سربازی

پرچم‌های سرخ برای سربازان مهاجر : والدین را صدا می‌زدند و می‌خندیدند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اعتبار

استیون مک نیو / اسوشیتد پرس

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نویسنده : دیو

ای .

یکی از اعضای ارتش به دلیل اینکه والدین خود را به هند فرستاد تا به یک آپارتمان مدرن نقل‌مکان کنند , از بین رفتند . یکی دیگر از آن‌ها به خاطر تماس با مادرش در میانمار هر هفته و برای بازی در بازی‌های ویدیویی با او مقصر شناخته شد . و بعد از اینکه مصاحبه‌کننده یک آگهی ضد جاسوسی را انجام داد , یک خطر امنیتی عمده به او داده شد .

فقدان ارتباطات بین فردی و مهارت‌های ارتباطی . "

هر سه نفر در ارتش تحت یک برنامه ویژه که به مهاجران قول می‌دهد که به مهاجران با زبان با ارزش و مهارت‌های پزشکی با سرعت به شهروندی متعهد است , ثبت‌نام کرده‌اند . و هر سه مورد تهدید امنیتی توسط یک سیستم دفاعی اداره دفاع بودند که از زمان راه‌اندازی مجدد به طور فزاینده‌ای سختگیرانه شده‌است .

در ماهه‌ای اخیر ارتش به طور ناگهانی شماری از نیروهای داوطلب واجد شرایط را اخراج کرده‌است که به دلیل روابط خارجی آن‌ها , برخی از آن‌ها به دلایل بی‌اهمیت و یا نادرست به نظر می‌رسند . و بیشتر در برزخ بودن .

وزارت دفاع , با چندین دادخواست , پس از این ماه عقب‌نشینی کرد و زمانی که مساله را مرور کرد , تخلیه را متوقف کرد . این گزارش در یک بایگانی دادگاه این هفته اعلام کرد که مجددا ً سه دوجین نیروی تازه اخراج شده را مجدداً راه‌اندازی کرده و اقامه دعوی را علیه دیگران به تعویق انداخته‌است .

ارتش ادعا می‌کند که بررسی دقیق و دقیق آن که منجر به تاخیرات طولانی و تاخیرات طولانی شده و دوره نام‌نویسی حداقل یک سوم از نیروهای تازه جذب‌شده فعلی را به خود اختصاص داده‌است , برای خروج مهاجرانی که ممکن است به امنیت ملی آسیب برسانند , ضروری است .

اما بسیاری از سربازان مهاجر که به عنوان خطرات امنیتی شناخته شده‌اند هیچ ارتباطی با گروه‌های تروریستی یا آژانس‌های جاسوسی خارجی ندارند . در عوض , گزارش‌های منتشر شده از طریق آزادی عمل اطلاعات توسط نیروهای تازه نشان می‌دهد که آن‌ها برای تماس‌های تلفنی معمول به خویشاوندان خارجی یا ارتباطات مالی دنیوی با کشورهای زاده خود مقصر هستند . این گزارش‌ها همچنین مملو از اشتباه‌ات بوده‌اند که گاهی اوقات شامل کشور مبدا می‌شوند .

یکی از سخنگویان پنتاگون گفت که ارتش قصد تغییر سیاست گزینش خود را ندارد .

او در بیانیه‌ای گفت : " همه نیروهای تازه , از جمله سربازان تازه‌کار , باید استانداردهای بالای خدمت سربازی را برآورده کنند . " " اگر یک بررسی پیش‌زمینه اطلاعاتی را افشا کند که رد صلاحیت خاصی از خدمت سربازی را رد می‌کند , پس آن استخدام , مانند هر استخدام دیگری با یک رد صلاحیت مشابه , یا از قرارداد ثبت‌نام خود آزاد می‌شود یا از خدمت خود او جدا می‌شود . "

یک کارمند استخدام از نپال که در ذخایر ارتش خدمت می‌کند و به تازگی نتایج ارزیابی ضد جاسوسی اش را به دست آورده‌است , گفت : " من حتی نمی‌دانستم چه می‌خوانم . " آن را " خطر بالقوه " نامید . "

رحیم زاد , پسر یک کارمند بهداشت و یک معلم مدرسه , برای تحصیل مدرک کارشناسی‌ارشد در علوم کشاورزی به ایالات‌متحده آمد . او اکنون در درجه دومی در تجزیه و تحلیل داده‌ها کار می‌کند . او در ارتش نام‌نویسی کرده‌است که با وعده شهروندی آمریکا جذب می‌شود و به طور مرتب با واحد ذخیره خود در ماها شرکت می‌کند .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.