سربازی

بنا به گفته بازرس ویژه بازسازی افغانستان ، دیده‌بان واشنگتن در افغانستان ، یک طالبان دوباره شورش ، بزرگ‌ترین تهدید برای دولت افغانستان است و خود را به یک دولت مخفی تبدیل کرده‌است که بیش از ۴۰ درصد از کشور را کنترل یا رقابت می‌کند .

Editors

چاقی مفرط N.F.L.

برای ماه تاریخ سیاه ، برجسته زن و مرد از سال ۱۸۵۱

چگونه شرکت مشترک Slice در نیویورک غذا می‌خورد ؟

advertisement

با تحت الشعاع قرار گرفتن طالبان ، به نظر می‌رسد که دولت اسلامی بر خود بازاریابی برای جهادی‌های بالقوه و فعال تمرکز دارد . برای آن ، به تبلیغات نیاز دارد . بمب بزرگ رئیس‌جمهور ترامپ دقیقا ً آن را تامین کرد . تخریب یک شبکه از غارها یک تبلیغ عالی برای تطمیع افراطی گرایان در مورد پیوستن به یک گروه جهادی و جذب اعضای دیگر گروه‌ها است .

پس از بمب‌گذاری و عملیات نظامی بعدی ، دولت اسلامی در ایستگاه رادیویی خراسان در استان ننگرهار می‌غرید . یک واعظ این بمب را یک موهبت الهی خواند که وضعیت جهادی گروه را تایید کرد . این پیام با مهارت مناسب برای رادیکال‌های جوان است ، زیرا خصومت آمریکا مهر یک گروه از اعتبار یک گروه است . هر چه یک گروه بیشتر توسط ایالات‌متحده مورد هدف قرار گیرد ، مشروعیت جهاد آن بیشتر خواهد بود.

افزایش مشارکت ارتش ایالات‌متحده ، ستیزه جویان خارجی بیشتری را به افغانستان جذب خواهد کرد تا علیه آمریکایی‌ها جهاد کند . نقش بسیار مهم ایالات‌متحده در میدان جنگ و بیان احساساتی کم‌تر از رویارویی ممکن است شانس اینکه نیروهای افغان این گروه را شکست دهند را بهبود بخشد .

درگیری مداوم در افغانستان باعث ایجاد یک فضای گسترده کنترل بی‌قانونی ، محدود کردن دولت افغانستان به شهرها و اجازه دادن به طالبان برای حضور فعال سیاسی و دولت اسلامی برای ایجاد حضور در این کشور شده‌است . حاکمیت ضعیف ، درگیری‌های سیاسی ، فساد گسترده و بیکاری ، پیوستن به مخالفان را که در زمینه افغانستان برای ستیزه‌جویی ، یک جایگزین محبوب است ، تشکیل می‌دهند .

در صورتی که دو حزب اصلی به مناقشه ، دولت و طالبان افغانستان در روند صلح با یکدیگر متحد شوند که تعداد بیشتری از شورشیان را تا آنجا که ممکن است جذب کنند ، گروه‌هایی مانند دولت اسلامی به ظهور و گسترش خود ادامه خواهند داد . هیچ گزینه‌ای برای شروع گفتگو با طالبان وجود ندارد .

او خانه را کنار هم گذاشت و با پسرش کار کرد تا جوجه‌ها را بزرگ کند و خیار ، انگور و زیتون را در باغ خانه mud پرورش دهد .

بچه‌های دیگر او در استرالیا یا آلمان هستند ، اما او نمی‌خواهد آن‌ها را ترک کند .

او گفت : " فقط افراد شیطان‌صفت را از ما دور نگه دارید ، ما از خدا چیزی نمی‌خواهیم ."

 " نبیل Youkhanna " ( Nabil ۳۵ ) ۳۵ ساله گفت که او مانده‌است تا با او باشد ، اما مطمئن نبود که چقدر طول می‌کشد ، زیرا جامعه بسیار کوچک بود .

" ما اقامت داریم ، اما برای چه مدت ؟ او گفت : " اگر می‌خواهیم ازدواج کنیم ، هیچ دختری باقی نمانده است ."

یک شبه نظامیان آشوری در منطقه برای جلوگیری از غارتگران در منطقه گشت می‌زنند ، اما آقای Youkhanna گفت که او دیگر به اعراب در روستاهای نزدیک اعتماد ندارد زیرا تصور می‌کرد آن‌ها به دولت اسلامی کمک کرده‌اند .

وی گفت : " در روزگار قدیم ، ما یکدیگر را در جاده می‌دیدیم و به هم سلام می‌کردیم .

در روستای دیگر ، تل Shamiran ، تنها سمیرا Nikola ، ۶۵ ساله ، با پسر بزرگسالی خود باقی می‌ماند .

او نیز توسط دولت اسلامی با همسر و چهار تن از بستگان دیگر ربوده شد که سه تن از آن‌ها کودک بودند. پس از آزادی او ، او برگشت تا خانه‌اش را غارت کند و تراک خانواده و دو گاو شیر ناپدید شده توسط جهادی‌ها به سرقت بروند .



منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.