سربازی

نماینده جمهوریخواه Frederica ویلسون در مورد ترامپ : " این چیزی نیست که شما به بیوه Grieving بگویید ."

تصویر " Myeshia جانسون " ( Myeshia جانسون ) ، گروهبان لا دیوید جانسون ، که در یک حمله غافلگیرانه در نیجر کشته شد ، به محض رسیدن جسد وی در میامی .

اعتبار

WPLG ، از طریق آسوشیتد پرس

تصویر

یک فیلم ویدئویی از "Myeshia جانسون " ( casket جانسون ) ، گروهبان لا دیوید جانسون ، که در حمله‌ای در نیجر کشته شد ، پس از ورود جسد وی به "Miami.Cred itCreditWPLG " از طریق آسوشیتد پرس

نویسنده : Yamiche Alcindor

۱۸ اکتبر ۲۰۱۷

این خبر در حدود ساعت ۳ : ۳۰ بعد از ظهر روز سه‌شنبه به عنوان یک لیموزین حامل Myeshia جانسون و دو کودک دو و شش ساله در فرودگاه بین‌المللی میامی در انتظار هواپیمای حمل و نقل که پیکر شوهرش ، گروهبان ارتش La تی وی را حمل می‌کرد ، نشست . جانسون ، برای رسیدن .

طبق اظهارات Frederica اس . اس . رو ، همانطور که رئیس‌جمهور ترامپ به مدت سه‌تا پنج دقیقه صحبت کرد ، خانم جانسون ۲۴ ساله که شش ماه حامله است ، آشکارا گریه کرد ، بدنش از احساس یخ زده بود . ویلسون ، دموکرات فلوریدا که همراه بیوه جوان بود .

خانم ویل سن در روز چهارشنبه گفت : " Myeshia ، کل زمان ، در یک مجلس رقص بود و مانند یک جنین گریه می‌کرد . " او گفت : " من حدس می‌زنم که او می‌داند که او چه چیزی را امضا می‌کند ، اما هنوز دردناک است ."

گروهبان لا دیوید جانسون .

اعتبار

فرماندهی عملیات ویژه ارتش آمریکا از طریق آسوشیتد پرس

تصویر

گروهبان لا دیوید Johnson.Cred itu . اس . فرماندهی عملیات ویژه ارتش از طریق آسوشیتد پرس

خانم ویل سن انتقاد شدید از سخنان رئیس‌جمهور در مورد مرگ سرباز در یک حمله غافلگیرانه در نیجر ارائه کرد که گفته بود آرامش‌بخش نیست .

advertisement

او در مورد نظرات رئیس‌جمهور گفت : " بنابر این به عبارت دیگر ، هنگامی که شما وارد ارتش می‌شوید ، شما واقعا ً می‌خواهید کشته شوید . " این چیزی نیست که شما به یک بیوه افسرده می‌گویید ، زنی که تازه فهمیده بود شوهرش نمی‌تواند مراسم تدفین تابوت باز داشته باشد . در حقیقت ، او احتمالا ً قادر نخواهد بود جسد او را ببیند ."

خانم ویل سن گفت که او در نظرات آقای ترامپ " کبود " شده‌است و به مقامات نظامی در لیموزین که می‌خواست با رئیس‌جمهور صحبت کند اشاره کرد . اما او گفت که اجازه این کار را نخواهند داد .

در عوض ، این مکالمه چند دقیقه بعد با گریه خانم ویل سن ادامه یافت .

او گفت : " وقتی او تلفن را قطع کرد ، او حتی نام او را هم نمی‌دانست . خانم ویل سن او را صدا زد : " مرد شما ، " خانم ویل سن می‌گفت : " او سرباز کشته‌شده را صدا می‌زد " و او هرگز نامش را نگفت چون اسم او را نمی‌دانست . او مدام می‌گفت : " پسر تو . پسر تو . و این برای او ویران‌کننده بود ."

خانم ساندرز گفت که در کاخ سفید روز چهارشنبه ، سارا هاکبی ساندرز ، دبیر مطبوعاتی آقای ترامپ از نظرات رئیس‌جمهور دفاع کرد و گفت : " فقط به این دلیل که رئیس‌جمهور گفت : " من فکر نمی‌کنم این بدان معنا باشد که او نامش را نمی‌داند . "

خانم ساندرز از آقای ترامپ به نقل از آقای ترامپ گزارش داد که " سخت‌ترین کاری که او دارد انجام می‌دهد این است که " و نماینده کنگره فلوریدا را به خاطر " اینکه او به این مساله جنبه سیاسی داده‌است ، و راهی که او در تلاش برای انجام این کار در مورد چیزی است که اینطور نیست " ، مورد انتقاد قرار داد .

خانم ویل سن خیلی قبل از اینکه به یک شخصیت سیاسی تبدیل شود ، در جنوب فلوریدا به خاطر کارش با جوامع محلی معروف بود - و برای اغلب پوشیدن کلاه‌های تزئینی . خانم ویلسون قبل از پیوستن به مجلس در سال ۲۰۱۱ ، مدیر مدرسه ، عضو هیات‌مدیره مدرسه و قانونگذار ایالتی بود و همچنین یک مدرسه ابتدایی به نام او در باغ میامی ، گروهبان جانسون ، دارد .

عضو کنگره گفت که او گروهبان جانسون و خانواده‌اش را به مدت چند سال می‌شناسد که زمانی که در مدرسه ابتدایی شروع شد ، او به یک برنامه آموزشی که خانم ویل سن شروع کرده بود پیوست .



منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.