سربازی

کارن دوره‌ام , مدیر اجرایی گورستان‌های نظامی ملی ارتش , می‌گوید : " ما هر روز تمام روز را در یک سایت تاریخی قدیمی و قدیمی مستقر در واشنگتن مستقر می‌کنیم . "

تخمین‌ها در زمانی که آرلینگتون از فضا خارج می‌شود , متفاوت است, اما برخی تاریخی را برای بستن این گورستان به مراسم خاکسپاری جدید در دهه‌های ۱۹۷۰ و 1970 مطرح کرده‌اند .

براساس گزارش اداره امور سربازان قدیمی , به گفته اداره امور سربازان قدیمی , در ماه اوت سال ۲۰۱۰ تعداد زیادی زندانی جنگی در این منطقه وجود داشت . در حال حاضر دریافت کنندگان زنده مدال افتخار , که با توجه به مدال افتخار کنگره انجمن افتخار , در رده‌های ثبت‌نام شده‌اند .

این مساله در طول سال‌ها با جانسن تکرار شده‌است , یک سرهنگ بازنشسته نیروی هوایی و دریافت‌کننده صلیب برجسته پرواز , دو ستاره نقره‌ای و دو قلب بنفش .

در طول جنگ کره , او ماموریت‌های جنگی را به صورت یک شمشیر به پرواز در آورد . در ویتنام , او شبح گون دور دوم را پرواز کرد . در آخرین ماموریت جنگی خود در ویتنام در روز ۱۱ آوریل , هواپیمای جانسون در شمال ویتنام به ضرب گلوله کشته شد . تقریبا ً هفت سال بود که در زندان مجرد زندانی بود .

او در حال حاضر در موزه ملی تاریخ آمریکا مشغول به کار است . در اردوگاه‌های زندان , جانسن قسمتی از گروهی بود که لقب " خانواده " را برای مقاومت به نگهبان‌ها می‌داد .

جانسن در بیانیه‌اش گفت : " هر سرباز قدیمی که شرافتمندانه به عنوان زندانی جنگ یا اقداماتش به آن‌ها افتخار می‌کرد , نشان افتخار فوق‌العاده‌ای برای دفاع از آزادی نشان داده‌است . " " در عوض , آن‌ها سزاوار داشتن کشوری هستند که در صورتی که شایسته احترام نظامی کامل باشند , در صورتی که واجد شرایط دفن در آرامگاه ملی آرلینگتون باشند , جنگیده‌اند . "

از زمان مرگ جان مک کین , r - آریزونا , ماه گذشته , جانسون تنها فردی است که در کنگره خدمت می‌کند . در اوایل سال جاری, او اعلام کرد که در پایان دوره پس از خدمت در این خانه بازنشسته خواهد شد .

جانسن در بیانیه مرگ مک کین , که اغلب با سناتور فقید در رابطه بود , به خلبان سابق نیروی دریایی که در اردوگاه‌های زندان با او بود , ادای احترام کرد .

ما امروز یک قهرمان واقعی آمریکایی را از دست داده‌ایم . جان و من اسرای جنگی در هانوی هیلتون بودیم و می‌توانم شهادت بدهم که او هر کاری را که می‌توانست برای دفاع از آزادی انجام می‌داد و به ملت بزرگ ما احترام می‌گذاشت - نه فقط در جهنم , بلکه فراتر از آن سال‌های تاریک . " قدرت روح , تعهد به دموکراسی و عشق به خدا و کشور همگی میراث الهام‌بخش خدمت او را به جا می‌گذارد . خدا حفظت کند , شریک . "

افراد فلج شده می‌خواهند خطوط هوایی را بر روی خطوط هوایی شکسته و از دست بدهند

منطقه انتظار با صندلی چرخدار و صندلی در فرودگاه . ( گتی ایماژ )

نوشته ریچارد مک گری

یک سرباز برجسته برجسته در سنا سال گذشته هنگامی که از پرواز خارج شد تا ویلچر او زیر پای او بیفتد , غافلگیر شد . این یک پنجره به مشکلی است که بسیاری از سربازان معلول و معلول که اکنون از اداره حمل و نقل شکایت می‌کنند , می‌گویند که صندلی‌های چرخدار خود را از دست داده یا آسیب‌دیده اند .

ام .

داک ورث , یک سرهنگ بازنشسته ارتش و خلبان هلیکوپتر که پاهایش را در عراق از دست داد, گفت : " در یک سفر اخیر , من ویلچر خود را در انتهای پل جت دیدم , اما یک میله تیتانیوم در طول پرواز آسیب دید و صندلی من عملا ً از هم جدا شد .

" در سال گذشته , من صندلی چرخ‌دار مخصوص خودم را داشتم و چندین بار آسیب دیدم . او نوشت : " من ساعت‌ها وقتم را صرف پر کردن تشریفات اداری کردم و با متصدی حمل کردن قطعات آسیب‌دیده کار کردم . "


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.