سربازی

در یک مورد ، هیچ استدلالی وجود ندارد : سیاست‌هایی که این مردان و زنان را در خارج از کشور فرستاده‌است ، با تاکید آن‌ها بر اقدام نظامی و رویاهای آن‌ها از میان کشورها و فرهنگ‌های دیگر ، موفق نبوده اند . آن فراتر از بحث صادقانه بود که جنگ به چیزی دست نیافت که سازمان دهندگان آن‌ها قول داده بودند، مهم نیست که حزب قدرت یا ژنرال‌ها را داشته باشد . Astonishingly گران‌قیمت ، از لحاظ استراتژیک ، توسط یک لوح جابجا شده از افسران ارشد و سیاستمداران و قوش‌های سرمقاله ، به فروش رفته‌اند و هر سال از زمانی که جت‌های مسافربری در سال ۲۰۰۱ به مرکز تجارت جهانی حمله کردند ، این جنگ‌ها به شکل‌های گوناگونی و زیر منطقه‌ای متفاوت ادامه یافته‌اند . آن‌ها امروز بدون پایان یافتن ، در بودجه‌های پنتاگون تا حدی که گویی جنگ دور یک اقدام دولت فرضی است ، ادامه می‌دهند .

همانطور که هزینه‌ها افزایش‌یافته است - چه با دلار خرج شده، از دست رفته و یا ریخته شدن خون - معماران و مفسران که از آن‌ها حمایت می‌کنند اغلب برای پیش‌بینی‌های خوش بینانه یا airbrushed آماده بوده‌اند ، هر کدام به آخرین پروژه یا طرح کلی منصوب شده‌اند . براساس گزارش bullhorns و بسته به سال ، کمپین ‌های نظامی آمریکا در خارج از کشور ، عدالت را ارضا خواهند کرد ، به ترویج توسعه ، جلوگیری از جنگ فرقه‌ای ، جلوگیری از جنگ فرقه‌ای ، کاهش فساد ، تقویت حقوق زنان ، جلوگیری از جنگ فرقه‌ای ، حمایت از مردم عراق و افغانستان که ممکن است به طور مسالمت‌آمیز در یک جهان جهانی بایستند ، و در عین حال نا امید کننده ، مستبدان و تروریست‌ها را دلسرد می‌کنند .

گذشته از آواره شدن ستمگر و رهبری شدن به کشته شدن اسامه بن‌لادن ، هیچ یک از این افراد حاضر نشدند . موفقیت‌های برجسته کوتاه بود . اراذل و اوباش و اراذل و اوباش سابق از جا برخاستند . فساد و بی‌قانونی همچنان همه‌گیر است . تعداد افرادی که در حملات تروریستی در ایالات‌متحده در سال ۲۰۰۱ کشته شدند تعداد زیادی از افراد غیر نظامیان کشته شدند . سایرین زخمی‌شده و یا از خانه‌های خود رانده شدند ، ابتدا توسط اقدام آمریکا و سپس توسط نیروهای اجتماعی خشن ، اقدام آمریکا به آزاد کردن آن‌ها کمک کرد .

دولت‌های افغانستان و عراق ، که هر کدام از آن‌ها صدها میلیارد دلار برای ساخت و حمایت هزینه کرده‌اند ، شکننده ، وحشیانه و نامطمئن هستند . کشورهایی که برای حکومت بر سر حکومت می‌جنگند ، دسته‌های بزرگی از مبارزان بی‌قاعده و تروریست‌هایی که با تجربه مبارزه با دستگاه نظامی آمریکا آموزش‌دیده اند ، آموزش‌دیده اند . بخش عمده‌ای از زیرساخت‌ها که آمریکا با " گنجینه شهروندان " خود ساخته و نیروی کار سربازان آن رها شده‌است . بسیاری از مدارس و پاسگاه‌های دورافتاده ، ساختمان‌های ویران‌شده ، غارت و ویران شده‌اند که طرح‌های فراموش‌شده دارند. صدها هزار سلاح ارائه‌شده توسط متفقین ، ناپدید شده‌اند ؛ تعداد بی شماری از آن‌ها در بازارها و یا در دست دشمنان واشنگتن قرار دارند . میلیاردها دلار صرف ایجاد شریک امنیتی همچنین deputized pedophiles ، شکنجه‌ها و دزدان شده‌است . پلیس ملی یا واحدهای ارتش که پنتاگون برای کشورهای آن‌ها ضروری اعلام کرده‌است ، منحل شده‌است . دولت اسلامی حملات تروریستی را در بسیاری از جهان مورد حمایت قرار داده یا تشویق کرده‌است - دقیقا ً همان گونه که " جنگ جهانی علیه تروریسم " از آن پیش‌گیری می‌کند .

تقریبا ً دو دهه پس از اینکه کاخ سفید نیروهای آمریکایی را به عنوان نجات دهندگان معرفی کرد ، بخش‌های بزرگی از منطقه‌ای که پنتاگون در آن نیروهای رزمی را مستقر کرده‌است تحت نفوذ شورشیان سرسختی قرار دارند . مناطق زمانی به عنوان نشانگر پیشرفت مبارزه با شورش به اوج خود رسیدند ، مناطقی که در آن تقریبا ً هیچ آمریکایی جرات پا کردن را ندارند ، چند روزنامه نگاران و امدادرسانان ، یا پیمانکاران نظامی خصوصی یا تیم‌های نظامی و نظامی آمریکایی را نجات می‌دهند .

در طول این سال‌ها ، صدها هزار مرد و مرد جوان با حسن‌نیت به امضا رسیدند و در رده‌های پایین‌تر و متوسط خدمت کردند . آن‌ها سیاستی را ایجاد نکردند . در آن زندگی می‌کردند .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.