سربازی

فردا وظایفی مانند حمایت از رژه تحلیف رئیس‌جمهور جیمی کارتر انجام دادند که به دو چرخش فعالیت‌های آموزشی تابستان در آکادمی نظامی ایالات‌متحده آمریکا کمک می‌کرد . این مانور در قلعه قلعه و قلعه انجام شد .

معلوم شد که از ارتش بیش از آنچه تصور می‌کرد خوشش می‌آمد . پس از دو سال اولش , قصد نداشت برای راه‌آهن کار کند و به جای آن به وظایف خود با ارتش ادامه دهد .

افسر عملیات حمل و نقل موتوری که بر عملیات پنج حوضچه موتور نظارت می‌کرد , روز بعد خود را در آکادمی معتبر نظامی در وست پوینت نیویورک مستقر کرد .

در اینجا بود که او ماموریت‌های مهم حمل و نقل حیاتی با رئیس‌جمهور ایالات‌متحده در آن زمان و همچنین بسیاری از افراد مهم دیگر از جمله بازگشت گروگان‌ها از ایران به دنبال انتخابات ریاست‌جمهوری را هماهنگ و هدایت کرد .

در میان لیست کاره‌ای مهم در غرب , او ساعت‌های زیادی را صرف توسعه و اجرای طرح چرخشی وسایل نقلیه کرد تا عمر ناوگان خودرو را گسترش دهد.

در ابتدا یک افسر عملیات حمل و نقل حرکتی بود , اما به سرعت به برنامه‌ها و موقعیت افسران در بخش حمل و نقل و نگهداری اشاره کرد . او به عنوان تکیه‌گاه اصلی در این نقش بود که در آن بیش از 000 / 4 میلیون دلار اختیار داشت و مسئول برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی برای همه عملیات بخش بود .

بعد از کار در وست پوینت , فردا به اروپا و مرکز فرماندهی ارتش آمریکا در هایدلبرگ آلمان سفر کرد تا به عنوان افسر عملیات لجستیک خدمت کند .

در آنجا , او به عنوان یک فرمانده لجستیک خدمت کرد تا تمام تمرین‌های آموزشی میدان را رهبری کند , که شامل بازگشت سالانه نیروها به آلمان بود , که در آن زمان یک سری تمرینات اختصاصی برای نشان دادن تصمیم ایالات‌متحده برای تقویت اروپا در صورت حمله به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو ) بود .

او در توسعه اهداف ورزشی تدارکات به عنوان رئیس تدارکات در هر فعالیت تاثیرگذار بود .

" این مساله به بهتر و بهتر شدن ادامه می‌دهد . من با تو مبارزه می‌کنم . هر روز آن را بهتر کنید - هر روز , به این معنی که آن را برای سربازان , دریانوردان , سربازان و هوانوردان بیشتر قابل‌استفاده کند . او گفت :

در حالی که سام سون سخنان خود را به پایان رساند , با خواندن یک نقل‌قول محبوب فردا , به پایان رسید , و چنین خواند : " پس به عنوان زندانی برای خداوند , من شما را ترغیب می‌کنم که عمری را شایسته آنچه که دریافت کرده‌اید زندگی کنید . " سام سون توضیح داد : " هر چند که او در همان ناحیه به عنوان خانواده خود کار نمی‌کرد , ریشه‌های حمل و نقل با او عجین شده بودند , چرا که او در واقع یک زندگی شایسته برای تماس با او بود . "

شش ناحیه دره می‌سی‌سی‌پی , واکنش به فاجعه را به طور کلی در زمان وقوع زلزله اعلام کردند . بیش از ۴۰۰ داوطلب اعزام شده‌اند و یا رویداده‌ای حمایت‌شده از جمله سیل , طوفان , طوفان و آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا را شامل می‌شوند. در حال حاضر در طول فصل تعطیلات , وزارت داخله بیش از ۸۰۰ عضو تیمی دارد که به دلیل بلایای طبیعی در واکنش و بازیابی مستقر شده‌اند .

اعضای خانواده این گروه از فجایع در ایستگاه داخلی حمایت می‌کنند و برخی دیگر داوطلب می‌شوند تا در داخل و در خاور میانه مستقر شوند . آن‌ها اعضای جامعه شما و نیز کارمندان دولتی هستند که سوگند خدمت سربازی را به عنوان یک کارمند فدرال یاد می‌گیرند .

تعهد به ملت " حمایت و دفاع از قانون اساسی " که مستلزم " ترویج رفاه عمومی " عموم مردم است . این تعهد زمانی آشکار می‌شود که سپاه وظایف خود را برای ارائه کمک و حمایت از جوامع , کشورها و کشورمان انجام می‌دهد .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.