سربازی

آیا باید کارت اعتباری جدید را انتخاب کنید ؟

فرماندهی مشترک سرویس امنیت اقیانوس آرام ایالات‌متحده در مراسم روز سرباز قدیمی ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ در گورستان کهنه سربازان قدیمی هاوایی در Kaneohe ، هاوایی ، ۱۱ نوامبر سال ۲۰۱۶ شرکت می‌کند .

 " جیم ران " ( جیم Absher )

در صورتی که شنیده باشید ، دپارتمان امور سربازان قدیمی یک کارت شناسایی رایگان ارائه می‌کند که می‌تواند برای اثبات وضعیت کهنه سرباز هنگام نیاز به کسب و کارها و مکان‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد .

کارت ID آزاد ، که در اواخر ماه نوامبر منتشر شد ، توسط کنگره در سال ۲۰۱۵ به عنوان راهی برای ارائه مدرک سربازی از خدمت در کسب و کارها بدون حمل یک کپی از فرم DD - ۲۱۴ آن‌ها سفارش داده شد . این روش برای تمام سربازان قدیمی تخلیه بدون در نظر گرفتن زمان یا زمان در خدمت در دسترس است .

سربازان قدیمی که در سیستم مراقبت‌های بهداشتی VA ثبت‌نام کرده‌اند کارت شناسایی صادر کرده‌اند ، اما اکثر سربازان قدیمی را بدون هیچ مدرک معتبری از خدمات که ممکن است برای دریافت مزایای خاص از شرکت‌های خصوصی لازم باشد ، ترک می‌کند .

چگونه کارت شناسایی سربازان قدیمی را به دست می‌آورید ؟

گرفتن کارت واقعا ً ساده است ، حداقل به همان راحتی که با VA سر و کار دارید . حدود ۱۵ دقیقه طول کشید تا به VETS.GOV وارد شوم ، یک حساب ایجاد کنم، اطلاعات سرویس خود را وارد کنم ، و یک سلفی را آپلود کنم که با موبایل گرفته بودم . البته ، من این کار را در ماه نوامبر زمانی انجام دادم که برنامه شروع شد و مشکلات متعددی با وب سایت برقرار شد . طبق نظر VA ، این مشکلات ثابت شده‌اند .

اگرچه من سه ماه پیش درخواست کردم ، هنوز کارت خود را گرفتم ، اما این وب سایت به شما اجازه می‌دهد که یک کپی کاغذی از این کارت را اگر می‌خواهید ، دانلود کنید .

چرا کارت اعتباری VA را انتخاب می‌کنید ؟

Let's با آن روبرو می‌شویم ، اغلب ما وقتی به خانه آمدیم و به خانه آمدیم و می‌گفتیم که " از خدمات شما " به طور منظم تشکر می‌کنیم ، در واقع بسیاری از ما از طرف شهروندان خودمان به پایین نگاه کردیم .

این کارت به حل این مشکل کمک می‌کند . از نظر تاریخی زمان بهتری برای یک کهنه سرباز بودن وجود داشته‌است . اگر در فروشگاه تخفیف می‌خواهید ، یک وعده غذای رایگان ، یک فضای پارکینگ خاص ، منافع خاص از دولت یا دولت محلی این زمان برای شما است .

حالا ، قبل از اینکه صحبت کنید و بگویید که این مزایا برای همه شما بی‌ارزش و کثیف هستند ، اجازه دهید بگویم که اغلب ما نمی‌توانیم به ارتش بپیوندیم که در مدح شهروندان هموطنان ما انباشته شود . بیشتر ما سه سر و یک تخت‌خواب داریم و هر دو هفته حقوق می‌گیریم و این تنها چیزی است که ما از آن‌ها پرسیدیم .

کارت ID چه کاری برای من انجام می‌دهد ؟

در حالی که کارت‌های اعتباری لزوما ً به شما هر گونه مزایای فدرال یا دولتی جدید را دریافت نمی‌کنند ، احتمالا ً برای شما مزایایی مانند وعده‌های غذایی رایگان در روز سربازان قدیمی ، نقاط پارکینگ نزدیک به در و تخفیف در بسیاری از خرده فروشان خواهد داشت .

اگر شرکت‌های بزرگ بخواهند به من یک جای پارک بدهید ، هر از گاهی یک غذای رایگان به من بدهید ، و بعد وقتی فیلترهای کوره را بخرم ، یا چند هزار دلار از یک اتومبیل جدید استفاده کنم آن را خواهم خرید . لعنتی ، حتی اگر بخواهم مطمئن شوم که کارت کهنه‌کار جدید من تحت لیسانس my قرار دارد ، بنابراین اگر به خاطر سرعت بخشیدن به این افسر خوب تلاش کنم ، آن افسر خوب می‌تواند یک کهنه سرباز را ببیند ، هیچ وقت تلاشی برای امتحان کردن نیست .

داشتن این کارت شناسایی قدیمی آماده است تا هر کسی که زیرچشمی به من نگاه می‌کند را نشان دهد که در کنار جایگاه مادران معلول و منتظر پارک می‌کنم و باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشم ( به خصوص زمانی که سرد یا بارانی است ) . این به نوعی باعث می‌شود که تمام ساعت‌های دیروقت شب و آرایش و آرایش لباسش را جبران کند . حس می‌کنم در نهایت نسبت به خدمات من احترام کمی قائل می‌شوم و هر روز این کار را می‌کنم - نه یک‌بار یک سال .

توصیه من ؟ کارت را بگیرید . وقتی پیشنهاد می‌شود هیچ وقت احساس قدردانی و قدردانی از خود نشان نمی‌دهد ، هرگز نمی‌دانید چه زمانی دوباره خواهد آمد .

در اوج منافع خود بمانید

منافع نظامی همیشه در حال تغییر هستند - - با امضای یک عضویت Military.com رایگان ، همه چیز را از پرداخت به خدمات بهداشت و درمان رها کنید ، که تمام مزایا را مستقیما ً به inbox شما می‌فرستد ، همچنین به شما امکان دسترسی به جدول‌های پرداخت به روز و بیشتر را می‌دهد .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.