سربازی

گرانت خودرو برای سال ۲۰۱۹ افزایش می‌یابد

خودرو Maserati

نویسنده : جیم Absher

برای سال مالی ۲۰۱۹ - سال مالی ۲۰۱۹ به حداکثر of دلار در ۱ اکتبر سال مالی افزایش خواهد یافت .

حداکثر میزان مالی سال ۲۰۱۸ ۲۰ دلار بود .

کمک‌هزینه اتومبیل برای سربازان قدیمی موجود است که یک وسیله نقلیه جدید یا مورد استفاده را می‌خرند و دارای معلولیت‌های مرتبط با خدمات هستند :

از دست دادن یا از دست دادن دایم استفاده ، از یک یا هر دو پا

از دست دادن یا از دست دادن دائمی استفاده ، از یک یا هر دو دست

نقص دایمی بینایی در هر دو چشم‌ها تا حد معینی

سوختگی شدید

Amyotrophic جانبی ( ALS ) .

این کمک به طور مستقیم توسط VA به فروشنده وسیله نقلیه برای کل قیمت تا ۲۱ دلار پرداخت می‌شود ، ۰۵۸.۶۹. اگر بیش از این مقدار هزینه داشته باشد ، شما باید این تفاوت را ایجاد کنید .

فقط یک‌بار می‌توانید این کمک مالی را دریافت کنید .

اگر شما واجد شرایط کمک به اتومبیل هستید و از عدم تحرک مفاصل و یا باسن خود رنج می‌برید که نتیجه خدمت سربازی است ، ممکن است واجد شرایط کمک به تجهیزات سازگار باشد که یک برنامه جداگانه است و بیش از یک‌بار قابل پرداخت‌است .

شما نیاز خواهید داشت که توسط the تایید شود ، بنابراین don't بیرون بروید و یک ماشین بخرید که به آن بازپرداخت شود ، تشریفات اداری را پر کنید و قبل از اینکه شروع به خرید کنید آن را تصویب کنید .

اطلاعات و اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از آن را بررسی کنید .

در صدر فواید خود بمانید

منافع نظامی همیشه در حال تغییر هستند - - با امضای یک عضویت Military.com رایگان ، همه چیز را از پرداخت به خدمات بهداشت و درمان رها کنید ، که تمام مزایا را مستقیما ً به inbox شما می‌فرستد ، همچنین به شما امکان دسترسی به جدول‌های پرداخت به روز و بیشتر را می‌دهد .

کمک‌های مالی اتومبیل و ویژه

کهنه سربازان با ناتوانی‌های شدید ممکن است واجد شرایط کمک از سوی VA برای کمک به آن‌ها برای خرید یک وسیله مناسب و یا سازگار کردن یک وسیله نقلیه موجود باشد تا آن را برای آن‌ها مناسب کند . دو کمک‌های بلاعوض دیگر ، VA ، گرانت و the ، تجهیزات ویژه Adaptive ، وجود دارد .

VA جناب گرانت

کمک‌هزینه اتومبیل برای سربازان قدیمی موجود است که یک وسیله نقلیه جدید یا مورد استفاده را می‌خرند و دارای معلولیت‌های مرتبط با خدمات هستند از جمله :

از دست دادن یا از دست دادن دایم استفاده ، از یک یا هر دو پا

از دست دادن یا از دست دادن دائمی استفاده ، از یک یا هر دو دست

نقص دایمی بینایی در هر دو چشم‌ها تا حد معینی

سوختگی شدید

Amyotrophic جانبی ( ALS ) .

این کمک به طور مستقیم توسط the به فروشنده خودرو برای کل قیمت تا ۲۱ دلار پرداخت می‌شود ، ۰۵۸.۶۹. اگر این وسیله بیش از این مقدار هزینه داشته باشد ، شما باید تفاوت را ایجاد کنید .

فقط یک‌بار می‌توانید این کمک مالی را دریافت کنید .

VA تجهیزات ویژه Adaptive Automobile

اگر شما واجد شرایط کمک به اتومبیل هستید و از عدم تحرک مفاصل و یا باسن خود رنج می‌برید که نتیجه خدمت سربازی است ، ممکن است واجد شرایط کمک به تجهیزات سازگار شده باشید .

تجهیزات تطبیقی شامل ، اما محدود به فرمان ، فرمان قدرت ، ترمز قدرت ، پنجره‌های قدرت ، صندلی قدرت و تجهیزات ویژه لازم برای کمک به فرد واجد شرایط به داخل و خارج از وسیله نقلیه نیست . پیش از خرید هر گونه تجهیزات با دپارتمان پزشکی VA medical تماس بگیرید .

ممکن است پرداخت تجهیزات تطبیقی بیش از یک‌بار پرداخت شود ، و ممکن است به فروشنده و یا کهنه سرباز پرداخت شود .

نحوه اعمال تجهیزات اتومبیل و / یا تجهیزات تطبیقی ویژه

شما می‌توانید برای اتومبیل و / یا تجهیزات خاص تطبیقی با تکمیل فرم ۲۱ - ۴۵۰۲ ، برنامه برای اتومبیل اتومبیل یا سایر تجهیزات انطباقی و انطباقی و ارائه آن به دفتر منطقه‌ای VA درخواست دهید . دستورالعمل‌های روی فرم VA شامل یک لیست از تجهیزات سازگار است که برای معلولیت‌های خاص از پیش تایید شده‌است .

توجه : بعد از تکمیل و ارسال بخش ۱ از برنامه ، VA بخش II را تکمیل کرده و نسخه اصلی را به شما باز می‌گرداند . شما مسئول دریافت فاکتور از فروشنده ، به روز رسانی بخش III و ارائه فرم به دفتر منطقه‌ای VA برای پرداخت هستید .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.