سربازی

peo به خاطر دستاوردهای مهندسی ارزش شناخته شد .

نوشته peo

دفتر اجرایی برنامه حمل و نقل هوایی در طول مراسم حمل و نقل هوایی و هوانوردی ارتش آمریکا به رسمیت شناخته شد .

ویلیام ماریوت , نماینده فرمانده‌کل قوا , گفت : " این جامعه مهندسی ارزش گروهی از متخصصان اختصاصی است که برای حل چالش‌های مهندسی مهم با یکدیگر هم‌کاری می‌کنند . " " در محیط غیرقابل‌پیش‌بینی , که ما در آن فعالیت می‌کنیم , کاملا ً حیاتی است که ما آن منابع را بهینه کنیم . مهندسی ارزش یکی از راه‌هایی است که ما می‌توانیم آن را انجام دهیم .

در طی این مراسم , پنج لوح جایزه به مدیران و مدیران برنامه مدیریت تیم ارائه شد که از هدف صرفه‌جویی مهندسی ارزش آن‌ها برای سال مالی گذشته فراتر رفته‌است . پلاک‌ها که توسط دفاتر پروژه هوانوردی peo به دست آورده می‌شد عبارت بودند از : کنترل ترافیک هوایی و تجهیزات پشتیبانی زمینی تجهیزات پشتیبانی زمین هوایی ; دفتر پروژه بال ثابت ; و , دفتر پروژه هلیکوپترهای تاسیسات .

گواهی‌های پنج جایزه به هماهنگ کنندگان برای مشارکت و مشارکت آن‌ها در برنامه مهندسی ارزش شرکت برای سال مالی ۲۰۱۱ ارائه شد که عبارت بودند از آلن پارکر , آلن پارکر , atc .

در طول سال مالی , گواهینامه‌های کاهش هزینه چرخه زندگی به پرسنل اصلی واگذار شد . ریچارد تایلر , اداره پروژه هلیکوپتر آپاچی , و , جو اینگرام و پیتر رائو , از هلیکوپترهای تاسیسات , از هوانوردی peo به رسمیت شناخته شدند .

رائو گفت : " من خوشحالم که تیم ما انتخاب شد . " من افراد زیادی داشتم که به من کمک می‌کردند . من فقط یک مهندس هستم که ایده‌ای داشت . هواپیماها دچار سانحه شدند و من برای کمک به حل این مشکل استخدام شدم . ما آن را حل کردیم و در مورد آن احساس خوبی داشتم .

ماریوت گفت : " با ذهن روشن و اشتیاق آن‌ها برای انجام یک کار جدید , آن‌ها آمادگی بهتری دارند و اطمینان حاصل می‌کنند که سربازان ما برای رویارویی با تهدیدات متنوع و نوظهور در جهان امروز و فردا مجهزتر می‌باشند . " ما وضعیت فعلی را نخواهیم پذیرفت و به انجام کارهایی که همیشه انجام داده‌اند ادامه می‌دهیم . در عوض , آن‌ها راه‌هایی را برای بهبود چیزها و اقدام به آن ایده‌ها شناسایی کردند . "

این مراسم شامل پنج پروژه است که به نمایندگی از یک رکورد - ۲۵ میلیون دلار در پس‌انداز و اجتناب از هزینه برای سازمان‌های محلی و نیم میلیون دلار صرفه‌جویی برای مکان‌های می‌دانی در سراسر جهان ارائه شده‌است. مزایای اضافی شامل نابابی کاهش‌یافته , قابلیت بهبود یافته, کاهش زمان چرخه , بار سنگین سرباز و فن‌آوری وارد شده می‌شود .

سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی ( gis ) و مدل‌سازی سازمان مهندسی ارتش آمریکا , نقشه‌برداری و مرکز تولید نتایج ( mmc ) دو نهاد بودند که نیروهای مورد استفاده در طول فصل طوفان‌های امسال استفاده می‌کردند .

با توجه به نیاز به اطلاعات جغرافیایی , gis به کاربران اجازه می‌دهد تا لایه‌های اطلاعاتی و اطلاعاتی مانند نقشه‌ها , جاده‌ها , خاکریزها و سطوح آب را در یک برنامه کاربر پسند کاربر ببینند .

ریچارد قیصر , فرمانده بخش دره می‌سی‌سی‌پی , گفت : " فصل طوفان امسال مهارت‌های استثنایی بسیاری را در سپاه گرد هم آورد . " " تیم زمین - فضایی همراه با افراد ما در این زمینه در ارائه کمک به طوفان‌ها و میکائیل ارزشمند بود . هر فرصتی که مردم ما در دره می‌سی‌سی‌پی باید به آن کمک کنند منبع غرور برای کل گروه مهندسین ارتش است . "


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.