سربازی

آقای McCallum با یک نقاشی نیمه‌تمام که بر پایه عکس‌ها و عکس‌های stills به دست آقای فولی بود . او گفت ، " من با خودم فکر کردم ، آیا ممکن است برای من ، در ایجاد هنر ، برای تغییر شیوه دیدن جیم وقتی که نامش را جستجو می‌کنیم ؟ " CreditAndrew وایت " برای نیویورک‌تایمز

هنگامی که روی تابلوهای نقاشی کار می‌کرد ، آقای McCallum گاهی اوقات با خانم Foley در مورد متنی که چاپ می‌کرد سهیم بود . آن‌ها در مورد عنوان‌ها و زمان‌های گذشته بحث و تبادل نظر کردند و سعی کردند بین مشاوره و هم‌کاری راه بروند .

به دایان می‌گوید : " فقط به من اعتماد کن ، فقط به من اعتماد کن زیرا اگر سعی کنید انتخاب‌ها را درست کنید ، سعی کنید مسئول این تصویر باشید یا این که این کار را انجام ندهید . " اما گرفتن مسئولیت و صحبت کردن با ذهن او به آسانی به دست خانم فولی افتاد که پنج بچه را بالا برد و به عنوان یک پرستار به کار مشغول شد.

تبلیغ

او گفت : " خوب است ، اما من فکر نمی‌کنم که واقعا ً او را دستگیر کند. " او در حالی که در استودیو در مقابل پرتره بزرگ اقای McCallum از پسرش ایستاده بود گفت . او افزود : " من بچه‌ها را دوست دارم . جیم عاشق بچه‌ها بود."

با اتکا به خبری خبری ، پروژه آقای McCallum بر روی شانه‌های هنرمندان مانند اندی وارهول قرار گرفته‌است . وی روز بعد از انتشار عکس روزنامه نیویورک دیلی میرور ، یا استفاده او از عکس‌های چارلز مور برای مجله زندگی که معترضان حقوق مدنی در بیرمنگام ، علا را می‌کشیدند ، به وجود آمد .

این مجموعه Foley هنوز در حال انجام است و هنرمند به دنبال یک گالری یا موزه است. اما فرآیند مشارکتی of یکی از کسانی است که عاشق یک هنرمند غیر هنرمند است . با توجه به اظهارات دکتر Mirzoeff ، این موضوع باعث افزایش سوالاتی در مورد اصول اخلاقی ضبط تصویر ، جنگ و درگیری ، خاطره و سوگواری ، بحران پناهندگان و انواع تروریسم می‌شود .

 " برادران " آقای McCallum ( لیبی ، ۱۲ اوت ۲۰۱۱ ، ۱۲ : ۳۲ صبح ) ، " ۲۰۱۸ ، نفت بر روی کتان " ، "تونر " ، از عکس دو پسر به دنبال یک خویشاوند گم‌شده در the مدنی لیبی بودند.

 " عقب‌نشینی ( جاده به Ajdabiya ، لیبی ، ۱۱ آوریل ۲۰۱۱ ، ۱۲ : ۰۰ بعد از ظهر ) " ۲۰۱۸ ، نفت بر روی کتان ، نرم‌کننده پارچه، نرم‌کننده مو

تابلوهای نقاشی به معنی از دست دادن لفظی و فیگوراتیو بودن هستند . در یک ، سرباز یک تفنگ بر روی لبه پنجره شکسته قرار می‌دهد که مشرف به خیابانی است که در اثر انفجار خراب شده‌است ." تصنیف گریه مادر " شش فریم ویدیویی مختلف را ضبط کرد و زنی را در نقاب دو لایه‌ای و صورتش را با اضطراب درهم کشید . در " سقوط " مردان از جسد خونین of ، قذافی ، پسر دیکتاتور سابق لیبی عکس می‌گیرند . این نقاشی تصاویر خود را از ۲۰ فیلم ویدئویی که از ویدئوی خام آقای Foley به هم چسبانده شده بود، ترسیم می‌کند . نقاشی‌های دیگر ، از آسمان و یا بیابان ، به عنوان وقفه‌های بین عکاسی تعارض کار می‌کنند .

از آن‌ها اقای McCallum نزدیک به اتمام ۲۳ نقاشی است و canvases را به مدت ۱۰ روز آماده کرده‌است . نقاشی‌ها شامل collages از تصاویر ویدئویی آقای Foley یا stills ، فرآیندی است که نیکولاس Mirzoeff ، استاد رسانه ، فرهنگ و ارتباطات در دانشگاه نیویورک ، به عنوان " تجلی فیزیکی کاره‌ای فتوشاپ " توصیف می‌کند ، که به سبک نقاشی رنگ‌روغن بر روی کتان است . بیشتر آن‌ها شامل یک روکش ابریشمی ، مانند یک scrim تئاتر ، با متن از یادداشت‌های روزانه آقای فولی است .



منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.