سربازی

به عنوان رئیس بنیاد Foley ، خانم Foley به عنوان یک شخصیت عمومی عمل می‌کند . غریبه‌ها نقاشی و نقاشی‌های پسرش را به خانه جدید Hampshire برای خانواده می‌فرستند . The در فیلم مستند برایان oakes ، " جیم : داستان جیمز فولی " شرکت کرد و آهنگی در مورد اقای فولی نوشت که نامزد جایزه اسکار سال ۲۰۱۷ شد . خبرنگاران پس از کشته شدن یک خبرنگار پس از کشته شدن یک روزنامه‌نگار ، به تازگی پس از قتل خبرنگار عربستان‌سعودی جمال Khashoggi در ترکیه کشته شدند . در اوایل سال جاری ، زمانی که خانم Foley متوجه شد که یک فیلم ویژگی در مورد تلاش‌های مادر برای آزاد کردن پسر ربوده‌شده ، یک خبرنگار در خاور میانه ساخته شده‌است ، او پرسید که آیا این فیلم می‌تواند به روزنامه نگاران برخورد کند یا خیر.

به گفته دایان Foley و آقای McCallum که از روی تصاویر به بیرون نگاه می‌کردند ، از یک حرکت سخت خارجی که آقای Foley در آخرین دیدارش از خانه پشت سر گذاشته بود ، به چاپ رسید .

اعتبار

اندرو وایت برای نیویورک‌تایمز

تصویر

دایان Foley و آقای McCallum که از روی تصاویر به بیرون نگاه می‌کردند ، از یک حرکت سخت خارجی که آقای فولی در آخرین دیدار خود به نام home.Cred وایت برای نیویورک‌تایمز گذاشته بود ، ظاهر شدند.

این فیلم به کارگردانی مریم keshavarz در ماه سپتامبر در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد . خانم keshavarz گفت که شخصیت‌های او تخیلی هستند و از گزارش‌ها خبری بسیاری از روزنامه نگاران ربوده‌شده تهیه شده‌است. اما پس از اینکه خانم Foley و همسرش ، جان ، یک پزشک خانوادگی ، فیلم را دیدند ، با یک تهیه‌کننده ، J.C. Chandor ( نویسنده و مدیر " تماس حاشیه " و " یک سال سخت " ) تماس گرفت تا نگرانی‌های او را به اشتراک بگذارد . پس از دیدار با خانم Foley و نیکول تانگ ، یک عکاس خبری در یک درگیری و هم‌کار آقای Foley ، صحنه عوض شد و چیزهای دیگر ، " شخصی و بسیار نزدیک " ، برداشته شدند .

خانم keshavarz گفت که او بر داستان فیلم پیرامون " رنج عاطفی یک والد که کنترل ندارد ، نیاز به صبر ، و انجام آن تنها ، " متمرکز کرده ، در حالی که فرزند آن‌ها یک گروگان است .

دکتر Mirzoeff گفت : " بردلی تنها تصاویر آزار دهنده‌ای را به ما نمی‌دهد - که قطعا ً در آنجا وجود دارد - بلکه توجه به آن چیزی است که the جنگ ، everydayness ، لحظه‌های کوتاه ، جایی که شما در حال نگاه کردن به یک آرایش زیبا از نور هستید ، وجود دارد . "

آقای McCallum از زمان دانشجوی دوره لیسانس خود در ییل ، در کار خود به عنوان یک هنرمند در محل اقامت خود در اتحادیه آزادی‌های مدنی نیویورک ، به موضوعات عدالت و پاسخگویی پرداخته بود . طرح‌های او شامل تصاویری جمعی از زنانی است که کودکان را به خشونت مسلحانه ، نوجوانان بی‌خانمان و متهمان در محاکمه جرایم جنگی در دادگاه جنایی بین‌المللی لاهه از دست داده‌اند .

advertisement

آقای McCallum ۱۰ هزار دلار کمک از طرف جیمز وات دریافت کرد . بنیاد میراث Foley با یک قرارداد برای بازگشت به برخی از سودها موافقت کرد . خانواده این بنیاد را در سال ۲۰۱۴ تاسیس کردند تا خدمات حمایت از گروگان ، آموزش و راهنمای ایمنی خبرنگاران را تامین کنند . در طی اسارت آقای Foley ، خانواده او گفتند که تلاش‌های بی‌ثمر و بی‌ثمر برای کار با دولت اوباما را تجربه کرده و ابزاری برای ایجاد یک پروتکل بازیابی گروگان‌گیری جدید شامل خانواده‌هایی بود که بستگان آن‌ها در خارج از کشور ربوده شده‌بودند .



منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.