سربازی

زندگی پس از مرگ مخوف برای روزنامه‌نگار جیمز فولی

دایان فولی , مادر خبرنگار مقتول , جیمز دبلیو . " فولی " " و " بردلی " هنرمند " بردلی " با نقاشی‌هایی از " " فولی " " و " تاریخچه هزینه‌های انسانی جنگ " .

اعتبار

اندرو وایت برای نیویورک‌تایمز

تصویر

دایان فولی , مادر خبرنگار مقتول , جیمز دبلیو . " فولی " " و " بردلی " هنرمند " بردلی " با نقاشی‌هایی از عکس‌های " فولی " و " تاریخ جنگ " او برای نیویورک‌تایمز

نوشته استیسی کن

ای .

در یک شب سرد اکتبر , در یک استودیوی بروکلین با پرده‌های نقاشی , بعضی از آن‌ها هنوز خیس بودند . یکی از پسرها بالای سر یک مرد میانسال , خویشاوند که گم شده‌بود , نگاه کرد .

" فولی " می‌گوید " من این یکی را دوست دارم . " او گفت : " من به ویژه آن‌هایی را دوست دارم که قربانیان را نشان می‌دهند , زیرا آن‌ها ساختمان‌ها را ویران نکرده اند . "

فولی بارها درک عمیقی از آنچه در منطقه درگیری رخ می‌دهد دارد . " جیم " پسرش , عکاس آزاد , جیمز دبلیو . فولی . او در زمانی که جنگ داخلی سوریه را تحت پوشش قرار می‌داد , ربوده شد و توسط اعضای دولت اسلامی در یک اعدام که توسط زندانبانان نوشته شده بود , به قتل رسانده و آزاد شد . بسیاری از مرگ او را به یاد می‌آورند , اما مادر و مادر او که در حال نقاشی یک سری براساس کار فولی هستند , می‌خواهند مردم تاریخ جنگ , هزینه انسانی و انسانیت او را به خاطر بیاورند .

جیمز فولی , جنگ را در شهر سوریه , حلب , پوشش می‌دهد . او توسط اعضای دولت اسلامی گروگان گرفته شد .

اعتبار

نیکول تانگ , از طریق اسوشیتد پرس

تصویر

جیمز فولی , جنگ را در شهر سوریه , حلب , پوشش می‌دهد . او به اسارت گرفته شد و ماه‌ها به گروگان گرفته شد و توسط اعضای جماعت اسلامی تانگ تانگ , از طریق اسوشیتد پرس , اعدام شد .

سه سال پیش , با یک ایده برای پروژه‌ای که نقش یک یادبود را بازی کند , خاطره جمعی فولی فولی را تغییر داد و کیفیت همدلی را در کارش محسوس کرد . پس از آموزش یک سمینار کارشناسی‌ارشد در دانشگاه کلمبیا که نحوه استفاده داعش از تصاویر تصویری را مورد بررسی قرار داد , گفت : " خاطره دیدن آن وقتی که اولین بار در تلویزیون بود , و نوع ضربه , و پیچیدگی روش ویدئو که جیم را وقتی ما اسمش را جستجو می‌کردیم , ممکن بود ? " "

تبلیغات

از همان زمان شروع پروژه به عنوان هم‌کاری با فولی فولی بود . پس از یک سال گفتگو , او قبول کرد که برای پسرش کار کند . این روزنامه به مطالب منتشر نشده منتشر نشده و پشت‌پرده جنگ علاقه‌مند بود . فولی , بعضی از کاره‌ای خارجی پسرش را که هنوز باز نکرده بود , فراهم کرد .

این آرشیو حاوی بخشی از کار آزاد فولی برای خبرنگاران و خبرگزاری فرانسه , شامل تصاویری از مراحل اولیه جنگ داخلی سوریه و سقوط دیکتاتور معمر قذافی در لیبی بود, جایی که فولی و فولی برای اولین بار در اولین آدم‌ربایی برگزار شد .

" " " " " " " " " " " " " " " " " او گفت : " من در این فکر بودم که آیا برای من ممکن است , در ساختن هنر , تغییر شیوه دیدن جیم وقتی که اسمش را جستجو می‌کنیم ? "

اعتبار

اندرو وایت برای نیویورک‌تایمز



منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.