سربازی

ترامپ یک میلیارد و نیم میلیارد دلار بودجه برای قرقیزستان امضا کرد

ترامپ

رئیس‌جمهور ترامپ در طی مراسمی که در روز جمعه در شهر لاس وگاس برگزار شد , قلم خود را به وزیر امور ایثارگران , روبرت , تحویل می‌دهد .

فصل سوم

ستاره و راه‌راه

واشنگتن

ترامپ سال مالی را در طی مراسمی در سیستم مراقبت بهداشتی نوادا و جنوب نوادا در لاس وگاس امضا کرد . و رابرت تی .

پس از اینکه ترامپ لایحه را امضا کرد , او به شوخی گفت : " آن کسی است که باید آن را عملی کند . "

" امضای امروز ما را در آن جاده قرار می‌دهد . "

این بودجه که هفته گذشته توسط کنگره تصویب شد , بالغ بر ۱۹۰ میلیارد دلار بود. این یکی دیگر در یک سری افزایش برای آژانس است , که بودجه‌ای بالغ بر 1 / 4 میلیارد دلار در سال ۲۰۱۰ داشت .

توافقنامه هزینه بودجه‌ای را برای اجرای قانون و قانون ماموریت تامین می‌کند که هدف آن گسترش مراقبت‌های پزشکی بخش خصوصی برای سربازان قدیمی است که از ماه ژوئیه آغاز می‌شود .

اداره مدیریت و بودجه برآورد کرد که اجرای قانون ماموریت باعث کاهش 4 / 1 میلیارد دلار کسری بودجه برای درمان بخش خصوصی سربازان قدیمی می‌شود .

قانون ماموریت در تابستان امسال با سر و صدا به قانون تبدیل شد , اما دولت ترامپ از کنگره خواست تا برای پرداخت آن کلاه را بشکنند . در نهایت , قانون گذاران نیم میلیارد دلار برای پوشش برخی از هزینه‌ها به جای تصویب بودجه جدید انتقال دادند - حرکتی که برخی دموکرات‌ها مخالف آن بودند .

در این بودجه , قانون گذاران ۲۶ میلیارد دلار برای برنامه‌های مراقبت از بهداشت روانی اختصاص داده‌اند که از آن جمله ۲۶۰ میلیون دلار برای اقدامات پیش‌گیری از خودکشی می‌باشد. این کمیته ۵۳ میلیون دلار به ابتکار امنیت مواد مخدر و درمان سازمان ملل اختصاص می‌دهد که در آن بالغ بر ۱۹۰ میلیون دلار به تحقیقات پزشکی و مصنوعی و نیم میلیارد دلار به برنامه‌های کهنه سرباز بی‌خانمان اختصاص دارد .

همچنین یک میلیارد دلار برای رسیدگی به یک انبار نگهداری از مسائل تعمیر و نگهداری در تسهیلات و تسهیلات تعمیر و نگهداری یک پروژه عظیم برای تعمیر سیستم پرونده الکترونیک سلامت (va ) فراهم می‌کند .

ترامپ به جمعیت بسیاری از سربازان قدیمی روز جمعه گفت : " ما در حال مبارزه برای اطمینان از این است که شما مراقبت بسیار زیادی به دست می‌آورید , و قانون امروز یک وعده دیگر است که مدیریت ترامپ حفظ می‌کند . "

خارج از لاس وگاس مردمی بودند که توسط اتحادیه کارمندان دولت آمریکا تشکیل شده‌بودند . اتحادیه مجبور شده‌است هزاران جای خالی شغلی خود را پر کند .

با توجه به نتایج به‌دست‌آمده می ‌توان نتیجه گرفت که در نظام مراقبت بهداشتی و درمانی بیش از ۴۰۰ شغل باز وجود دارد .

مشکلات اجرای قانون برای همیشه

دانشجوی کهنه‌کار در حال تحصیل لپ‌تاپ

نوشته جیم ران

بار دیگر در حین تلاش برای اجرای تغییراتی در لایحه دستگاه گوارش , درده‌ای فزاینده‌ای را تجربه می‌کند .

بخش عمده‌ای از لایحه آی سی با قانونی که بیش از سه ماه پیش تصویب شده‌بود , تغییر کرده بود , و با وجود اینکه قرار بود در ماه اوت نافذ شود , این اتفاق نیفتاده است .

مقررات جزئی از هری دبلیو . از آنجا که یکی از اقلام اصلی که در قانون گنجانده می‌شود , محدودیت زمانی برای کهنه سربازان قدیمی برای استفاده از لایحه gi را حذف می‌کند .

هزینه مسکن براساس مکان پرداخت نمی‌شود

بخش دیگری از این قانون که توسط بسیاری از گروه‌های قدیمی درخواست شده‌بود , نحوه پرداخت کمک‌هزینه مسکن ماهیانه خود را تغییر داد . پیش از این , مصرف کنندگان لایحه آی . آی . این امر اغلب منجر به نابرابری می‌شود چرا که بسیاری از مدارس در شهرهای مختلف چندین دانشگاه دارند که هزینه‌های مسکن ممکن است به شدت متفاوت باشد .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.