سربازی

سوریه

پایگاه نیروی هوایی MacDill در تامپا ، Fla . ژنرال جوزف آل . Votel ، رئیس فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده ، هفته گذشته با رهبران پنتاگون در تماس تلفنی با رهبران پنتاگون بود و سعی داشت نحوه صحبت کردن با آقای ترامپ را از تصمیم خود مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از سوریه مشخص کند .

فرمانده او در اصل به او دستور داد تا نیروی مبارزه را رها کند - کرده‌ای سوریه - که در کار با ارتش آمریکا در مبارزه با دولت اسلامی موثر بوده‌است . این حرکت همچنین تاثیر را در سوریه به روسیه و ایران واگذار می‌کند .

تا روز دوشنبه ، دستیارانش اعلام کردند که ژنرال Votel قبول کرده‌است که آقای ترامپ قصد نقل‌مکان نخواهد داشت . به گفته یکی از مقامات وزارت دفاع با اطلاع از جلسه ، در طی نشست کارکنان ، یک افسر از ژنرال Votel پرسید که آیا نیروهای آمریکایی در حال بازگشت به خانه هستند . ژنرال Votel لبخند تلخی زد و جوابی نداد .

 " ( Mutassim ، پسر چهارم of ، سیرته ، لیبی ، ۲۰ اکتبر ۲۰۱۱ ، ۵ : ۵۰ بعد از ظهر ) ، " ۲۰۱۸ ، نفت روی کتان ، تونر " .

اعتبار

بردلی منینگ

تصویر

 " ( Mutassim ، پسر چهارم of ، سیرته ، لیبی ، ۲۰ اکتبر ۲۰۱۱ ، ۵ : ۵۰ بعد از ظهر ) " ۲۰۱۸ ، نفت بر روی کتان ، نرم‌کننده پارچه، نرم‌کننده مو

او و آقای McCallum " Truths inescapable " را به عنوان عنوانی برای نقاشی‌هایش انتخاب کردند .

تبلیغ

خانم Foley گفت : " این امر غیرقابل‌اجتناب است : آن کودکان یتیم شده‌اند ، مردم بیوه شده‌اند .

خانواده و دوستان آقای Foley را خون‌گرم و اجتماعی توصیف می‌کنند ، با این حال هوش و ذکاوت تند اما متواضع و متواضع است. خانم "Tung " فکر می‌کند که او " کمی دست‌پاچه " شده بود .

او در ایمیلی از پست کنونی خود در جمهوری آفریقای مرکزی گفت : " برای او ، در مورد افرادی بود که او مستند کرده بود و داستان‌های آن‌ها تقویت شده‌بود و از طرف دیگر او بسیار مفتخر بود . "

در استودیو ، خانم Foley و آقای McCallum از میان عکس‌های خانوادگی پخش شدند . ضبط این ویدیو توسط آقای فولی در لیبی و سوریه ، در زمان عادی ، بین قربانیان بمباران و شهرهای ویران به چاپ رسید . در یکی از آن‌ها ، یک دسته از پرنده‌های سیاه در گوشه آسمان آبی ظاهر می‌شوند و بال‌های upturned به رنگ سفید درآمده است. مادرش تصاویر را مطالعه کرد ، به دقت خم شد و بر روی یکی از همکاران خود که یکی از همکاران وی به نام آقای فولی بود نگاه کرد و با یک دفترچه یادداشت خود را جمع کرد .

او گفت : " من این عکس جیم را در بیابان دوست دارم ، سعی می‌کنم در صحرا بنویسم . " به دو تصویر دیگر ، از طلوع و غروب خورشید ، اشاره کرد و گفت : " بسیار مهم بود که وقتی جیم در اسارت بود ، صدای پرندگان و کودکانی که بازی می‌کردند، صدای دعا و آواز خواندن بود .

آقای McCallum یک عکس از جیم به عنوان یک نوجوان در یک پارک ملی در یک سفر خانوادگی گرفت . در آن ، آقای فولی به چیزی نزدیک می‌شود که می‌گوید : خطر . مادرش به آن نگاه کرد و سرش را تکان داد .

او گفت : " این همان جایی بود که دوست داشت باشد .

این فیلم به خبرنگاران درگیری ، به ویژه آقای فولی و چهار خبرنگار دیگر که در خاور میانه کشته شده‌اند اختصاص دارد . گوگل به بنیاد Foley کمک کوچکی کرد . این فیلم از طریق حق بیمه یوتیوب گوگل تولید خواهد شد ، این فیلم از طریق اشتراک سال آینده در دسترس خواهد بود .

خانم Foley درباره تغییرات بعدی گفت : " من فکر می‌کنم این فیلم امن‌تر است . "



منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.