سربازی

Stichman با NVLSP گفت که این نامه حاکی از آن است که این نامه‌ها به سربازان قدیمی مبلغی که در مرخصی با معلولیت دریافت کرده‌اند و سالی که پرداخت می‌شود را به سربازان اطلاع می‌دهد . اما او نا امید شده که این نامه به سربازان قدیمی در مورد میزان مالیات پرداخت‌نشده صحبت نکند .

Stichman گفت : " اگر آن‌ها از این مبلغ مطلع باشند ، به آن‌ها کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرند که آیا باید به مقدار استاندارد بروند یا خیر . "

Dulaney گفت که این نامه ، این سربازان قدیمی را با تمام اطلاعاتی که قانون نیاز دارد در پی گرفتن بازپرداخت مالیات معاف از قطع معلولیت است ، فراهم می‌کند .

وی گفت : " میزان مالیات که عملا ً بر روی معافیت از معلولیت امتناع می‌کند " لزوما ً برابر با مبلغی نیست که این سرباز با عنوان " بازپرداخت مالیاتی " مستحق آن خواهد بود . بازپرداخت این بازپرداخت براساس شرایط مالیاتی فردی " شامل تمام پرداخت‌های مالیاتی که از منابع درآمد حاصل می‌شود" در طی این سال پرداخت شد .

Dulaney گفت که اگر سرباز کهنه‌کار اطلاعات مالیاتی کافی برای کامل کردن فرم ۱۰۴۰ X داشته باشد و تمایل داشته باشد که ادعای استرداد بیش از مقدار استاندارد محاسبه‌شده توسط IRS را داشته باشد، این نامه توصیه می‌کند که چگونه این کار را انجام دهد .

سربازان قدیمی می‌توانند اطلاعات بیشتری در رابطه با قانون مالیات بر کهنه سربازان قدیمی و روش‌های پر کردن ادعاها در www.irs.gov و جستجو برای " سربازان قدیمی مجروح " دریافت کنند . همچنین وب سایت DFAS بخش ویژه‌ای از مالیات دهندگان سربازان کارآزموده در حال مبارزه را در اختیار دارد : https: / /www.dfas.mil / dsp_irs.html

برای اظهار نظر ، نوشتن به‌هنگام‌سازی نظامی ، صندوق پستی ۲۳۱۱۱۱ ، Centreville ، VA ، ۲۰۱۲۰ ، milupdate@aol.com یا تویی‌تر : @ به‌هنگام‌سازی نظامی .

تام Philpott ، ستون نویس بخش نظامی

 "تام Philpott " از سال ۱۹۷۷ اخبار و درباره مردم نظامی را شکسته‌است . پس از خدمت در گارد ساحلی و ۱۷ سال به عنوان یک خبرنگار و ویراستار ارشد شرکت نشر Times ، تام " به‌هنگام‌سازی نظامی " را راه‌اندازی کرد ، " به‌هنگام‌سازی نظامی " اخبار به موقع و تجزیه و تحلیل درباره مسائلی که اعضای وظیفه فعال ، سربازان ذخیره ، بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . مقالات آزاد Tom's در مجلات متعدد از جمله مجله نیویورکر ، Reader's Digest و Washingtonian چاپ شده‌اند .

تصویر کتاب افتخار شکست تام Philpott

کتاب مورد تحسین او ، "افتخار " ، در امتحان سخت و قهرمانانه سرهنگ فلوید " جیم " تامسون ، که طولانی‌ترین زندانی جنگی در تاریخ آمریکا بود، در hardcover و جلد کاغذی در آمازون در دسترس است . پرورش دهندگان گلدان کالیفرنیا به سربازان قدیمی محصول رایگان می‌دهند

۳۰ Jul ۲۰۱۸

Military.com | توسط جیم Absher

گروهی از پرورش دهندگان پنبه کاران در شمال کالیفرنیا بخشی از محصول خود را به سربازان قدیمی در این ناحیه اهدا می‌کنند .

تعداد زیادی از سربازان قدیمی در سانتا کروز ، اخیرا ً در ساختمان یادبود سربازان قدیمی که از سوی متحدان قدیمی سانتا کروز مورد حمایت مالی قرار گرفته‌است ، صف کشیده‌اند .

این گروه برای سربازان قدیمی در یک بخشش ماهانه که شامل lotions ، قرص ، روغن و آب‌نبات‌ها و همچنین گل smokable است ، به سربازان قدیمی کمک می‌کند .

این اتحاد که توسط سربازان قدیمی آرون Newsom و جیسون Sweatt بنیان گذاشته شده‌است ، شاهدانه را افزایش داده و میزان بخشش فروش به درمانگاه‌های شاهدانه را تامین می‌کند . آن‌ها ماری جووانا را به عنوان جایگزین بهتری نسبت به مواد مخدر اعتیاد آور مشاهده می‌کنند که به طور معمول برای درد یا استرس پس از حادثه تجویز می‌شوند .

یکی از سربازان کهنه‌کار ویتنام گفت که او از ماری‌جوانا استفاده می‌کرد تا سرطان لوزالمعده را درمان کند، دیگری گفت که سیگار کشیدن باعث تسکین درد جراحی جایگزینی کفل اخیر شده‌است . چندین نفر به خاطر اثر PTSD از حادثه جان سالم به در بردند .

آیا ماری جووانا برای سربازان قدیمی کار می‌کند ؟

حکم مبهم است …

اگر شما باور کنید که آنچه می‌خوانید ، cannabis برای درمان همه چیز از بواسیر گرفته تا سرطان مغز ، و نه اثرات جانبی آن که بسیاری از داروها حمل می‌کنند ، جلب شده‌است .

THC ، ماده شیمیایی in که شما را بلند می‌کند و CBD ، همانی که شما را mellow می‌کند در دنیای غیر نظامی مورد مطالعه قرار گرفته‌است ، و در درمان درده‌ای مزمن و هزاران شرایط پزشکی دیگر به شما قول داده‌است .

بسیاری از سربازان قدیمی که خود را درمان می‌کنند می‌گویند که این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا بیش از داروهایی که توسط VA داده شده‌اند ، اثرات جانبی بدی نداشته باشد .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.