در مورد آزادی وی مذاکره کرده‌اند و در نهایت ۱۳۰۰۰ دلار پرداخت کرده‌اند.

بسیاری از اعضای خانواده در خارج از کشور بودند و او پس از آزادی خود ، به دو پسرش در آلمان پیوست . اکنون ، از هفت فرزند او ، تنها یک نفر در سوریه باقی می‌ماند ، اما نه در روستا .

خانه‌های متروک در روستای تل تال .

اعتبار

Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز

تصویر

خانه‌های متروک در دهکده تل Tal.Cred itIvor برای نیویورک‌تایمز

آقای Oshana هنوز سالی یک‌بار از آلمان به خانه باز می‌گردد ، حتی اگر این به آن معنی باشد که در خانه‌ای که اغلب خالی است تنها بماند .

او گفت : " مانند یک شهر ارواح است ، اما روستای ما برای ما ارزشمند است و ما نمی‌توانیم آن را رها کنیم ." نبیل Youkhanna ۳۵ ساله در خانه خود در تل‌آویو سوریه ، جایی که تنها او و مادرش زندگی می‌کنند ، گفت : " اگر می‌خواهیم ازدواج کنیم ، هیچ دختری باقی نمانده است ."

Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.