سربازی

به همین ترتیب , مرکز تولید mmc , یک تیم مجازی سازمان مهندسی ارتش آمریکا که در سراسر کشور کار می‌کند , مدل‌های هیدرولوژیکی و هیدرولیکی , مدل‌های پیامدهای اقتصادی , نقشه‌برداری سیل و مدیریت داده‌ها را برای پشتیبانی از عملیات‌های اضطراری در مورد درخواست از نواحی ارتش آمریکا , بخش‌ها و ستاد ارتش آمریکا , واقع در واشنگتن , تولید می‌کند .

mmc , مدل‌هایی را توسعه می‌دهد که سیلاب را براساس پیش‌بینی‌های بارش ملی هواشناسی ( nws ) در زمان‌های مختلف نشان می‌دهد . برخی از مدل‌ها منحصر به گروه است که در آن آن‌ها نسخه‌های عملیاتی آب را از سد ارتش آمریکا شبیه‌سازی می‌کنند و تاثیر بر زیرساخت دیواره را نشان می‌دهند . سپس خروجی‌های مدل به نقشه‌هایی تبدیل می‌شوند که در برنامه‌های کاربردی وب اجرا می‌شوند که توسط تصمیم‌گیرندگان در طی بلایای طبیعی و فجایع مورد استفاده قرار می‌گیرند . این نقشه‌ها را می‌توان با مسیرهای مهم حمل و نقل و سایر عناصر شبکه نیز در نظر گرفت . این امر در حفظ ایمنی در طول حوادث حیاتی است . همراه با هم, gis و mmc با هم در فصل طوفان همراه بودند تا یک کیسه ابزار گزارش تهیه کنند .

همانطور که خطر طوفان در فلورانس واقعیت داشت , چرخ‌ها پیش از این در حال چرخیدن بودند . بخش‌ها و مناطق شروع به صحبت با یکدیگر کردند . هدف نهایی در هر فاجعه نجات جان , حفاظت از زیرساخت حیاتی و کمک به فرآیند بازیابی است .

بسیاری از قسمت‌های عملیاتی به عنوان مرکز عملیات اضطراری در پرتو طوفان قریب‌الوقوع فعال شده‌اند . یکی از کارشناسان فنی در بخش دره می‌سی‌سی‌پی , جک اسمیت است . اسمیت , هماهنگ‌کننده gis وزارت داخله , بیش از چند سال است که بخشی از خانواده سپاه بوده‌است . تخصص فنی او رشد کرد . او با نقشه‌برداری از زمین شروع به نقشه‌برداری کرد که به قلمرو مکانی - فضایی gis تغییر می‌کرد . این فن‌آوری به کاربران اجازه می‌دهد تا " عملا ً " که در طی بلایای طبیعی ارزشمند است , ارتباط برقرار کنند .

در تهیه طوفان , فلورانس , اسمیت و متیو بخش , یک مهندس عمران , مدیر آب و هماهنگ‌کننده gis برای بخش جنوبی اقیانوس اطلس که مقر آن در آتلانتا قرار داشت , به محض دریافت تایید دریافت که طوفان باعث ریزش زمین خواهد شد .

به عنوان مدیر آب غمگین , مدل‌سازی هماهنگ و تلاش‌های نقشه‌برداری با mmc در نواحی ویلمینگتون , چارلزتون , ساوانا , تلفن همراه و جکسون , اداره مهندسی ارتش آمریکا و سازمان زمین‌شناسی آمریکا ( usgs ) .

او گفت : " من به تسهیل انتقال داده و اطلاعات بین گروه‌ها کمک کردم . " این امر تضمین می‌کند که نواحی بحرانی مدل‌سازی و ترسیم شده‌اند . من همچنین بررسی‌های کیفی در مورد محصولات نگاشت بعدی انجام دادم تا مطمئن شوم این محصولات برای سناریوهایی مناسب هستند که توسط منطقه mmc و ویلمینگتون مدلسازی شده‌اند . "

در نقش او به عنوان هماهنگ‌کننده gis اطمینان حاصل شد که اطلاعات مشترک با همه درگیر یک منبع واحد دارد به طوری که رهبران ارشد و پاسخ‌دهنده بتوانند اطلاعات دقیق یکسانی را ببینند . مزایای مجموعه داده‌های معتبر دو برابر بود .

او گفت : " این امر مانع از آن شد که متخصصان gis از مجبور شدن برای بازسازی یک فایل برای نقشه‌های خود , داشبورد و شرکت کنندگان جلوگیری کنند. " و از همه مهم‌تر , سردرگمی میان رهبران ارشد و پاسخ‌دهنده به شدت به حداقل رسید . "

قبل از طوفان , اسمیت یک پورتال وب برای جمع‌آوری داده‌های مهم از سازمان‌های شراکت مانند nws , مرکز ملی طوفان و usgs توسعه داد . مرکز داده‌های gis نه تنها برای طوفانی فلورانس , بلکه برای طوفان مایکل نیز حیاتی بود . به بازیکنان و رهبران کلیدی اجازه داده شد که در برابر وضعیت غمگین بمانند و تلاش‌های واکنش در امن‌ترین راه ممکن را هماهنگ کنند .

سرور پورتال سیستم اطلاعات جغرافیایی در ناحیه ویل کس اداره می‌شود . استفاده گروه از این فن‌آوری در حدود سه سال است . داده‌ها از طریق پرسشنامه جمع‌آوری شد .

منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.