سربازی

برای مثال , دانشگاه ایلینویز دارای پردیس اصلی خود می‌باشد که در آن کمک‌هزینه ماهانه مسکن در ایالت ایلینوی قرار دارد . این دانشگاه همچنین دارای یک محوطه دانشگاهی در شیکاگو است که در آن کمک‌هزینه مسکن ماهیانه ۲ دلار است . یک سرباز قدیمی که از صورتحساب دستگاه گوارش خود در دانشگاه شیکاگو استفاده می‌کند , یک ماه تحت شروط جدید قانون مستحق دریافت بیش از ۱ دلار است .

البته این دو روش هستند . در هر ماه یکی از این محوطه‌ها کمک‌هزینه مسکن در دانشگاه ویرجینیا را تامین می‌کند .

با این وجود , دولت تغییر اجباری را اجرا نکرده است و در نتیجه هزینه مسکن براساس محل واقعی پردیس یک کهنه سرباز را پرداخت نمی‌کند .

کمک‌هزینه مسکن همه تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد

کمک‌هزینه مسکن ماهیانه لایحه آی. آی . ام . ام . این مقدار هر ماه ژانویه تغییر می‌کند تا منعکس‌کننده هزینه واقعی یک عضو سرویس برای مسکن غیر نظامی باشد . برای انعکاس این تغییر در ماه اوت , آغاز سال تحصیلی " سال تحصیلی " یا " سال تحصیلی " .

خوب , در نتیجه مجمع عمومی پیرامون اجرای مجوز مسکن مبتنی بر مکان , همه کسانی که صورت‌حساب مسکن خود را افزایش می‌دهند , هنوز آن را دریافت نکرده اند . تعدیل هزینه - زندگی که معمولا ً در ماه اوت دیده می‌شود برای همه در نظر گرفته شده‌است در حالی که آمار و ارقام نحوه اجرای قانون را که بیش از یک سال پیش تصویب شده‌است و تنها بخش کوچکی از سربازان قدیمی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .

به گفته گروه‌های کارآزموده , این بدان معنی است که بیش از ۶۰ هزار سرباز قدیمی در خطر باقی می‌مانند و به دلیل ناتوانی و ناتوانی آمریکا در اجرای قانون سال گذشته , حقوق می‌گیرند .

و می‌گوید که مشکلات را حل می‌کند

در ماه جولای , رئیس بازنشسته نیروی هوایی , رابرت امت , رئیس اداره آموزش و آموزش و لوید , افسر ارشد اطلاعات در اداره اطلاعات و فن‌آوری در کنگره گواهی داد که انتظار می‌رود مشکلات تامین مسکن تا اواسط ماه آگوست پاک‌سازی شود .

در حالی که این تاریخ مطرح شد و یک ماه پیش به پایان رسید , هزینه مسکن هنوز به طور صحیح برای نیمی از سربازان قدیمی با استفاده از لایحه پس از بازنشستگی و رشوه‌خواری پرداخت نمی‌شود . آمریکا در مورد تاخیر غیر از شهادت خود به کنگره در ماه جولای چیزی نگفته است .

va به ما گفته‌است که بسیاری از تغییرات سیاست داخلی باید برای اجرای قانون جدید انجام شود و مشکلات نرم‌افزاری که منجر به تاخیر می‌شوند اصلاح می‌شوند و آزمایش ادامه دارد . هیچ زمانی برای نتیجه‌گیری ارائه نشده است . میزان کمک‌هزینه مسکن به طور متوسط کم‌تر از 4 / 1 درصد و تمام افراد آسیب‌دیده پرداخت خواهد شد .

او همچنین می‌گوید که آن‌هایی که در یک پردیس شرکت می‌کنند در آن زمان یک کمک‌هزینه مسکن پایین دریافت می‌کنند و بنابراین پول بیشتری دریافت می‌کنند تا مجبور نباشند پولی که دریافت می‌کنند را بازپرداخت نمایند .

مشکلات جدیدی وجود ندارد

البته , این مشکلات برای کسانی که از لایحه دستگاه گوارش پیروی می‌کنند , تازگی ندارد .

زمانی که این لایحه در سال ۲۰۰۷ به تصویب رسید , تاخیرات به حدی بد بود که پزشکان متخصص را به هر دفتر سود فرستادند تا برای سربازان قدیمی که به مدت ۱۰ ماه برای پول خود منتظر بودند , چک‌های اضطراری بنویسد .

زمانی که تغییرات قانونی بیشتری اجرا شد , ده‌ها هزار نفر از سربازان قدیمی تا اواسط ماه نوامبر در انتظار دریافت مبالغی بودند که در ماه اوت آغاز شد .

بنا به گفته برخی برآوردها , از زمان آغاز آن در سال گذشته بیش از ۱۴۰ میلیون دلار صرف اجرای این لایحه شده‌است . va یک نقطه فروش بزرگ به کنگره کرده‌است که نرم‌افزاری که استفاده می‌کنند براساس چیزی است که به عنوان " تکنولوژی چابک " شناخته می‌شود که واکنش سریع و انعطاف‌پذیر را به تغییرات تشویق می‌کند .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.