سربازی

دفن زباله

مراسم تدفین نظامی

Military.com

VA به خانواده veteran's واجد شرایط برای کمک به پرداخت هزینه‌های دفن و دفن هزینه‌های کفن و دفن پرداخت می‌شود . VA بسته به اینکه آیا مرگ در نظر گرفته شده‌است یا نه ، و یا اینکه کهنه سرباز در زمان مرگ در بیمارستان بستری بوده‌است ، به میزان متفاوتی پرداخت خواهد کرد .

reimbursements عموما ً به صورت دو پرداخت شرح داده می‌شوند :

مراسم تدفین ( شامل دفن زباله ) و مستمری هزینه مراسم تدفین

پس از دفن جسد او را از خاک بیرون آوردند .

Amounts Payable

مرگ مرتبط با خدمات - حداکثر حق دفن متصل به سرویس ۲، ۰۰۰ دلار است . اگر سرباز کهنه‌کار در یک قبرستان ملی VA به خاک سپرده شود ، VA برخی یا تمام هزینه‌های حمل و نقل باقی می‌ماند .

VA مرتبط با Nonservice ۳۰۰ دلار و ۷۸۰ دلار برای یک طرح پرداخت خواهد کرد .

VA سرباز کهنه‌کار - اگر این سرباز کهنه‌کار در هنگام مرگ در بیمارستان بستری شد ، به مبلغ ۷۸۰ دلار و ۷۸۰ دلار برای یک توطئه پرداخت خواهد کرد .

indigent سرباز Veteran : Kin یک تابوت یا گلدان را برای دفن در یک قبرستان ملی ، ایالتی و یا قبیله‌ای در اختیار می‌گذارد .

شایستگی

سرباز کهنه‌کار باید تحت شرایطی غیر از شرافت و شرافت از کار برکنار شده باشد ، و دست‌کم یکی از شرایط زیر باید رعایت شود :

آن‌ها در نتیجه ناتوانی در ارتباط با خدمات جان خود را از دست دادند

در زمان مرگ او مستمری یا مستمری دریافت می‌کردند

حق دریافت مستمری یا جبران خسارت را داشتند ، اما در عوض تصمیم گرفتند که حقوق بازنشستگی کامل و یا ناتوانی خود را دریافت کنند .

این افراد در حالی که در بیمارستان VA در بیمارستان بستری هستند و در حالی که تحت قرارداد VA در بیمارستان non نگهداری می‌شوند ، کشته شدند .

آن‌ها در زمان سفر مجاز به بیمارستان یا از نظر VA مردند

آن‌ها یک ادعای اولیه یا باز برای جبران VA یا مستمری بازنشستگی در زمان مرگ داشتند و حق داشتند از تاریخ قبل از تاریخ مرگ بهره‌مند شوند.

آن‌ها بعد از ۹ اکتبر ۱۹۹۶ ، در حالی که یک بیمار در آسایشگاه مرخص شده بود ، مردند .

چه کسی می‌تواند مزایا را دریافت کند

همسر زنده

بازمانده یک اتحادیه قانونی شناخته‌شده

بچه‌ها بدون توجه به سن

والد veteran's

مجری یا مجری املاک veteran's

برنامه

همسران بازمانده واجد شرایط سابقه به طور خودکار بر حسب اطلاع از مرگ سرباز قدیمی ، بدون نیاز به ارسال یک ادعا ، پرداخت می‌شوند . VA ممکن است مزایای اضافی شامل طرح یا مجوز دفن و مستمری حمل و نقل را اعطا کند ، اگر یک ادعای این مزایا را دریافت کند .

در صورت لزوم می‌توانید با پر کردن فرم ۲۱ P - ۵۳۰ اقدام به استفاده از فواید دفن زباله اعمال کنید . شما باید یک کپی از سند تخلیه نظامی قدیمی ( DD یا معادل ) و یک گواهی‌نامه مرگ را ضمیمه کنید . اگر هزینه‌های حمل و نقل را مطالبه می‌کنید ، لطفا ً یک رسید برای هزینه‌های پرداخت‌شده داشته باشید .

شما می‌توانید VA - free - ۱۰۰۰ را برای کمک درخواست کنید .

در اوج منافع خود بمانید

منافع نظامی همیشه در حال تغییر هستند - - با امضای یک عضویت Military.com رایگان ، همه چیز را از پرداخت به خدمات بهداشت و درمان رها کنید ، که تمام مزایا را مستقیما ً به inbox شما می‌فرستد ، همچنین به شما امکان دسترسی به جدول‌های پرداخت به روز و بیشتر را می‌دهد .

خواهر ۸۳ ساله او Edna جنکینز تنها عضو زنده خانواده است و DNA او برای شناسایی برادرش به کار رفته‌است . او به روزنامه Times - تریبون می‌گوید که فکر می‌کند پس از گذشت این همه زمان ، این اتفاق خواهد افتاد .

جنکینز گفت : " این خواهر دوقلوی من بود و من همیشه فکر می‌کردم که او در تمام اوقات از او مراقبت خواهد کرد. " و به یاد می‌آورد که او چگونه او و خواهرش را در حالی که دختر بودند ، حمل خواهد کرد یا خیر ، من می‌دانم که آیا ما می‌توانیم به این دلیل امیدوار باشیم که ۷۴ سال است که این کار را انجام می‌دهیم ."


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.