سربازی

کار تیمی و فن‌آوری : تغییردهنده بازی گروه مهندسین ارتش

موج دالتون , بخش دره می‌سی‌سی‌پی , بخش عمومی

گروه مهندسین ارتش , رهبران ارشد ستاد فرماندهی و رهبران ارشد در شهر فلورانس واشنگتن را تحت نظر دارند . در صفحه سمت چپ , نمایشگر تقسیم اقیانوس اطلس جنوبی است که توسط تیم gis تهیه‌شده و از واکنش فلورانس حمایت می‌کند .

بی . در صفحه سمت چپ , نمایشگر تقسیم اقیانوس اطلس جنوبی است که توسط تیم gis تهیه‌شده و از واکنش فلورانس حمایت می‌کند .

بی . در صفحه سمت چپ , نمایشگر تقسیم اقیانوس اطلس جنوبی است که توسط تیم gis تهیه‌شده و از واکنش فلورانس حمایت می‌کند .

جیمی الیوت , مهندس هیدرولیک در گروه مهندسین ارتش در ناحیه ویل, به اعضای مدل , نقشه‌برداری و مرکز تولید نتایج ( mmc ) می‌پردازد . در پس‌زمینه , داشبورد تولید شده توسط mmc دیده می‌شود .

هدایت , مدیریت ریسک سیل , تفریح , برق آبی , نظارت زیست‌محیطی و واکنش اضطراری از جمله کارهایی است که در گروه مهندسین ارتش آمریکا انجام می‌دهیم . در درون هر یک از ماموریت‌های مهم , افرادی در حوزه‌های مختلف شغلی مانند مهندسی , زیست‌شناسی , زمین‌شناسی , هیدرولوژی , حقوقی , باستان‌شناسی , املاک و مستغلات , امور مالی , تجارت , مدیریت اورژانسی , هواشناسی , فن‌آوری و لیست وجود دارند .

این متخصصان همگی با هم‌کار می‌کنند تا راه حله‌ای مهندسی , تولید انرژی , کاهش خطرات سیل , حمایت از تفرج در فضای باز , و حفاظت از تجارت , انرژی , کشاورزی , منابع طبیعی و زیرساخت حیاتی مانند مدارس , فرودگاه‌ها و بیمارستان‌ها را تامین کنند . می‌توان گفت که اگر مدرک دانشگاهی وجود داشته باشد , احتمالا ً زیر چتر ارتش آمریکا وجود دارد .

از جمله وزارت داخله , 9 بخش کلی در کل سازمان مهندسی ارتش آمریکا وجود دارد که در سراسر جهان با ماموریت‌های خود منتشر شده‌است . در نهایت , همه ما بخشی از یک تیم هستیم که متشکل از تقریبا ً غیر نظامیان و اعضای نظامی است .

کار تیمی یک پیوند منسجم است که سپاه را متحد می‌کند . چه راه‌حل مهندسی باشد یا پاسخ فاجعه , در سراسر شرکت - - ما ارتباط برقرار می‌کنیم و به یکدیگر کمک می‌کنیم .

فصل طوفان سال جاری سازمان مهندسی ارتش آمریکا را مورد آزمایش قرار داد . این گروه ماموریت پشتیبانی اضطراری fema را با ارائه خدمات , کمک‌های فنی , تخصص مهندسی , مدیریت ساخت‌وساز و سایر کارکرده‌ای پشتیبانی برای آمادگی , واکنش به و بازیابی حوادث و حوادث کمک می‌کند .

شرکت مهندسی ارتش آمریکا از سراسر کشور در طی بلایای طبیعی به عنوان بخشی از چارچوب واکنش ملی استفاده می‌شود . جزییات دستورالعمل‌ها شامل خطوط هوایی , جوامع , قبایل , کشورها , دولت فدرال , و بخش خصوصی است تا برای آمادگی و واکنش به شرایط اضطراری و بلایای طبیعی آماده شوند . در زمان تماس , سپاه خدمات مشخصی را در طی بلایای طبیعی مانند بازسازی تاسیسات عمومی بحرانی , مدیریت واریزه , و موقت , مسکن موقت و سقف موقت ارائه می‌کند .

در اوایل سپتامبر , فلورانس مجرایی را برای نیروهای نظامی فراهم کرد تا با یکدیگر متحد شوند و نه تنها به کمک زمینه , بلکه تخصص فنی خود را ارائه دهند .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.