سربازی

رو نوشت : " من همچنان نگران حجم کاری فعلی ادعاهای آموزشی در حال حاضر در دفاتر پردازش منطقه‌ای VA هستم . این کار افزایش حجم کاری را احتمالا ً منجر به تاخیر در پردازش پرداخت‌ها و مزایای دیگر برای دانشجویان خواهد شد ."

رو در بیانیه‌ای در روز جمعه گفت : " سربازان کارآزموده حقوق معاش خود را دریافت نمی‌کنند ." وی گفت که این مساله " غیرقابل‌قبول " است و " باید فورا ً مورد توجه قرار گیرد ."

Cashour گفت که the قادر به محاسبه این است که چه تعداد از سربازان قدیمی دانشجو هنوز کمک‌هزینه مسکن خود را دریافت نکرده اند .

sva ، سربازان قدیمی را تشویق می‌کند تا مشکلاتی را برای تماس با خط تلفن ویژه GI Bill در ۸۵۵ - ۹۴۸ - ۵۲۷۳ برقرار کنند . Cashour گفت که سربازان قدیمی " تجربه سختی واقعی " باید به شماره خدمات مشتری VA ، شماره ۸۸۸ - ۴۴۲ مراجعه کنند .

در روز ۲۹ سپتامبر ، این حجم کاری به ۲۲۶، ۵۶۸ کاهش یافت ، هر چند که it's هنوز هم در هفته گذشته ، زمانی که the در حال کار بر روی ادعاهای ۱۴۶، ۹۷۱ برای منافع آموزشی بود ، هنوز هم بیشتر بود . Cashour گفت که این کار در روز جمعه در مورد ۱۸۳، ۰۰۰ نفر بوده‌است .

اپس گفت : "پتی ماری ، D - شست‌وشو " چون نمی‌توانست در the به کسی برسد .

اپس گفت : " همین قدر کافی است که بگوییم که این اتفاق در زمان مناسبی برای خانواده‌ام اتفاق نمی‌افتد .

هنگامی که ویلیام میلر ، سرباز کارآزموده ارتش ، دانشجوی دانشگاه Loyola در اورلئان ، در روز یکم اکتبر پرداخت مسکن خود را دریافت کرد ، او دفتر نمایندگان منتخب خود را در مجلس و مجلس سنا و نیز فرماندار لوییزیانا ، جان Bel ادواردز ، اعلام کرد . سپس او درخواست کمک مالی از کهنه سربازان جنگ خارجی کرد که برای سربازان قدیمی که با مشکلات مالی غیر منتظره‌ای مواجه هستند کمک مالی می‌کند .

سخنگوی VFW ، جو دیویس ، گفت که این سازمان " ارزیابی بزرگی مشکل و دیدن اینکه چگونه ممکن است قادر به کمک به برخی از سربازان قدیمی باشیم " است .

نمایندگانی از مدارس سراسر کشور با سربازان قدیمی دانشجویی سی ان ان که در سرتاسر کشور شعبه دارد ، تماس می‌گیرند . در روز جمعه ، sva از دانشگاه ایالتی تنسی و دانشگاه ایالتی تنسی شنید که هر دو گزارش داده‌اند که سربازان قدیمی دانشجویی در مدارس خود " تاخیرات قابل‌توجه " در پرداخت‌ها تجربه کرده‌اند .

۵۵۰ دانش‌آموز در ایالت تنسی شرق ایالت تنسی وجود دارند که ۳۰ نفر از آن‌ها به آنتونیو Banchs ، رئیس اداره امور سربازان قدیمی ، گفته‌اند که آن‌ها کمک‌هزینه مسکن خود را دریافت کرده‌اند .

مارک بارکر ، مدیر این دفتر ، گفت که در دانشگاه ایالتی کلرادو ، سربازان قدیمی ماه گذشته به دفتر خدمات کهنه سرباز وارد شدند تا از پرداخت نادرست شکایت کنند . " بارکر " روز جمعه گفت که او اخیرا ً تعداد زیادی از سربازان قدیمی را دیده‌است که haven't را دریافت کرده‌اند . وی افزود که این وضعیت " بسیار چالش برانگیز " بود .

سرباز قدیمی نیروی دریایی ، رابرت اپس در ایالت واشنگتن زندگی می‌کند و به سمت یک درجه مهندسی برق از طریق دانشگاه عمومی آمریکا مشغول به کار است . او گفت : "کمک‌هزینه مسکن ماهیانه " این امکان را فراهم می‌آورد که با یکدیگر ملاقات کرده و از همسرم و دو کودک مراقبت کنند ." او و همسرش یک بچه سوم در این راه دارند .

جنگ جهانی دوم ۷۴ سال پس از جنگ بیش از حد پل سقوط کرد

آسوشیتد پرس

پا پا پا پا . بازمانده یک چترباز ارتش ایالات‌متحده که در جنگ جهانی دوم کشته شد ، ۷۴ سال پس از مرگش در فیلم " یک پل بسیار دور " ، به شهر زادگاهش پنسیلوانیا بازگشته است .

در ۲۰ سپتامبر ۱۹۴۴ ، Pfc. Willard از ارتش by در حین عبور از رودخانه Waal در شهر هلندی of در طی تلاش ناموفق متفقین به نام "باغ بازار" مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفت .

جنکینز ۲۷ ساله از قایق his به درون آب افتاد . جسد او که نمی‌توانست نامش فاش شود به عنوان یک " ناشناخته " در قبرستان آمریکا در هلند دفن شد .

آزمایش دی ان ای در طول تابستان به شناسایی بومی Scranton کمک کرد .

وی در ماه جاری به Scranton بازگشت و روز چهارشنبه به خاک سپرده شد .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.