سربازی

" آیا دولت نمی‌تواند آنچه را که درست است انجام دهد زیرا درست است ? ادواردز پرسید

heather mills , مدیر اجرایی روابط دولت , گفت : " این الزام به مدت ۵ سال در حال انجام است . " به نظر ما , این دادخواهی به دلیل تعهد از سوی نقطه به تغییر قوانین , قابل بحث نیستند .

در حال حاضر , خطوط هوایی ملزم به جایگزینی یا تعمیر صندلی‌های چرخدار و یا بازپرداخت مسافران معلول برای از دست رفتن یا صدمه هستند, اما پلی‌وینیل الکل معتقد است که این مساله فراتر از وخامت و گرفتاری سربازان قدیمی است .

" پلی‌وینیل الکل " مواردی را ذکر کرده‌است که در آن‌ها سربازان قدیمی باید به مدت چند روز در هتل بمانند و منتظر تعمیر یا تعویض ویلچر باشند و حوادثی که سربازان قدیمی در آن در حال نشستن بر روی ویلچر هستند , در حالی که در حال انتظار برای صندلی‌های چرخدار شخصی خود هستند , آسیب‌دیده اند .

طرح دعوی در اقامه دعوی به تجربه لری مک گری , از شمال آگوستا , کارولینای جنوبی , اشاره کرد و گفت که صندلی چرخدار او در موقعیت‌های متعددی توسط خطوط هوایی آسیب‌دیده است . "

بعد از یک پرواز , صندلی کنار خط هوایی گم شد . وایت در بایگانی دادگاه گفت که وایت در انتظار بازگشت خود , مجبور بود در یک صندلی نامناسب بنشیند که زخم فشاری که سه روز طول کشید تا التیام پیدا کند .

کنگره از تعداد افراد غیر معلول به دلیل بازپرداخت مالیات شوکه شد.

جولای ۲۰۰۸

نوزده ماه پیش , همانطور که کنگره قانون عدالت مالیاتی کهنه سربازان قدیمی را مورد بررسی قرار داد , قانونگذاران این لایحه ( منابع انسانی ) را به سوی وضع واقعیت هدایت کردند و توصیه کردند که شاید کهنه سربازان قدیمی به اشتباه از پرداخت پرداخته‌ای یکجای مبلغ پرداختی جلوگیری کرده و بازپرداخت نمایند .

به گفته موافقان , میزان متوسط مالیات‌ها که به طور متوسط فاش نشده است , در حدود ۷۶ دلار برآورد شده‌است . اس . خزانه کم‌تر از ۱۹۰ میلیون دلار خواهد بود .

من , این پیش‌بینی‌ها از علامت بود .

وزارت دفاع و خدمات درآمد داخلی این هفته اعلام کردند که تقریبا ً سه برابر تعداد جانبازان معلول - به دلیل استرداد مالیات به دلیل استرداد مالیات , که کنگره برای اصلاح یک ایراد تحمل تحمل طولانی در اقدامات خودداری مالیاتی برای عدم پرداخت حق جبران خسارت تصویب کرد .

ما در زیر این فرآیند را توصیف خواهیم کرد که irs از آن برای اطلاع دادن به سربازان قدیمی واجد شرایط استفاده می‌کند . آن‌ها بازپرداخت مالیات را بازپرداخت می‌کنند , و چگونه , برای اجازه دادن به پرداخت فوری با حداقل تشریفات , سربازان قدیمی می‌توانند یک " استاندارد " را که irs سال محاسبه کرده‌است, به جای مالیات‌های واقعی , بپذیرند .

اول , چند پس‌زمینه در مورد اینکه چگونه بسیاری برای واجد شرایط بازپرداخت مالیات آمده‌اند .

چند سال پس از آن , برنامه خدمات قانونی سربازان قدیمی , که یک گروه حمایتی کهنه‌کار است , در طی بررسی‌های معمول پرونده‌های حقوقی قدیمی کشف شد , که وزارت امور مالی و حسابداری وزارت دفاع از یک فرآیند قدیمی برای تعیین خودداری از پرداخت مالیات بر پرداخت‌های نظامی استفاده کرده‌است .

اعضا با شرایط مرتبط با خدمت که در کم‌تر از 4 / 1 درصد از کار افتاده هستند , با یک قطع یکجا تفکیک شده‌اند . بیماری یا جراحت‌های آن‌ها به اندازه کافی قبر برای واجد شرایط بازنشستگی معلولیت نیست . این مقادیر مجموع , مشمول مالیات هستند . تنها کهنه سربازان قدیمی مجبور بودند از مالیات فرار کنند تا به irs نشان دهند که ناتوانی آن‌ها با هم مرتبط است - یا ناشی از یک آسیب جنگی , حادثه‌ای که به نوعی از جنگ یا جراحت ناشی از آموزش برای جنگ گره خورده‌است .

بیماران قطع معلولیت باید اسنادی برای اثبات این آسیب‌ها جمع‌آوری کنند و سپس اظهارنامه مالیات بر درآمد را برای باز پرداخت اصلاح کنند .

در واقع , u . اس . دادگاه ناحیه در ناحیه شرقی ویرجینیا در کلیر کلر بیان کرد که ناتوانی در پرداخت خسارت شخصی ناشی از خدمات فعال , ناشی از درآمد مشمول مالیات است .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.