سربازی

بسیاری در خانه‌های خود یا ساختمان‌های دیگر گرفتار شده‌اند - آن‌هایی که هنوز سرپا می‌ایستند - منتظر محاصره هستند . در چند روز گذشته ، برخی از آن‌ها توانستند فرار کنند .

هزاران آواره در مراکز تخلیه موقت در حومه شهر مستقر شده‌اند .

مردم از Marawi در یک مرکز تخلیه در حومه شهر منتظر ماندند .

اعتبار

آرون Favila / آسوشیتد پرس

تصویر

مردم از Marawi در یک مرکز تخلیه در حومه شهر منتظر ماندند .

آقای Hapilon با گروه Maute تحت رهبری برادران عبدالله و Omarkhayam Maute متحد شده‌است . گفته می‌شود که آن‌ها در خاور میانه تحصیل‌کرده اند و با آقای Hapilon بیعت کرده‌اند .

ارتش فیلیپین می‌گوید که ستیزه جویان بیش از حد انتظار نبرد much را تحمل کرده‌اند . ویدیویی که توسط ارتش کشف شده‌است ، رهبران ستیزه جویان را نشان می‌دهد که قصد دارند Marawi را توقیف کنند . آقای Hapilon پشت می‌زی نشسته‌است که روسری به سر دارد و به سمت راست عبدالله Maute ، که ایستاده ، نشسته‌است .

مبارزه برای Marawi اولین بار است که گروه‌های Maute و Hapilon به این عملیات بزرگ پیوسته‌اند . مقامات می‌گویند که آن‌ها همچنین توسط مبارزان اندونزی ، مالزی ، عربستان‌سعودی ، یمن و چچن به آن‌ها پیوسته‌اند .

advertisement

دستگاه تبلیغاتی ستیزه جویان

همانطور که جنگ در جریان است ، دولت اسلامی ویدیوهایی منتشر کرده‌است ، گفته می‌شود از Marawi ، ترویج روایت شورشیان مبنی بر اینکه آن‌ها برنده شده‌اند و ارتش فیلیپین " کاملا " برای بازپس گیری این شهر "شکست‌خورده " است.

جدیدترین فیلم که روز دوشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که مردان مسلح از ساختمان‌هایی که دارای صحنه‌های نبرد هستند ، شلیک می‌کنند . با اجرای گرافیکی که در آن شش مرد در پیراهن‌های نارنجی و دست‌بند به زانو می‌افتند و پس از آن ماشین به ضرب گلوله از عقب به ضرب گلوله کشته می‌شوند ، پایان می‌یابد .

ضیا Alonto Adiong ، یک سخنگوی نظامی در Marawi ، گفت : " به نظر می‌رسد که صحنه اعدام ستیزه جویان " Marawi " باشد ، اما این اعدام‌ها پایان نیافته اند . وی گفت : " او گفت که نمی‌تواند محل را تایید کند و " پیراهن‌های نارنجی لباس‌های معمولی نیستند " . او گفت : " هیچ‌کس این لباس را به عنوان یک لباس معمولی به تن نمی‌کند ."

این ویدیو همچنین ادعا می‌کند که بیش از ۲۰۰ سرباز فیلیپینی کشته شده‌اند و شبه نظامیان سلاح‌های خود را پس از عقب‌نشینی نیروهای دولتی توقیف کرده‌اند .

راوی می‌گوید : " بیست و یک روز از زمانی که مبارزان دولت اسلامی شهر of را در فیلیپین درهم شکستند ، جنگ‌های شدیدی هنوز در مرکز آن جریان دارد و مبارزان دولت اسلامی بیش از دو سوم منطقه را محاصره کرده‌اند و حلقه را بر ارتش فیلیپین تنگ کرده‌اند که قادر به عقب بردن این طرح نیست . "

ارتش فیلیپین می‌گوید که دولت ۵۸ سرباز و افسر پلیس را از دست داده‌است و در حال مبارزه با شورشیان است .

ایالات‌متحده آمریکا

آمریکایی‌ها تحت یک توافق دیرینه به ارتش فیلیپین کمک‌های نظامی و جاسوسی ارائه می‌دهند . از اوایل دهه ۲۰۰۰ ، آمریکا نیروی چرخشی ۵۰ تا ۱۰۰ نیروی ویژه نیروهای ویژه را در جنوب فیلیپین مستقر کرده‌است تا به ارتش فیلیپین برای مبارزه با تروریست‌ها کمک کند .

یک هواپیمای OV - ۱۰ در حال فرود یک بمب در week.Cred itNoel Celis / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

اما نیروهای خارجی از نبرد با قانون اساسی فیلیپین منع شده‌اند و مقامات فیلیپین و فیلیپین می‌گویند که هیچ نیروی آمریکایی در Marawi وجود ندارد .

سختگیری دولت

رئیس‌جمهور رودریگو Duterte به مدت ۶۰ روز در جزیره of ، دومین جزیره بزرگ کشور ، که گروه‌های مختلف اسلامی در آن فعالیت می‌کنند ، حکومت‌نظامی اعلام کرد . آقای Duterte ، که تقریبا ً یک سال پیش با بزرگ‌ترین بحران مواجه شده بود ، درباره اعلام حکومت‌نظامی در سراسر کشور در کمپین antidrug صحبت کرده بود که منجر به کشته شدن هزاران نفر از سوی ماموران پلیس و vigilantes شد .



منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.