سربازی

اسمیت گفت : " کاری که ما با gis انجام می‌دهیم از تکنولوژی برای داشتن یک رابط مرکزی است که در آن داده‌ها می‌توانند سریع‌تر و با افراد کمتری جریان پیدا کنند . " او گفت : " در رویداده‌ای گذشته و به طور خاص در ماموریت‌ها و ماموریت‌ها , شما چندین سری گزارش‌ها را دارید که روزانه به آن‌ها مراجعه می‌کنید . پیدا کردن اطلاعات دشوار بود . ممکن است در وب سایت‌های مختلف و یا در پاورپوینت باشد . "

با پورتال سیستم اطلاعات جغرافیایی که اسمیت ایجاد کرد , داده‌های گزارش‌شده به فرماندهان لشکر مانند nws و دیگر مناطق ارتش آمریکا از سوی شریکان به دست آمدند . داده‌ها از طریق زنجیره به زنجیره عرضه شدند . ای .

بزرگ‌ترین فایده که من با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی مشاهده کرده‌ام , گاهی اوقات شما چند مدیر ماموریت در یک ماموریت با مجموعه‌ای از اعداد شبیه به سقف آبی خواهید داشت . همه جا جمع شده‌بودند . این می‌تواند به دلیل تفاوت‌های زمانی باشد . " " پورتال gis قابلیت ارائه یک پایگاه مرکزی را که ما می‌توانیم با یکدیگر هم‌کاری کنیم , افزوده‌است . " من می‌توانم کاری را برای کسی تنظیم کنم که داده‌ها را در آن قرار دهد , و ما یک سری اعداد داریم . این ابزار هم‌کاری بسیار قدرتمندی است . "

در حالی که اسمیت و بخش در سیستم اطلاعات جغرافیایی کار می‌کردند , mmc یک درخواست از sad برای تولید محصول برای هفت سیستم رودخانه در دو منطقه ارتش آمریکا , چارلستون و ویلمینگتون دریافت کرد . رود نیل , رودخانه قیر , رود سیری , رود نیل , رودخانه دی , رودخانه دی , و کیپ‌تاون در حوزه‌های کارولینای شمالی و جنوبی مناطقی از این درخواست بودند .

چندین نهاد در سراسر سپاه در حال دیدار , گفتگو و برنامه‌ریزی برای حمایت از اندوه بودند . mmc , که در تماس‌های روزانه صبح شرکت کرده بود , در تماس تلفنی با وزارت منابع طبیعی کارولینای جنوبی , مرکز پیش‌بینی رودخانه جنوب شرقی , usgs , nws , مدیریت اورژانسی کارولینای شمالی , و مناطق " چارلستون و ویلمینگتون " شرکت داشت . شرایط آب و هوایی فعلی و آینده , ماموریت‌های مدل‌سازی فعلی , حوزه‌های بیشتر نگرانی از پرسنل در مزرعه , و هرگونه تغییر یا اضافات به تکالیف مدل‌سازی فعلی موضوعاتی هستند که در طول تماس‌های هماهنگی پوشش داده شده‌اند .

علاوه بر این , mmc با مرکز تحقیقات و توسعه مهندسی که مقر آن در ویل کس بود هماهنگ شد تا نقشه‌ها و مدل‌های فعلی را به اشتراک بگذارد و برای آینده برنامه‌ریزی کند .

نه تنها بخش‌ها و بخش‌های مهندسی ارتش آمریکا جلوتر از طوفان بودند . مرکز اطلاعات از پورتال اطلاعات جغرافیایی و از مرکز تولید mmc برای تصمیم‌گیری انتقادی استفاده کرد .

دفاتر مرکزی درخواست کردند که mmc , اطلاعاتی را توسعه دهد , کاربرد جدیدی از خروجی مدل هیدرولیکی . این داشبورد به مدت کوتاهی پس از درخواست به مردم منتقل شد . این داشبورد بیش‌ترین عمق آب و نقشه‌های عمق روزانه برای هر حوضچه رودخانه‌ای را نشان داد تا اثرات آب را به انواع مختلف وسایل نقلیه نشان دهد . عمومی و fema باید از داشبورد استفاده کنند . این داشبورد به روز رسانی شده تا پایان رخداد سیل به روز می‌شود .

fema از شبکه‌های عمیق و شبکه عصبی در داخل داشبورد استفاده کرد . ارزش محصولات mmc , با توجه به fema , واحدهای می‌دانی ارتش و ایالات درخواست داده و محصولات دیگری را برای پشتیبانی از عملیات طراحی و بازیابی فراهم کرده‌است . بخش حمل و نقل کارولینای شمالی از ابزارهای سیل‌گیری برای ارزیابی بهتر پل‌ها و جاده‌ها استفاده کرد .

پورتال gis که اسمیت توسعه داده, امروزه به طور فعال استفاده می‌شود . در همین اواخر , معیارهای " استوری بورد " به خوبی بر روی ضربه‌های وحشیانه نشان داده شدند .

مشارکت در گروه قدرت دارد و در طی بلایای طبیعی تغییر می‌کند .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.