سربازی

یک کارمند استخدام از نپال که در ذخایر ارتش خدمت می‌کند و به تازگی نتایج ارزیابی ضد جاسوسی اش را به دست آورده‌است , گفت : " من حتی نمی‌دانستم چه می‌خوانم . " آن را " خطر بالقوه " نامید . "

رحیم زاد , پسر یک کارمند بهداشت و یک معلم مدرسه , برای تحصیل مدرک کارشناسی‌ارشد در علوم کشاورزی به ایالات‌متحده آمد . او اکنون در درجه دومی در تجزیه و تحلیل داده‌ها کار می‌کند . او در ارتش نام‌نویسی کرده‌است که با وعده شهروندی آمریکا جذب می‌شود و به طور مرتب با واحد ذخیره خود در ماها شرکت می‌کند .

او گفت : " این باعث افتخار من می‌شود . "

گزارش ضد جاسوسی او گفت که او یک خطر امنیتی است , زیرا دولت فدرال برای تحصیلات لیسانس خود پول پرداخت کرده و ممکن است بر او تاثیر بگذارد . اما او گفت که از طریق کالج راه خود را پرداخت کرده‌است .

او گفت : " کاملا ً بی‌پایه است . " من حتی نمی‌توانم بفهمم که این اطلاعات را کجا آورده‌اند . "

این برنامه برای توده‌های نظامی که برای منافع ملی حیاتی بودند, در طول جرج دبلیو بوش ایجاد شد . حکومت بوش بیش از ۴۰۰ سرباز از طریق این برنامه ثبت‌نام کرده‌اند که تقریبا ً همه آن‌ها در ارتش هستند. در بخش دفاع , وزارت دفاع شروع به نیاز به همه نیروهای تازه استخدام کرد , حتی آن‌هایی که در مشاغل غیر شغلی مانند دفترداران و فروشندگان سوخت کار می‌کردند , تا از طریق مصاحبه‌های طولانی و بررسی‌های زمینه به طور معمول فقط برای نیروهای نظامی نیاز به پاک‌سازی مخفیانه داشتند . در حال حاضر , نیروهای نظامی اغلب بیشتر از کارکنان امنیتی مورد بررسی قرار می‌گیرند .

موشکافی شدیدتری به سرعت منجر به تجمع هزاران سرباز در انتظار ترخیص شد . طبق گفته مارگارت دی . سهام , یک سرهنگ بازنشسته ارتش که به ایجاد برنامه آموزشی کمک کرد . او اکنون یک وکیل مهاجرت است که تعداد سربازان برنامه را نشان می‌دهد .

آیا از ارتش اخراج شده‌اید چون شما مهاجر هستید ?

یک مسئول استخدام ارتش در یک نمایشگاه شغلی در ماها .

اعتبار

( آسوشیتدپرس / آسوشیتدپرس)

یک مسئول استخدام ارتش در یک نمایشگاه شغلی در دفتر مطبوعاتی ای .

۲۲ ژوییه ۲۰۰۷

برای سال‌ها , وزارت دفاع به مهاجران در ایالات‌متحده یک مسیر سریع برای شهروندی را از طریق خدمات نظامی ارائه کرده‌است , اما در روز پنج شنبه , اسوشیتد پرس گزارش داد که به عنوان حداقل دو مرد و زنانی که در ارتش استخدام شده‌اند و سپس به طور غیر منتظره‌ای پیش از ملاقات با زمان مورد نیاز در خدمت مرخص شده‌اند . این گزارش تغییرات سیاست اخیر تحت مدیریت ترامپ را دنبال می‌کند که نیروهای مسلح را هدایت کرده‌است تا قبل از رسیدن به آموزش پایه , چک‌های امنیتی استخدام نیروهای خارجی را افزایش دهد . اگر شما به طور غیر منتظره‌ای از ارتش اخراج شده‌اید به دلیل وضعیت مهاجرت شما می‌خواهیم داستان آینده را از شما بشنویم .

در خبرنامه جنگ مشترک شوید

اعتبار

تایلر هیکس / نیویورک‌تایمز

باب

دیوید هیکس / نیویورک‌تایمز

ای .

به جنگ خوش آمدید , یک خبرنامه هفتگی درباره تجربیات و هزینه‌های جنگ با داستان‌هایی از روزنامه تایمز و صداهای بیرون .

روزنامه نیویورک‌تایمز " s تایمز " در وبلاگ جنگ با یک گروه کوچک اما مشتاق و یک گروه سرسخت از مشارکت کنندگان معمولی اداره می‌شد . این روزنامه در ماه مارس ۲۰۱۰ تحت کنترل مجله نیویورک‌تایمز درآمد .

این خبرنامه هر هفته داستان‌های اصلی منتشر شده توسط تیم جنگ و همکاران مهمان را برجسته می‌کند . همچنین مروری بر آخرین اخبار مربوط به دوران جنگ و پیامد آن ارائه می‌دهد .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.