سربازی

اگر شما فقط به تجهیزات سازگار نیاز دارید ، باید فرم ۱۰ - ۱۳۹۴ ، برنامه را برای وسایل انطباقی تجهیزات - - موتور را تکمیل کرده و آن را به مرکز پزشکی محلی your ارسال کنید .

در اوج منافع خود بمانید

منافع نظامی همیشه در حال تغییر هستند - - همه چیز را از پرداخت به مراقبت‌های بهداشتی با امضای یک زمان آزاد نگه دارید .

بیل ای گرانت MoH گیرندگان ، اسرا و Arlington مشابه را به عنوان افسران نشان می‌دهد .

نوشته ریچارد Sisk

در آخرین سال او در کنگره ، نماینده ۸۷ ساله سام جانسون ، R - تگزاس ، خلبان افسانه‌ای نیروی هوایی در کره و ویتنام و اسیر سابق جنگ ، از لایحه اعطای مدال افتخار به دریافت کنندگان به عنوان افسر در گورستان ملی آرلینگتون حمایت می‌کند .

او گفت : " هموطنان من که شرافتمندانه خدمت می‌کردند نهایت میهن‌پرستی خود را نشان دادند، اما همه آن‌ها شایسته احترام کامل نظامی در مراسم خاکسپاری خود بودند که به خاطر مقام آن‌ها بود. جانسون در بیانیه‌ای گفت : " من معتقدم که این کار اشتباه است . "

قوانین کنونی ، مراسم تدفین را در آرلینگتون ، از جمله یک اسکورت نظامی و یک caisson کشیده‌شده از اسب ، به افسران ، افسران مسئول ، افسران ارشد و اعضای خدمات که در عملیات کشته شده‌اند ، محدود می‌کنند .

قوانین واجد شرایط برای مراسم تدفین در آرلینگتون که از فضا خارج می‌شوند ، سخت‌ترین گورستان‌های ملی هستند . آن‌ها ممکن است در آینده محدود به کسانی باشند که در عملیات و دریافت کنندگان مدال افتخار ، صلیب‌سرخ خدمات ، صلیب پرواز برجسته ، مدال خدمات برجسته ، ستاره نقره‌ای و قلب بنفش ، با توجه به طرح پیشنهادی در حال بررسی ، محدود شوند .

طبق قانون مقررات فدرال ، زندانیان جنگی که با افتخار مرخص شدند و پس از ۳۰ نوامبر ۱۹۹۳ جان خود را از دست دادند ، نیز واجد شرایط هستند . هیچ آمار فوری در مورد این که چه تعداد از دریافت کنندگان داوطلب و یا اسرا را می ‌توان در آرلینگتون با توجه به قوانین جاری انکار کرد وجود نداشت .

اغلب سربازان قدیمی اخراج شده می‌توانند از آرلینگتون به عنوان آرامگاه نهایی خود درخواست کنند ، اما قوانین شایستگی طولانی هستند . ( لیست قوانین را می‌توان در اینجا یافت )

نماینده جمهوریخواه مایک بیشاپ ، R - میشیگان ، حامی اصلی قانون Full کامل نظامی است که اوایل این ماه در مجلس مطرح شد . او گفت که به دستور خانواده سازنده مرحوم ارتش ، رابرت فلچر ، یک اسیر جنگی کره که بدون افتخار تمام در ماه ژوئن در آرلینگتون به خاک سپرده شد ، به این مساله مراجعه کرده‌است .

اسقف در بیانیه‌ای گفت : " پس از اینکه متوجه شدم که در اوایل سال جاری یک اسیر جنگی سابق از میشیگان در گورستان ملی آرلینگتون تنها براساس رتبه نام‌نویسی خود ، مراسم تدفین کامل یک اسیر سابق را از میشیگان رد کرد ، شوکه شدم . این مساله بیش از حد طولانی بوده و قانون من تضمین خواهد کرد که آن‌هایی که بالاتر و فراتر از فراخوان وظیفه بوده‌اند ، به طور کامل به خدمت سربازی بپردازند که به خاطر مراسم ازدواج خود به دست آورده‌اند ."

Tim که پس از ۲۴ سال از گارد ملی ارتش بازنشسته شد و پس از ۲۴ سال بازنشسته از گارد ملی ارتش بازنشسته شد ، گفت : " برای کمک به کسب اطمینان از این که این قهرمانان و خانواده‌های آن‌ها برای کشور ما ساخته شده‌اند ، ما باید بدون هیچ تاخیری از آن عبور کنیم ."

این لایحه توسط لژیون آمریکایی ، کهنه سربازان قدیمی آمریکا ، انجمن افسران نظامی آمریکا ، اتحادیه ملی اسرای جنگی / وزارت امور نظامی ، اتحادیه نیروهای ویژه ، انجمن نیروهای ویژه و بنیاد مموریال Fallen Warriors آمریکا تایید شده‌است .

مقامات در جلسه کمیته فرعی نیروهای مسلح مجلس در ماه مارس هشدار دادند که مکان برگزاری مراسم خاکسپاری در آرلینگتون در نهایت به این دلیل بیرون خواهد رفت که جوامع اطراف توسعه خود را محدود می‌کنند .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.