سربازی

با این حال ، منتقدان می‌گویند که هیچ مدرک علمی در این مورد وجود ندارد و پزشکان اشاره می‌کنند که خطر سو استفاده از مواد مخدر نیز وجود دارد .

Cannabis - حقوقی ، اما نه از VA

در تحقیق اخیر VA حاکی از آن است که نزدیک به یک میلیون نفر از سربازان قدیمی ممکن است از ماری‌جوانا استفاده کنند .

در وب سایت آن‌ها می‌گوید : " به دلیل استفاده از ماری‌جوانا ، کهنه سربازان از مزایای VA محروم نخواهند شد " و " سربازان قدیمی تشویق می‌شوند تا در مورد استفاده از ماری‌جوانا با ارائه دهندگان their بحث و گفتگو کنند ."

شواهد حاکی از آن است که این مساله ممکن است همیشه صادق نباشد . برخی پزشکان در صورتی که استفاده از ماری‌جوانا را گزارش کند ، گزارش شده‌است که برخی از پزشکان داروهای دیگر را نگه دارند یا درمان را متوقف می‌کنند . با این حال ، پزشکان دیگر ، با این حال ، درباره تعاملات احتمالی با داروهای تجویز شده و سلامت کلی veteran's بحث و گفتگو خواهند کرد .

قانون در "افق "

VA با وجود قانونی بودن برای استفاده پزشکی در ۳۰ ایالت ، و استفاده تفریحی در ۹ ایالت ، هنوز توسط قانون فدرال از حتی بحث درباره شاهدانه با بیماران خود ، منع می‌شوند .

لایحه خانه بیل ۵۵۲۰ که تحت حمایت تیم walz ( D - MN است ) و فیل رو ( R - TN ) که یک پزشک است به دنبال پایان این ممنوعیت است.

The می‌گوید که حتی اگر این لایحه به قانون تبدیل شود، مطالعه اثرات پزشکی شاهدانه از زمانی که گیاه شاهدانه به عنوان یک دارو در نظر گرفته شود ، دشوار خواهد بود . از آنجا که چنین VA نیاز به تایید پنج نهاد جداگانه برای انجام مطالعات دارد .

VA زمانی که متفاوت بودند ، مطالعات زیادی در مورد حشیش انجام دادند اما این کار را انجام دادند تا ببینند که مواد مخدر تا چه حد مضر است ، نه این که چقدر مفید باشد .

تا زمانی که دولت فدرال تصمیم خود را بگیرد ، سربازان قدیمی با ابزارهای مالی محدود ، همچنان باید به مهربانی غریبه‌ها ، مانند کالیفرنیا ، برای مقرون‌به‌صرفه یا رایگان ماری‌جوانا وابسته باشند .

این مطالعه موردی می‌گوید : " آزمایش ادرار دیگر برای حضور of مثبت بود و در روز ۲۰ ، رزیدنت ، برنامه‌ریزی تخلیه را رد کرد و به طور نامنظم تخلیه شد ."

در واکنش به گزارش IG's ، دکتر جوآن McInerney ، مدیر شبکه مراقبت‌های بهداشتی نیو یورک / نیوجرسی ، با یافته‌ها موافقت کرد و متعهد شد تا کاستی‌های را اصلاح کند .

" شبکه خدمات یکپارچه قدیمی ارزیابی فرآیندهای مرکز پزشکی VA Bath را برای نتایج تست fentanyl ، زمان چرخش و اطلاع نتایج انجام می‌دهد . اقدام مناسب براساس نتایج ارزیابی فرآیند اتخاذ خواهد شد ."

در مورد مرگ بیش از حد در سال ۲۰۱۵ ، گزارش IG's در ماه ژوئیه دریافت که کارکنان در برنامه درمان مسکونی که نامش اعلام‌نشده است موفق به اتخاذ تعدادی از مراحلی که ممکن است منجر به مداخله شود ، نشدند .

گزارش می‌گوید که بیمار امتناع کرده ، یا ادعا نکرده است که توانایی ارائه یک نمونه ادرار را دارد . در این شرایط ، کارکنان ملزم به بررسی مناسب بودن مراقبت مسکونی برای تعیین اینکه آیا بیمار باید در برنامه ادامه یابد یا خیر ، تحت چه شرایطی ، لازم است . این گزارش می‌گوید : " برای این بیمار ، هیچ اقدام مستندی انجام نشد ."

صبح روز دوشنبه ، یک پرستار ثبت‌شده در کارکنان متوجه شد که بیمار به نظر می‌رسد که عرق می‌ریزد ، دچار رعشه شده ، و کم‌تر درگیر درمان است . آن روز بعد از ظهر ، یک روانشناس برنامه با بیمار ملاقات کرد .

در این گزارش آمده‌است : " روانشناس در مصاحبه‌ای اظهار داشت که بیمار در این برنامه واقعا ً خوب عمل کرده‌است و هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد بیمار از مواد مخدر استفاده می‌کند یا خودکشی می‌کند .

بعد از آن عصر ، بیمار توسط یکی از کارکنان تعمیر و نگهداری در حمام یافت شد . این گزارش می‌گوید : " یک کد آبی آغاز شد ؛ با این حال ، تیم کد آبی به محل درست اعزام شد و بیمار را ارزیابی کرد و تصمیم گرفت که احیا بی‌هوده بوده‌است ، زیرا به نظر می‌رسد بیمار چندین ساعت فوت کرده‌است ."


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.