سربازی

یکی از مقامات ناتو که به دلیل حساسیت این موضوع به طور ناشناس صحبت می‌کرد ، گفت : " شما همیشه به تکنیک‌ها و روش‌ها نگاه می‌کنید و اگر فکر می‌کنید که یک مکان پیچیده شده‌است و در آن صورت اینطور نیست . "

Newsletter UpContinue UpContinue را برای خواندن داستان اصلی

مترجم شفاهی مترجم شفاهی

جهان را با بینش و تفسیر شارپ در مورد اخبار مهم این هفته درک کنید .

نشانی پست الکترونیکی خود را وارد کنید

بالا بردن

شما موافقت می‌کنید که به روز رسانی گاهی و پیشنهادها خاص برای محصولات و خدمات Times's نیویورک را دریافت کنید .

به دنبال این باشید که به عنوان مثال ، " OPT " یا "OPT " را به دقت بررسی کنید و یا با آن تماس بگیرید .

این مقام سابق C.I.A. گفت که این آژانس روز چهارشنبه در جریان مطلع ساختن اعضای خانواده افسران کشته‌شده در این حمله بوده‌است . اسامی برخی از کشته‌ها ممکن است هرگز فاش نشود ، چون ممکن است چندین تن از افسران پلیس مخفی کار کرده باشند .

پایگاه‌های آمریکایی در خوست ، به ویژه در Camp ، یکی از بزرگ‌ترین Salerno در کشور ، هدف حملات مکرر بوده‌اند . در چند سال گذشته ده‌ها کارگر افغان در بمب‌گذاری‌ها کشته شده‌اند .

در ماه مه ، یک مهاجم انتحاری یک خودروی بمب‌گذاری‌شده را در نزدیکی در اصلی منفجر کرد و ۷ غیرنظامی را کشت و ۲۱ تن را زخمی کرد. این بمب‌گذاری یک روز پس از حمله هماهنگ‌شده طالبان به شهر خوست ، مرکز استان ، رخ داد که حداقل ۷ غیرنظامی و ۸ شورشی کشته شدند .

در ماه ژوئن ، یک مرد سوار بر موتورسیکلت مواد منفجره را در نزدیکی یک تقاطع شلوغ شلوغ در شهر منفجر کرد و ۷ غیرنظامی افغان را کشت و ۴۴ تن از جمله ۷ کودک را زخمی کرد.

هفته گذشته ، شورشیان مسلح به شدت مسلح وارد یک مقر پلیس در گردیز ، در شمال خوست شدند و بیش از سه ساعت با نیروهای امنیتی افغانستان و آمریکا مبارزه کردند . این حمله به شبکه طالبان نسبت‌داده شده‌است که توسط سراج الدین حقانی اداره می‌شود که خود را در جنوب در منطقه قبیله‌ای وزیرستان شمالی مستقر کرده‌است .

در هفته‌های اخیر ، مقامات آمریکایی فشار بر روی پاکستان را افزایش داده‌اند تا شبکه حقانی را که مبارزان آن یکی از بزرگ‌ترین تهدیدات علیه نیروهای آمریکایی محسوب می‌شوند را ریشه‌کن کنند و بر بخش‌های بزرگی از افغانستان از جمله پکتیکا ، پکتیا و خوست تسلط داشته باشند .

مقامات و دیپلمات‌های پاکستانی گفته‌اند که تقاضای ارتش پاکستان که اکنون با شبه نظامیان طالبان مبارزه می‌کند که دولت پاکستان را تهدید می‌کنند و تا زمانی که آمریکایی‌ها منطقه را ترک کنند ، شبکه حقانی را تهدید به نفوذ در شکل آینده افغانستان کرده‌است ، این درخواست را رد کردند . ایست بازرسی در اطراف Mindanao ممکن است به دستگیری ستیزه جویانی کمک کند که در هفته‌های آینده از Marawi دور شوند . پدر برادران Maute ، Cayamora Maute ، و دیگر اقوام در یک ایست بازرسی در شهر Davao دستگیر شدند . یک واحد نظامی و پلیس ترکیبی ، مادرشان ، Ominta Romato Maute ، را در شهر of در یک ساعت رانندگی از Marawi دستگیر کرد .

نیروهای امنیتی فیلیپین هفته گذشته خانه‌ها و مهمات را مورد جستجو قرار دادند .

نیروهای امنیتی فیلیپین به در خانه‌ها رفته‌اند .

اعتبار

( عکس از ازنار / گتی ایماژ )

تصویر

نیروهای امنیتی فیلیپین به سمت در رفته‌اند تا houses.Cred itJes Aznar / گتی ایماژ )

برای ارتش فیلیپین ، که در مبارزه با اسلام گرایان در جنگل تجربه بیشتری دارد ، محاصره Marawi به معنای جنگ خیابانی شهری بوده‌است . در حالی که ارتش در این کلیپ از ۷ ژوئن در این کلیپ دیده می‌شود ، تانک‌های دولتی در خیابان‌ها غلت می‌خورند .

غیر نظامیان به‌دام‌افتاده

ستیزه جویان در اولین روز محاصره تعداد نامشخصی از شهروندان را توقیف کردند . مشخص نیست که چند نفر زنده مانده‌اند . ارتش بر این باور است که شورشیان از برخی از آن‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند .

افرادی که از شهر فرار می‌کنند توسط پلیس مورد بررسی قرار گرفته‌اند .

پلیس محلی یکی از ساکنان را بازرسی کرد .

عکاس محلی police.Cred itJes / گتی ایماژ یکی از ساکنان این شهر را بازرسی کرد .

ده‌ها هزار نفر از پناهندگان زمانی که جنگ آغاز شد از شهر فرار کردند . اما به گفته امدادگران و صلیب‌سرخ محلی ، بیش از ۲، ۰۰۰ غیرنظامی باقی مانده‌اند .



منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.