سربازی

نامه Duckworth's شکایت‌های طولانی‌مدت سربازان قدیمی آمریکا ( PVA ) را تکرار کرد ، که دو دادخواست را برای کمک به وعده‌های با تاخیر بلند برای تصویب قوانین جدید در سفر هوایی برای معلولین تنظیم کرده‌است .

یک کت و شلوار ، هم اکنون در دادگاه استیناف حوزه کلمبیا ، بر حمل و نگهداری صندلی‌های چرخدار در انبارهای کالا متمرکز است . دوم ، در دهمین دادگاه استیناف حوزه دهم ، به دنبال بهبود دسترسی به دستشویی هواپیما است .

نماینده جمهوریخواه جیم Langevin ، D - رود ، تنها quadriplegic که در کنگره خدمت می‌کند ، در اوایل سال جاری لایحه‌ای را برای اصلاح قانون دسترسی حامل هوایی که تبعیض علیه مسافران معلول را ممنوع می‌کند ، در تلاش برای پشتیبانی از اقدامات PVA's معرفی کرد .

او در بیانیه‌ای گفت : " با وجود سه دهه پیشرفت ، من شاهد چالش‌های سفر هواپیما برای فردی با معلولیت هستم .

دیوید Zurfluh ، رئیس‌جمهور این کشور ، در حمایت از لایحه Langevin گفت : " اگرچه قانون دسترسی حامل هوایی ، تبعیض مبتنی بر معلولیت را در سفره‌ای هوایی ممنوع می‌سازد ، بسیاری از اعضای ما همچنان متحمل آسیب‌های بدنی در روند شبانه‌روزی و deplaning می‌شوند و صندلی‌های چرخدار آن‌ها در حالی که انبار و حمل می‌شوند ، متحمل آسیب می‌شوند ."

مشخص نیست که چند صندلی چرخدار در این خطوط هوایی گم یا آسیب‌دیده اند .

در گزارش اخیر خود به کنگره در مورد شکایت در مورد سفر هوایی گفته شده‌است که ۳۴ تن از شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۱۶ گزارش داده‌اند که شکایات مسافرت هوایی مربوط به معلولیت را دریافت کرده‌اند و ۱۵۰ تن از carriers هوایی خارجی گزارش داده‌اند که در مجموع of شکایت دارند .

مقامات گفتند : " تقریبا ً نیمی از شکایات گزارش‌شده [ ۱۴، ۵۹۱ ] به عدم ارائه کمک کافی به افراد با استفاده از صندلی چرخدار مربوط می‌شود ، اما هیچ آماری در مورد از دست دادن صندلی‌های چرخدار یا آسیب‌دیده وجود ندارد .

در آغاز ژانویه ، ایالات‌متحده متعهد شده‌است تا قوانین جدیدی را منتشر کند که به خطوط هوایی نیاز دارد تا داده‌های دقیق ‌تری بر روی صندلی چرخدار فراهم کنند و چمدان را به طور کلی به کار گیرند ، اگرچه اعمال نفوذ خطوط هوایی منجر به تاخیر در گذشته شده‌است .

یک مقام دولتی در زمینه سابقه گفت که قوانین جدید " برای اولین بار داده‌های جداگانه برای تعداد ویلچر و scooters که به عنوان بار بازرسی و تعدادی از این اقلام مورد استفاده قرار گرفته بودند را فراهم می‌کند ."

علاوه بر این ، DOT تاکید می‌کند که داده‌ها از خطوط هوایی " نه تنها شامل چمدان‌ها و داده‌های ویلچیر بر روی پروازهایی که عمل می‌کنند ، بلکه برای انجام پروازهای با صندلی چرخدار و داده‌های مربوط به صندلی چرخدار برای پروازها استفاده می‌کنند ."

همین قواعد برنامه‌ریزی شده‌بود تا تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۸ به اجرا در آید، اما خطوط هوایی خواستار تاخیر در اجرای آن‌ها شدند که توسط اداره ترامپ آینده اعطا شد ، که بر مقررات‌زدایی تمرکز کرده‌است .

خطوط هوایی گروه تجاری برای آمریکا ، که بیشتر ناوه‌ای آمریکایی را نشان می‌دهد ، تقاضای زمان بیشتری برای خطوط هوایی کرد تا این کار را انجام دهند ، و وزارت حمل و نقل با این درخواست همراه بوده‌است . Judith Kaleta ، معاون دادستان‌کل ، گفت : " پس از بررسی دقیق این درخواست‌ها ، ما تصمیم گرفته‌ایم که تا ۱ ژانویه ۲۰۱۹ مهلت تصویب لایحه نهایی را برای گزارش نهایی بار و صندلی چرخدار به مدت ۱ ژانویه ۲۰۱۹ تمدید کنیم ."

Charisma Troiano ، سخنگوی گروه دفاع از دموکراسی گروه مدافع دموکراسی به جلو ، که در این دو مورد نماینده the است ، گفت : " We'd دوست دارند این اداره را با هدف قرار دادن قوانین جدید در ماه ژانویه انجام دهند ، اما دادخواهی ادامه خواهد یافت .

قاضی هری تی ، در جلسه دادرسی هفته گذشته در واشنگتن دی سی ، کت و شلوار wheelchair PVA's را بررسی کرد . به نظر می‌رسد که ادواردز ، نارضایتی خود را از وکلای دادگستری وزارت دادگستری مبنی بر تاخیر در تغییر قوانین تحت قانون دسترسی حامل هوایی ، بیان کرده‌است .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.