سربازی

این تصمیم به این معنا بود که هزاران نفر از سربازان قدیمی که مالیات بر روی sum قطع کرده بودند ، زمانی که شروع به دریافت غرامت از معلولیت کردند ، واجد شرایط پرداخت پول بودند . مشکل این است که چند تا از سربازان قدیمی می‌دانستند که درخواست بازپرداخت یا ارزش انجام این کار را دارند . به نظر می‌رسد که DFAS هیچ نرم‌افزاری در اطلاع‌رسانی به این افراد از تاثیر انتخابی برای جبران ناتوانی VA ندارد .

برای مدتی ، NVLSP دادخواستی را علیه این بخش مطرح کرد تا آن را وادار به ایجاد رویه‌های قانونی کند ، بنابراین به دریافت کنندگان اجازه مرخصی داده شد و چگونه از پرداخت باز پرداخت مالیات معاف شدند .

در عوض ، بارت Stichman ، مدیر اجرایی برنامه گفت که یک شرکت حقوقی برای لابی کنگره برای یک راه‌حل قانونی استخدام کرده‌است . سناتور جان Boozman ( R - Ark ) ، سناتور مارک وارنر ( D ) ، و نماینده دیوید Rouzer ( R - NC ) ، تلاش کردند که باز پرداخت مالیات برای این سربازان قدیمی را پرداخت کنند. تاثیر آن بسیار بهتر از آنچه پیش‌بینی شده‌بود ، بود .

یکی از اعضای ستاد for به خاطر دارد که مقامات دفاع می‌گویند که تعداد کمی از کهنه سربازان واجد شرایط باز پرداخت این قانون هستند که ممکن است بیش از آنچه که ارزش داشت اجرا شوند . او همچنین به خاطر می‌آورد که دفتر بودجه کنگره برآورد هزینه اولیه برای قوانین اصلاحی که کم‌تر از ۵۰۰۰۰۰ دلار بود را به دست آورده بود ، که در مورد مزایای این لایحه بسیار ناچیز بود .

در اوایل دسامبر ۲۰۱۶ ، در حین بحث بر سر قانون مالیات بر کهنه سربازان بازنشسته ، هزینه برآورد هزینه به ۷۸ میلیون دلار افزایش یافت که نشان می‌دهد سربازان کهنه‌کار واجد شرایط باز پرداخت و متوسط میزان مالیاتی که از سال ۱۹۹۱ به طور نامناسب متوقف شده‌است ، ۵، ۵۰۰ دلار بود .

این لایحه هر دو مجلس کنگره را بدون مخالفت حذف کرد . این قانون جدید برای شناسایی سربازان قدیمی به خاطر باز پرداخت مالیات و تغییر قوانین مالیاتی برای تسهیل پرداخت و مطلع ساختن سربازان قدیمی از نحوه پرداخت پول به سربازان وزارت دفاع و آی. آی . آی . آی . آی . آی . آی . آی . آی . آی . آی . آی .

طرفداران این قانون ، از جمله NVLSP ، هفته گذشته هنگامی که IRS اعلام کرد که ۱۳۰۰۰۰ نفر از سربازان قدیمی به دلیل بازپرداخت مالیات معاف از disability پرداخت خواهند شد ، متعجب شدند . با این که شش ماه تاخیر ، نامه‌هایی به آخرین مورد شناخته‌شده IRS با پست برای سربازان قدیمی که قطع معلولیت را دریافت کرده و بعد واجد شرایط ناتوانی VA هستند ، پست شده‌است .

همانطور که این نامه توضیح می‌دهد، کهنه‌کار واجد شرایط ، یا بازمانده ، می‌تواند یک بازگشت مالیاتی اصلاح‌شده به مدت یک سال را پر کند اگر آن‌ها اظهارنامه مالیاتی اصلی خود را ذخیره کرده یا اسناد مناسبی برای درآمد به‌دست‌آمده از آن سال داشته باشند تا به recalculation بازپرداخت مالیاتی واقعی برسد .

IRS که با این باور که راه برای بسیاری از مالیات دهندگان کهنه‌کار عملی نخواهد بود ، یک بازپرداخت استاندارد برای سربازان واجد شرایط در سال ۱۹۹۱ تا سال ۲۰۰۵ ؛ ۲، ۴۰۰ دلار برای مالیات سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ ، و ۳، ۲۰۰ دلار برای ساله‌ای مالیاتی ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ را محاسبه کرد .

سرهنگ دوم دیوید Dulaney ، مدیر اجرایی شورای مالیات نیروهای مسلح ، گفت : " این برای سربازان قدیمی ما فوق‌العاده است که به عنوان معافیت مالیاتی شناسایی شده‌اند و هم اکنون قادر به دریافت یک بازپرداخت مالیاتی هستند .

اگر همه ۱۳۰، ۰۰۰ سرباز به دنبال میزان بازپرداخت استاندارد باشند ، با فرض توزیع متناسب پرداخت‌ها در طول سال‌های مالیاتی از سال ۱۹۹۱ ، سربازان قدیمی پس از تصویب قانون در دسامبر ۲۰۱۶ حداقل ۲۸۰ میلیون دلار را پرداخت خواهند کرد .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.