سربازی

بهترین روش برای مقابله با استرس یک جستجوی کار بلند

هدف & هدف | نینا Semczuk

این مقاله توسط نینا Semczuk در ابتدا در ماموریت & هدف ، انتشار اخبار دیجیتالی و فرهنگ مختص به ارتش و سربازان قدیمی ظاهر شد .

هشت ماه پس از ترک خدمت فعال ، هنوز شروع به کار حقوق‌بگیر نکرده بودم . من در حال کار کردن دو دوره انترنی و تعدادی شغل جانبی بودم ، اما بعد از این که ده‌ها نفر از رزومه را بیرون فرستادم ، هنوز یک موقعیت مناسب رو به خوبی پیدا نکرده بودم . من ارتش را به عنوان یک سروان ترک کرده بودم و زمانی که در bah فاکتور گرفته بودید پول بسیار خوبی به دست آورده بودم . در تگزاس ، جایی که نه تنها هزینه زندگی بسیار پایین است ، هیچ مالیات بر درآمد دولت وجود ندارد . در حال حاضر ، زندگی در شهر نیویورک ، جایی که اجاره ، غذا ، حمل و نقل ، و مالیات در نزدیکی بالاترین میزان در ایالات‌متحده هستند ، من حداقل حقوق را به دست آوردم . دوره انترنی به معنای پیاده کردن سنگ‌ها بود - یک دوره کوتاه در گذار شغلی من - به شغل پردرآمد خود در صنعت برگزیده ام .

اما بیشتر از آن چیزی بود که انتظارش را داشتم . من یک توقف خودسرانه از شش ماه برای رسیدن به یک " شغل واقعی " قرار داده بودم ، اما من قبل از اینکه شغلم را شروع کنم ، از موقعیت خود استفاده کرده بودم . در حالی که من هر روز یک نصیحت حرفه‌ای را مطالعه می‌کردم ( به معنای واقعی کلمه ، این کار من به عنوان یک هم‌کار سرمقاله در The ، جایی که من نوشتم ، copyedited و توصیه‌های شغلی آپلود شده در تمام روز ) ، که گفته می‌شد در شکار شغلی صبور است ، من احساس ترس و وحشت بیشتری کردم ، و اعتماد به نفسم با هر درخواست بی‌جواب مانده شروع شد .

تنها راه من برای خروج از این مارپیچ منفی رو به پایین " اوه خدای من ، چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ من می‌خواهم از پول فرار کنم و این تاثر برانگیز است ؛ من هرگز ارتش را ترک نخواهم کرد ، حداقل مراقبت‌های بهداشتی رایگان بود " ، کتابی بود که در طی آخرین سال در طی سال گذشته در ارتش خواندم .

از تنظیمات ترس ، همانطور که توسط تیم Ferriss توضیح داده شد، زمانی است که شما تمام حالات بدترین حالت را بر روی کاغذ تعریف می‌کنید به جای اندیشیدن به تمام چیزهایی که ممکن است غلط بروند . این کار می‌تواند به مدیریت اضطراب کمک کند و از مفهوم فلسفه رواقی برای گذراندن زمان در هر ماه یا از بین بردن کامل جیره غذایی و خوابیدن روی زمین اجتناب کند تا به شما یاد آوری کند که شما می‌توانید در بیشتر شرایط جان سالم به در ببرید .

برای مثال ، برای من ، اگر من حتی یک callback برای یک شغل پیدا نکردم ، بدترین حالت ممکن بود از پول فرار کند ، و مجبور بود با یکی از بستگان یا دوست خود حرکت کند ، از ramen ، مکعب‌ها ، و غذای کنسرو شده استفاده کرده ، و احتمالا ً حداقل دست‌مزد خود را در شهر من به دست آورد . در نهایت ، من در کلاس‌های دانشگاه جامعه ثبت‌نام می‌کردم تا زمانی که مهارتی پیدا کردم که به من کمک کند کار پیدا کنم . و اگر این کار شکست بخورد ، من می‌توانم در یک چادر روی ملک کسی زندگی کنم و نگهداری و نگهداری در حیاط را انجام دهم . بعد از این که به آن فکر کردم ، احساس آرامش بیشتری کردم . درس ته . ترس از این که مرا مجبور به درک این موضوع کنم که اگر در تغییر شغل من در زمان خود موفق نبودم ، به پایان مطلق دنیا تبدیل نمی‌شد . حدس بزن چی شده؟ چند هفته بعد از اوج وحشت من ، سه پیشنهاد شغلی در همان جمعه دریافت کردم . حتی اگر این کار را نکرده بودم ، بیش از یک مشت از دوستان و خانواده‌ام را پیدا کرده بودم که در صورتی که این کار به من برسد ، بیشتر مایل به میزبانی من روی مبل بودند .

ارتش آمریکا ، مایکل gilreath ، سوم هنگ سوار ، در طی بازی سرگرم‌کننده بیسبال در نزدیکی مرز عراق و سوریه ، در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۸ ، یک خفاش در حال بازی را تاب می‌دهد . ( ارتش آمریکا / Spc. آنتونی Zendejas ۴ )

بنابراین ، دفعه بعد که با وحشت شروع به وحشت می‌کنید ، یک مقدار واقعیت صادقانه برای هراس‌ها از خود به دست می‌آورید . اگر چیز دیگری وجود نداشته باشد ، می‌تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که قدم بعدی یا گزینه دیگری وجود دارد اگر همه چیز آنطور که برنامه‌ریزی شده‌است نباشد .

نینا Semczuk از سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ به عنوان افسر ارتش خدمت کرده‌است . او قبل از خدمت سربازی در دانشگاه بوستون به چاپ رسید و اکنون در نیویورک زندگی می‌کند و به عنوان نویسنده و ویراستار کار می‌کند . کارش را بر روی SmartAsset ، The ، اسب جنگی ، شرکت چابک ، و در ninasemczuk.com پیدا کن .

دیگر مقالات مربوط به هدف & هدف :


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.