سربازی

سربازان قدیمی دانش‌آموز که از کمبود مسکن خسته شده‌اند

ستاره و راه‌راه

واشنگتن

سربازان قدیمی که با استفاده از لایحه آی اس در حال رفتن به مدرسه هستند , قرار بود برای ترم آخر ترم دوم , پرداخت مسکن خود را دریافت کنند . در روزه‌ای بعد از آن , سربازان قدیمی با گروه‌های قدیمی , کهنه سربازان , قانون گذاران و مدارس تماس گرفته‌اند تا درباره پول گم‌شده خود سوال کنند . بعضی از آن‌ها هیچ پولی دریافت نکرده اند و سایرین کم‌تر از آنچه بدهکار هستند دریافت کرده‌اند .

ستارگان و خطوط راه‌راه از کهنه سربازان قدیمی در کشورهایی که هیچ کمک‌هزینه مسکن دریافت نمی‌کردند , شنیده بودند. برخی از آن‌ها دولت را فرا خواندند و منتظر ماندند تا آن‌ها تسلیم شوند و سایرین به نمایندگان منتخب خود رسیدند . شش مورد از عدم پرداخت , توانایی آن‌ها در پرداخت اجاره یا سایر لوایح را تحت‌تاثیر قرار داد .

لیو چنگ , یک کهنه سرباز نیروی دریایی که در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک شرکت می‌کند , روز جمعه پرداخت نشده است و او از دیگر سربازان قدیمی مدرسه که در یک موقعیت قرار دارند خبر دارد .

چنگ در یک ایمیل نوشته‌است : " نیویورک یک شهر بسیار گران قیمتی است که در آن زندگی می‌کند , بنابراین حتی یک ماه هم برای پرداخت‌های [ کمک‌هزینه مسکن ] ما عقب‌افتاده است . " چنگ در یک ایمیل نوشته‌است . " تقریبا ً همه ما اینجا در خوابگاه‌ها زندگی نمی‌کنیم , ما هیچ راه گریزی برای پرداخت اجاره نداریم . "

پرداخت نادرست

va گفت که ماه گذشته در مورد کهنه سربازان قدیمی , پرداخت‌های نادرست مسکن بخاطر مسائل it دریافت خواهند کرد .

سال گذشته , کنگره لایحه همیشگی را تصویب کرد که شامل تغییرات زیادی در مزایای تحصیل سربازان قدیمی بود . یک تغییر خواستار محاسبه کمک‌هزینه مسکن کهنه سربازان براساس کده‌ای پستی پردیس است که در آن‌ها به جای قصور در دانشگاه‌های اصلی , در کلاس‌ها شرکت می‌کنند .

رابرت وود , منشی و منشی در یک جلسه دادرسی فوری , به سناتورها گفت : در زمان تغییر مذهب , سیستم‌های فن‌آوری اطلاعات شکست خوردند .

او در آن زمان گفت : " ما دستورها کنگره را دریافت کردیم و آن دستورها , آن‌ها تلاش کردند تا آن‌ها را در یک سیستم کامپیوتری قدیمی اجرا کنند . " حتی چیزی به سادگی تغییر درصد سیستم را شکست . "

دقیقا ً مشخص نیست که مشکل وقتی حل خواهد شد . پل لورنس در نامه‌ای به کمیته امور ایثارگران در ماه گذشته نوشت که انتظار دارد آژانس تا پایان سپتامبر نرم‌افزار خود را توسعه دهد و پس از آن " چند هفته آزمایش " ادامه یابد . "

مقامات و مقامات مکررا ً گفته‌اند که این مشکل فقط یک تفاوت کوچک ایجاد کرده‌است - - در حدود ۹۰ درصد - - در کمک‌هزینه مسکن سربازان قدیمی . آن‌ها گفتند که سربازان قدیمی در حال دریافت کمک‌هزینه براساس نرخ‌های بهره هستند که باعث افزایش هزینه‌های زندگی در قرقیزستان نمی‌شوند .

با این حال , برخی از سربازان قدیمی به مشکلات جدی‌تر اشاره می‌کنند .

تاخیره‌ای گسترده

مایکل کروس , کهنه سرباز نیروی دریایی , که در پلی‌تکنیک ایالتی کانزاس شرکت می‌کرد , گفت که این پرداخت‌ها تا حدود ۳۰۰ هزار دلار لغو شده‌است .

کروس به یک پیام نوشت : " من درک می‌کنم که حل این چیزها دشوار است , اما وقتی دانش آموزان به این پول برای پرداخت مسکن تکیه می‌کنند , خسته‌کننده است . " " صاحبخانه من حاضر است کمی با من کار کند . اما بعضی دیگر آنقدر خوش‌شانس نبودند . "

یکی از کهنه سربازان نیروی هوایی , به نام " همسرش کاترین " , گفت که همسرش کاترین , که از مزایای بیل لش برای برنامه یک استاد دانشگاه دولتی گرجستان استفاده می‌کند , " مبالغ اتفاقی " دریافت کرده‌است . نیک سورنسون , یک کهنه سرباز در دانشگاه یوتا , گفت که او تنها یک پرداخت جزئی دریافت کرده‌است . " جی تی جی ", سرباز بازنشسته ارتش , که در کالج " آی وی آی " در " ایندیانا " شرکت کرده بود , مبلغی را دریافت کرد که حدود ۳۰۰ دلار بود .


منبع سایت سربازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.