سربازی

" از پدران و پسران " : نگاهی به تروریست‌ها در آموزش

صحنه‌ای از " پدران و پسران " ، مستندی درباره خانواده جهادی‌های سوریه‌ای .

اعتبار

Kino Lorber

تصویر

صحنه‌ای از " پدران و پسران " ، مستندی درباره خانواده of itCreditKino سوری

Of و SonsDirected توسط طلال DerkiDocumentary۱h ۳۹ میلیون

نویسنده : بن Kenigsberg

۱۵ نوامبر ۲۰۱۸

برای " پدران و پسران " ، طلال Derki ، مدیر مستقر در برلین ، بیش از دو سال را در زادگاهش سوریه گذراند و اسنادی را در مورد یک خانواده جهادی افراطی ساخت . Derki با ارائه خود به عنوان یک عکاس جنگی دلسوز و دلسوز ، اعتماد ابو اسامه ، بنیانگذار گروه وابسته به القاعده ، را به دست آورد .

 "ابو اسامه " با خوشحالی از فرستادن یک پسر به جنگ صحبت می‌کند و برخی از فرزندان خود را به نام تروریست معرفی کرده‌است . Derki بیش از دو برادر دارد : اسامه و ایمان . چطور است که این پسرها ، که در مورد چنین صداهای innocent سوال می‌کنند ( " پدر ، چطور مبارزان شما شهید شدند ؟ او گفت : " ) ، در نهایت می‌تواند در یک اردوگاه آموزشی شرکت کند که به آن‌ها نیاز دارد که از میان حلقه‌های آتش بپرند .

ویدیو

۲ : ۱۱

پیش‌پرده : " از پدران و پسران "

یک پیش‌نمایش از فیلم .

در جلسات آموزشی نیز آنچه که Derki قادر به فیلم کردن به گدایان بود نیز وجود دارد و لحظاتی وجود دارد که حتی حضور او به عنوان یک تماشاچی ، سوال‌برانگیز به نظر می‌رسد .

در یک نقطه در فیلم "Derki " با "ابو اسامه " در فاصله کمی از کادر قرار دارد . هدف از موتورش می‌افتد و می‌رود - این چیزی است که ابو اسامه می‌گوید ، به هر حال - اما نگاه کردن به صحنه به طور ناراحت‌کننده‌ای نزدیک به همدستی است .

تبلیغ

با این حال ، ابو اسامه ، که در صحنه‌های دیگر ، تا زمانی که بخشی از یک پا را از دست دهد ، یک پدر فداکار ، به شیوه خود ، و به همان اندازه که این مفهوم ممکن است به نظر برسد ، یک پدر فداکار نیز هست . اگر هدف Derki ثبت چیزی بود که باعث گسترش ایدئولوژی می‌شود ، او و دوربین او بدون دیدن نگاه می‌کنند .

ژان پیر Venegas ، مرکز و فادل Al ، چپ ، از انجمن مهاجرت بین ادیان مانیتوبا همراه با امرسون هماهنگ‌کننده بخش داخلی شهرداری ، بیل Spanjer درباره مسکن refugees.Cred itAaron برای نیویورک‌تایمز حرف می‌زد .

خانم Dench گفت که تاریخ نشان می‌دهد که اگر افرادی که از ایالات‌متحده وارد می‌شوند اجازه دارند در مرز درخواست دهند ، مرز کانادا از دست مدعیان پناهنده نخواهد شد ." او گفت : " اینگونه نیست که همه مردم آمریکا ناگهان می‌خواهند به کانادا بیایند ." او گفت : " ما افراد بیشتری را نخواهیم داشت که از مرز عبور کنند و دیگر مردم دستشان را از دست نمی‌دهند ."

آقای Yussuf برای سفر به امرسون آماده شده‌بود . او لباس زیر و دستکش‌های ضخیم پوشیده بود . و او به ۶۰۰ دلار کمک کرد تا او را به مرز ببرد .

Other دیگر گفتند که از cabdrivers در گرند فورکس ، N.D. شنیده بودند که آن‌ها از مرز اخراج خواهند شد . رانندگان پیشنهاد دادند که آن‌ها را به محلی ببرند که برای عبور غیرقانونی از مرز بهتر بود ، اما دورتر از مرز .

آن‌ها برای عبور زمستانی آماده نبودند . یک مرد با نام Zurekaneni Issah آدامز ، ژاکت نازک جین و دستکش‌های carpentry به تن داشت . سفر وی هفت ساعت به طول انجامید .

" ما خوش‌شانس بودیم . آقای آدامز ۳۶ ساله که از غنا در سال ۲۰۱۴ برای برزیل فرار کرده‌است، قبل از اینکه به آهستگی راه خود را با پای پیاده، اتوبوس و قایق به مرز کالیفرنیا برساند ، گفت : " ما توسط خداوند نجات‌یافته بودیم . "

پس از ۱۶ ماه بازداشت ، آقای آدامز گفت درخواست پناهندگی او رد شده‌است . در کانادا او جلسه دادرسی هفته پیش را داشت ، اما به تعویق افتاد .

او گفت : " من خواب بزرگی دارم و امیدم را از دست نخواهم داد ."



منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.