سربازی

با این حال باخود گفت : آیا برای طبقه افسران ارشد پاسخگویی وجود ندارد ؟ جنگ ۱۷ سال داشت ، و به نظر می‌رسید که ارتش و پنتاگون نیز از تمام شکست‌ها و drift عبور کرده‌اند . حتی اگر قرار باشد که طالبان فردا قرارداد صلح را امضا کنند ، هیچ حس ترسی از پیروزی وجود نخواهد داشت ، نه رژه . در عراق ، دولت اسلامی در حال انتشار لاشه جنگ برای گسترش تروریسم در سراسر جهان است . هزینه‌های انسانی در حال شمارش بود ، و پس از دیگری دیوارها هم نهادی و هم شخصی بودند ، از جمله بسیاری از همان افسرانی که نقشه و دستورها آن‌ها به نتیجه نهایی نرسیده بود و در عین حال در حال افزایش بود . سوتو برخی از آن‌ها را تماشا کرد که در واشنگتن مورد احترام بوده و در واشنگتن و توسط اعضای مطبوعات جشن گرفته شده‌است، حتی پس از اینکه طرح‌های گذشته بی‌اعتبار و دشمن شدند .

در این نقطه نظرات سوتو unsparing بود . مردم خوب در خون و غم حقوق می‌گرفتند ، به قبر فرستاده می‌شدند یا در معرض رنج و رنج بودند که در آن هیچ حساب و حساب وجود نداشت . این یک الگویی بود که او اکنون می‌توانست ببیند . جنگ s ، the کورنگال ، به مدت چهار سال نمایشی از عزم آمریکا برای تبدیل شدن به موضوع گزارش الجزیره از مبارزان طالبان بود که در بقایای آن پرسه می‌زدند . سوتو خود را استثنایی ندیده بود . بسیاری از افراد دیگر در آنجا خدمت کردند و او می‌دانست که سربازان قدیمی جنگی می‌توانند پاسگاه‌های مرزی را در افغانستان و عراق خالی کنند که اغلب فراموش شده‌اند ، به جز آن‌هایی که از آن‌ها جنگیده‌اند ، در زمان خود گفته‌اند که این مساله اهمیت دارد .

چند روزی آن را پذیرفت . دیگران آنچه را که او و سربازان قدیمی او در آن زندگی کرده بودند ، به میدان نبرد . مردگان قابل تعویض نبودند ، و آن‌ها در جایی گم شده‌بودند که ارتش به آن‌ها نیازی نداشت . گاهی ، هنگامی که در ساعات بی‌قرار نیمه‌شب و سپیده‌دم بیدار می‌شد ، خاطراتش از دوستان از دست رفته دور ذهنش را سرگرم می‌کرد . برای کسانی که آن‌ها را می‌فرستادند چه اتفاقی افتاد ؟ آیا ژنرال‌ها هم خواب خود را از دست دادند ؟ او گفت : " آن‌ها فقط به عنوان رهبر شکست‌خورده اند . آن‌ها باید بدانند : آن‌ها به عنوان رهبر شکست‌خورده اند . آن‌ها ما را آزاد کردند ."

اما افرادی که شهروندان آمریکایی هستند عموما ً تقریبا به اندازه Mavni سرباز به شدت تحت پوشش قرار نمی‌گیرند . و زمانی که یک مهاجر اشتباه‌ات را در یک گزارش امنیتی می‌بیند ، هیچ کانال رسمی برای تصحیح آن‌ها وجود ندارد .

خانم Stock درباره مصاحبه گفت : " آن‌ها زیر سلاح بودند تا به سرعت این کار را انجام دهند . آن‌ها اشتباه‌ات زیادی مرتکب شده‌اند که جان مردم را خراب کرده‌اند ."

با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .

بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .

یکی از مشتریان او یک دستیار تحقیق ۳۰ ساله از چین است که به سمت دکترای فیزیک کار می‌کند . استخدام‌کننده دانشجو در نامه‌ای نوشت که او " یکی از بهترین سربازان آینده در پایگاه ما " بود ، اما یک گزارش ضد جاسوسی در مورد این دانشجو به این نتیجه رسید که او یک خطر بزرگ امنیتی است .

مصاحبه‌کننده اشاره کرد که این دانشجو هرگز برای یک دولت خارجی کار نکرده است، هرگز دستگیر نشده است و هرگز از مواد مخدر غیرقانونی استفاده نکرده است . اما مصاحبه‌کننده که نامش فاش نشده است، در این گزارش تایید کرد که او " یک متخصص پزشکی نیست " با این حال از شکست دانش‌آموز برای خندیدن به شوخی که احتمالا ً اوتیسم داشت ، به این نتیجه رسید .

خانم Verdugo گفت : " ما شاهد هستیم که مهاجران ما کم‌تر قابل‌اعتماد هستند ؛ در واقع ، آن‌ها کیفیتی بالاتر از متوسط نیروهای آمریکایی ما هستند . نظرسنجی که انجام دادیم ، فرماندهان همیشه آن‌ها را دوست داشتند . اما برخی از افرادی که من با آن‌ها کار کردم دارای یک تعصب ضد مهاجر قوی بودند . آن‌ها احساس می‌کنند که مهاجران خطری را ایجاد می‌کنند که ما نمی‌توانیم آن را کاهش دهیم، بنابراین ارزش داشتن آن‌ها در خدمت را ندارد ."


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.